1. אסם החלה להפיץ בישראל את מותג הטונה התאילנדי PACIFICO. הטונה, שמגיעה מאזור האוקיינוס השקט, מיובאת על ידי חברת זקארי.


מחיר לרביעייה: 18־20 שקל.


בשורה התחתונה: טונה איכותית, שמגיעה בנתחים גדולים יחסית ובשתי וריאציות: בשמן צמחי או במי מלח.



2. חברת ההפצה "אביקם זינגר סחר ושיווק" השיקה מותג חדש בשוק מוצרי המזון היבשים: "אגוז הכפר". המותג כולל בשלב זה ארבע סדרות של מוצרי מזון יבשים, ובהן פיצוחים, מוצרי אפייה, מוצרי בריאות כמו גרנולה ופירות יבשים. המוצרים בסדרות מגיעים במארז של 170 גרם.


מחיר: החל מ־5.50 שקלים למארז 170 גרם.


בשורה התחתונה: טעמנו את סדרת הפיצוחים של המותג, שהיו טריים מאוד ומחירם היה סביר. לעומת שאר הסדרות של המותג, המגיעות באריזות שסגירתן רב־פעמית, הפיצוחים הגיעו במארז חד־פעמי – וחבל.



3. חברת סידס החלה לייבא ארצה חטיף טוויקס לבן של חברת Mars. החטיף, שיצא לרגל הסתיו, יימכר במהדורה מוגבלת.


מחיר: 4.50 שקלים.


בשורה התחתונה: לחובבי טוויקס מדובר בהפתעה נעימה. החטיף החדש כמעט זהה בטעמו למקור, אך עם סיומת מעודנת בפה.



4. חברת "הנסיך הקטן" השיקה סדרה חדשה של כלי כתיבה ריחניים מבית המותג "סנטוס". בסדרה: עטי ג’ל ריחניים זוהרים, עפרונות וטושים בריח פירות, טושים בריח סוכריות ועוד.


מחיר: החל מ־11.90 שקל.


בשורה התחתונה: מוצרי הסדרה אינם נשברים בקלות והם נוחים לאחיזה של ילדים. הם עמידים לאורך זמן ואינם מתייבשים מהר.



5. מותג חדש נכנס בקטגוריית מוצרי ניקיון הבית: "קוויק" - סדרת מוצרים לניקוי מהיר מבית "ניאופרם מוצרי צריכה". בשלב הראשון הושקו מטליות לחות לניקוי ולחיטוי כללי ומטליות לניקוי וחיטוי האמבטיה והשירותים.


מחיר: 8.90 שקלים.


בשורה התחתונה: מטליות לשימוש חד־פעמי, המתאימות לשימוש במגוון רחב של משטחים. בכל אריזה יש 50 מטליות לחות, כולל מכסה לשמירה על לחות המגבונים.



6. "בייבי ביס" היא סדרת חטיפי אורז לתינוקות ולפעוטות, שמגיעה במגוון טעמי ירקות ופירות (גזר, בננה, מיקס ירקות).


מחיר: החל מ־9.90 שקלים.


בשורה התחתונה: מתאים מגיל שישה חודשים. לחטיף מרקם נימוח, והוא מותאם בגודלו לכף ידו של הפעוט. החטיף עשוי אורז והוא ללא גלוטן.



7. מותג היוגורט יופלה של תנובה משיק יוגורט בתוספת מיני־גלילוני שוקו בטעם חלבה.


מחיר: 3.33־5.90 שקלים.


בשורה התחתונה: פינוק מושלם לחובבי המתוק. היוגורט בעצמו מתקתק, ובשילוב גלילוני החלבה, הוא הופך להיות סופר־מתוק.



8. רשת SPRING השיקה לאחרונה בושם או דה פרפיום במארז TO GO בניחוחות לנשים ולגברים. הבושם מגיע באריזה שאינה שבירה, והוא קל וקומפקטי.


מחיר: 49 שקל.


בשורה התחתונה: מארז נפלא שנכנס לכל תיק. הניחוחות מעולים ומגוונים, כך שכל אחד יוכל למצוא את הריח שלו. ד