1. הן אומנם לא חדשות על המדף, אבל צלחות קורל מבית קורנינג מוצעות בימים אלה למכירה במבצע של חברת “שקל”. מי שמכיר את הצלחות הנפלאות הללו יודע שהן שוות כל שקל. הן קלות לאחסון, מתאימות למדיח כלים ולא שבירות. וכשהן מגיעות במבצע, מה טוב. במסגרת המבצע, שיתקיים עד 24 ביוני, יינתנו 25% הנחה על מגוון צלחות קורל. במבצע כלולים גם קולקציית הקיץ וסירי קורנינג. מחיר לדוגמה: 396 שקלים לאחר הנחה לסט של 12 צלחות מדגם Adoria.





צלחות קורל מבית קורנינג. צילום: יח"צ





2.
שתי תערובות הקפה החדשות של נספרסו נוצרו במיוחד עבור חובבי הקפה הקר. הן מוצעות במהדורה מוגבלת ובשני טעמים:


INTENSO ON ICE ו־LEGGERO ON ICE. שניהם טעמים עשירים של קפה, אך אינם חזקים מדי. מומלץ להוסיף מעט חלב מנוער או מוקצף והרבה קרח. אם אתם סבלניים ומסוגלים להמתין כמה דקות, הטעם אפילו משתפר. רק לערבב, ויש לכם מרענן קיץ קליל ומושלם. מחיר: 25.50 שקלים לשרוול.



תערובות הקפה החדשות של נספרסו. צילום: יח"צ



3.
כמה שילדים אוהבים שניצל, יש דבר שהם מעדיפים אפילו יותר: נאגטס. חטיפי העוף הפריכים, שאנחנו רגילים לרכוש ברשתות המזון המהיר, מגיעים למטבח הביתי בזכות המותג “מאסטר שף”, שהשיק תערובת ציפוי נאגטס, שמעניקה לחתיכות העוף מעטפת פריכה. אופן ההכנה פשוט, ואפילו הילדים יוכלו לעזור להכין את הנאגטס שלהם. אנחנו הוספנו צ’ילי לתערובת הנאגטס, כדי שתהיה ספייסית. אף שהתוצאה הייתה מושלמת, הילדים יוכלו להסתדר גם בלעדיה. מחיר: 8.90 שקלים ל־450 גרם.




תערובת ציפוי נאגטס של "מאסטר שף". צילום: יח"צ





4.
טעם חדש מצטרף לסדרת החליטות “ויסוצקי ice": חליטת היביסקוס ופירות אדומים. הטעם הוא הכלאה בין חליטת פירות אדומים קלאסית שמוגשת חם לבין משקה פטל. אף שיש פחות מ־100 קלוריות בבקבוק משקה מרווה יחסית, בסופו של דבר, זה עדיין משקה מסוכר ולא תה תמים. ואם תכינו חליטה קרה בבית, כנראה תשתמשו בהרבה פחות סוכר, והטעם לא יהיה פחות טוב. מחיר: 5.25־7.10 שקלים לבקבוק 350 מ"ל.



חליטות “ויסוצקי ice", חליטת היביסקוס ופירות אדומים. צילום: יח"צ



5.
העוגייה הוותיקה FIBER one, המתגאה במספר קלוריות נמוך (90 קלוריות), מתחדשת בטעם קרמל מלוח עם חתיכות קרמל. הטעם החדש מצטרף לטרנד העולמי, המשלב מתיקות עם טוויסט מלוח. בפועל, העוגייה החדשה מתוקה מאוד, אפילו מדי, עד כדי כך שאפילו המליחות לא הצליחו למתן את המתיקות. המרקם רך מדי ולא פריך. ואף שמדובר בעוגייה אישית, היה קשה לסיים אותה בשל עודף המתיקות. מחיר: 20.90־24.10 שקלים למארז של חמש עוגיות.




FIBER one בטעם קרמל מלוח. צילום: יח"צ










6.
“מיקס פרי” הוא שמה של סדרת סוכריות פרי חדשות מבית “כרמית”. אלה סוכריות רכות, בסגנון סוכריות הגומי הוותיקות, אך שלא כמו הקלאסיות, אלו של “כרמית” רכות יותר ואינן מכילות ג’לטין, כלומר, הן טבעוניות. כמו כן, הן מכילות 20% רכיבי פרי. בסדרה שלושה טעמים: פירות, פירות יער ופירות טרופיים. מחיר: 5.90 שקלים לאריזת 60 גרם.



“מיקס פרי”, סדרת סוכריות פרי חדשות מבית “כרמית”. צילום: יח"צ



7. על רקע איסור הכנסת בקבוקי זכוכית למקומות ציבוריים ולחופים, חברת בקרדי משיקה “בריזר” בפחית צרה בטעמי אבטיח ולימון. הבעיה היחידה עם הפחית החדשה היא המחיר הגבוה יחסית בהתחשב בכמות. במחיר זהה אפARלרכוש בקבוק של בריזר 275 מ”ל. מחיר: 11 שקלים לפחית 250 מ"ל.



“בריזר” בפחית צרה בטעמי אבטיח ולימון. צילום: יח"צ


“בריזר” בפחית צרה בטעמי אבטיח ולימון. צילום: יח"צ


8. מותג הסיידר האלכוהולי “סטרונגבואו” ממשיך לבסס את עצמו בארץ ומשיק שני טעמים חדשים: האחד בתוספת דבש והשני בתוספת פירות יער. סיידר אלכוהולי הפך למאוד פופולרי בשנים האחרונות, בעיקר בקיץ. שני הטעמים החדשים עשויים להתאים למי שפחות מתחבר לטעמי האלכוהול המרירים. טעמנו את הסיידר בתוספת פירות יער, שהיה מאוד מתוק והזכיר קוקטייל קיצי ומרענן. מחיר: 7 שקלים לבקבוק.



“סטרונגבואו”. צילום: יח"צ