בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על חגיגות בת המצווה המתקיימות במועדונים ואולמות אירועים, בסגנון חתונות, הכוללות מאפרים, רכב מפואר, צלמים ומכאן זאת רק ההתחלה. כמה מרגש להגיע ליום המיוחד, לשלב בחיים, בו הילדה שלכם חוגגת את בת המצווה שלה. 

אוטוטו הילדה מגיעה לגיל המיוחל, והמחשבה הגדולה מכניסה את ההורים לכסיסת ציפורניים, תהיות ושבירת ראש כיצד ניתן להתמודד עם אירוע בסדר גודל שכזה? שהפך לחגיגה משפחתית לא פחות מרגשת, משמחה בסטייל צנוע יותר שאנו זוכרים מהעבר. אירועי בת המצווה הפכו למושקעים ביותר שלעיתים נדמה לנו שכל הפקה חדשה עולה על קודמותיה. 

מי קבע שיש רק דרך אחת לחגיגת המצווה?
כיום, כל אירוע מקבל צבע שונה בעל קשת רחבה של פעילויות וגאדג'טים חדשים ההופכים כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת. עם התפתחות הטכנולוגיה, ההיצע והוצאה כספית לא בשמיים, תוכלו לבחור בין מבחר רחב של מקומות לאירוע המיוחד שישמח הן את המשפחה והן את החברים.

בניגוד לחגיגה המקבילה, בר המצווה, בעל טקס דתי מובנה ומסורת מסיבה שתגיע לאחר כן, אירוע בת המצווה הינו חגיגה אחת גדולה, ההופך לציון דרך נשי ולחוויה בלתי נשכחת.

בת המצווה הינו האירוע המשמעותי והחשוב בחיי הנערה, עד החתונה כמובן, אשר תנצור בליבה ובמשך כל חייה. בהתאם לכך, המשפחה והחברים הם חלק ניכר וחשוב לגודל השמחה. לכן, בחירת המקום לחגוג את האירוע המיוחל במועדון, יהפוך את הבחירה הקשה לפשוטה עוד יותר.

בת מצווה בחצר האחורית
מועדון החצר האחורית הממוקם באזור השרון, טומן בחובו אווירת הוליווד של ממש. הבת מצוות של היום, כבר מזמן לא נראות אותו הדבר ובטח לא כמו שהכרתם אותן אז. על מנת, ליהנות מאווירה ייחודית ולהפיקה ביתר קלות מומלץ לבחור בגן אירועים או אולם המציע מגוון של אטרקציות.

בחצר האחורית ישנו מגוון רחב של מתקנים אטרקטיביים: עמדת איפור מקצועית, מתקנים מתנפחים, מגלשת קרייזי בלו, מגבות ממותגות, בר שיקים, קיר דונאטס מפנק, מראת סלפי ענקית, תותח קצף ועוד. בנוסף לכך, המקום מציע בריכה מחוממת ותפריטי שף עשירים בהתאם לבחירתכם, שיחסכו לכם את ההתרוצצויות וההתלבטויות בין בחירה בספקי אוכל לבין חברות קייטרינג.

כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המקום אשר ייתן לכם את כלל השירותים תחת קורת גג אחת.

מכל האמור לעיל, מסיבת בת המצווה הינה אירוע מאורגן שלא תמיד נוח וקל להתמודד עמו, מבחירת המקום, חברת קייטרינג, דיג'יי מוכר, הפעלות, אטרקציות ועוד מגוון עצום של פעילויות. כל אלה גורמים לנו ללכת לאיבוד בתוך עולם רחב של אפשרויות בלתי נגמרות. 

לעיתים הפתרון המתקבל הינו הפקדת מלאכת הביצוע בידי חברת הפקה, אשר תחבר בין רצונות הילדה להוריה, לבין כלל האפשרויות הקיימות כיום.

אחת ההחלטות הבולטות לבחירת לוקיישן החגיגה באה לידי ביטוי בבחירת מועדונים לבת מצווה שהפכו לאלטרנטיבות הנחשקות והמומלצות ביותר לחגיגות בת המצווה. עם חלל מעוצב וחצר צבעונית, קייטרינג משובח, שירותי בר וכמובן מערכת תאורה והגברה מפוארת. המועדונים מעוצבים במיוחד למסיבת ריקודים, בעלי במה גדולה, שטח רחב להוספת גאדג'טים וכמובן גם מקומות ישיבה למבוגרים.