הקיץ הישראלי הרותח והלא נגמר גורם לבריכות ביתיות להפוך לחלום הרטוב של כל משפחה ישראלית.
דמיינו לעצמכם: במקום לתזז עם הילדים לבריכה העירונית העמוסה, תוכלו לפסוע צעד אחד מהסלון לעבר בריכה ביתית צלולה, קרירה ומרעננת. בזמן שאתם תשתזפו בשמש הרותחת, הילדים יעבירו את הזמן בחופש הגדול והביטוי "משעמם לי" יעוף מבעד לחלון. בואו לא נזכיר גם את מסיבות הבריכה, את האפשרות לבריכה מחוממת בסגנון ג'קוזי ואת אווירת החופשה המשגעת שבריכה ביתית יוצרת רק מעצם נוכחותה. למזלנו, כבר לא צריך רק לדמיין, ובריכה ביתית היא מציאות אמיתית. אם בעבר בריכות ביתיות היו נחלתן של העשירים בלבד, היום המצב כבר שונה לחלוטין, וכל אחד יכול להציב בריכה בגינה ואפילו במרפסת במחיר סביר לכל הדעות. 

בקיצור, הכינו את בגד הים: זה הזמן להכיר את הטרנד החם והרטוב של הקיץ הקרוב - בריכת אינטקס. 

מי את, בריכת אינטקס?
בריכת אינטקס היא בריכה עילית, או במילים אחרות, בריכה שלא תדרוש מכם להתחיל לחפור בגינה, ליצוק בטון או להיעזר בשירותי הנדסה. בדיוק כמו רהיט להרכבה עצמית, בריכת אינטקס רוכשים כמו שהיא ומרכיבים אותה בגינה. ניתן להציב אותה בכל מקום, ואין צורך בלוגיסטיקה מורכבת כדי להשתמש בה. למעשה, מרגע שקניתם את הבריכה ועד שאתם יכולים לפתוח במלחמת מים עם בני המשפחה לא עוברות יותר מכמה שעות בודדות!

בריכת אינטקס שייכת ליצרן "אינטקס" האיכותי, שקיים כבר למעלה מ-40 שנה ונחשב למוביל העולמי בייצור של בריכות עיליות. באינטקס מתמקדים ביצירת מוצרים עמידים, איכותיים וחסכוניים שמקדשים את זמן המשפחה. 
האיכותיות של אינטקס נובעת מהליך הייצור של מוצריה. תכנון בריכות אינטקס נעשה אך ורק על ידי מהנדסים מומחים ורוב חומרי הגלם מיוצרים במפעל. כדי להשלים את תהליך הייצור בצורה הטובה ביותר, באינטקס מבצעים בקרת איכות קפדנית בכל שלב בדרך - הבקרה כוללת בדיקות עמוקות של עובי החומר, עמידותו בתנאי מזג האוויר וחוזקו, וכן בדיקת אמינות ובטיחות לחלקים האלקטרו-מכאניים של הבריכה. 

לא לעשירים בלבד - בריכות החל מ-500 ש"ח!
הסיבה שהפופולריות של בריכת אינטקס כל כך גדולה היא העלות שלה. מצד אחד, כבר לא צריך להוציא הון עתק כדי להקים בריכה איכותית בחצר; מצד שני, לא מדובר פה על בריכות מתנפחות פשוטות שמחזיקות לעונה אחת, אלא בריכה עמידה ואמינה ששומרת על איכותה במשך שנים ובמחיר קטן. בריכת אינטקס סטנדרטית תעלה לכם כ-500 ש"ח, בעוד בריכת אינטקס גדולה ועמוקה תעלה לכם כ-12,000 ש"ח, כולל אביזרים. כך, הבריכה הפרטית הפכה לנחלת הכלל, וממש לא שייכת לעשירים בלבד - ואיזה כיף שזה המצב!

היתרונות של בריכות אינטקס הם לא רק בעלות שלהן. הבריכות עצמן קלות להתקנה ולתחזוקה, ומגיעות במגוון גדול של גדלים וצורות, כך שתוכלו להתאים אותן לגינה או למרפסת באופן אופטימלי. כמו כן, אם יש לכם בעיית מחויבות קלה, בניגוד לבריכות הבטון השקועות את בריכת האינטקס ניתן להעביר בפשטות ממקום למקום. וכמובן, הזכרנו כבר את האיכות והעמידות שלהן. 

מחיר קטן, מראה יקר
ואם מראה הבריכה העילית לא בא לכם טוב בעין, בהשקעה קטנה נוספת תוכלו להפוך את בריכת האינטקס לבריכה ביתית שקועה באחת משתי דרכים - הכנת תשתית פנים-קרקעית בדומה לבריכה שקועה והכנסת בריכת האינטקס פנימה, או לחילופין בניית דק עץ מסביב לבריכה. הפעולות האלו יוסיפו טאץ' יוקרתי לחצר, אך עדיין בעלות מינימלית.
לזה אפשר להוסיף כמה אלמנטים קטנים שישלימו את מראה החצר: הוספת גופי תאורה מסביב לבריכה ואף בתוכה ליצירת מראה רומנטי ומואר; ריהוט גן כמו מיטות שיזוף או נדנדות; וכן מתנפחים צבעוניים שיוסיפו צבע (וכיף) למקום כולו. הפעולות הקטנות האלו יהפכו את החצר שלכם לחצר יוקרתית ומרשימה - במחיר קטן! 

רגע לפני שהקיץ מגיע, זה הזמן לשדרג את הגינה עם בריכת אינטקס מפנקת (החל מ-500 ש"ח!) לקיץ מושלם וליצירת זכרונות שיישארו לנצח >> 

נכתב באדיבות ספורט סנטר