אם אתם מחפשים רעיון לחופשה משפחתית מהנה ומגבשת, תוהים איפה לחגוג את חג הפסח או פשוט רוצים ליהנות מזמן איכות רומנטי עם בן או בת הזוג שלכם, אנו ממליצים לכם לגלוש לאתר צימרים בצפון הארץ - חשיפה לגולן. 

האתר הוקם על ידי קבוצת בעלי מתחמי נופש יוקרתיים מובילים באזור רמת הגולן, המקפידים על שירות ואירוח ברמה גבוהה ומחויבים לעמוד בתנאים מחמירים על מנת להמשיך ולהיות חברים בו. בצורה זו, הלקוחות זוכים לקבל שירות מקצועי, תחזוקה וניקיון מעולים, יחס אישי ואדיב ומחירים משתלמים ביותר. 

באתר תוכלו להתרשם ממבחר אדיר של מתחמי אירוח יוקרתיים ומאובזרים, העומדים בסטנדרטים קפדניים של איכות ושירות לקוחות, בהם צימרים בחד נס וביישובים נוספים ברמת הגולן, סוויטות מרווחות עם בריכה פרטית, ג'קוזי ספא, טיפולי גוף ושלל אטרקציות ופינוקים ייחודיים המבטיחים שלא יחסר לכם כלום והופכים את השהייה למהנה, מרגיעה ויוצאת דופן.

חווית הנופש האולטימטיבית לכולם
צימרים בצפון עם בריכה פרטית מיועדים לכל חלקי הציבור ולכל סוגי האירועים והנופש, בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת, סוף שבוע אינטימי עם בן או בת הזוג, טיול משפחות, מסיבות רווקים, חגי ישראל וכדומה. צימרים בחד נס וביישובים נוספים ברמת הגולן, מאפשרים לכם להיות גמישים וספונטניים, הנסיעה לצפון אינה ארוכה והדרך משגעת ואתם זוכים ליהנות מנופש באחד האזורים היפים, השלווים והמיוחדים שיש לנו בארץ, בכל עונות השנה. במהלך השהייה אפשר ואף רצוי מאוד לנצל את הקרבה לאתרים ההיסטוריים ואתרי התיירות החשובים, שמורות הטבע, פארק הירדן והחוף הצפוני של הכנרת. תוכלו לשלב טיולים רגליים וטיולי אופניים וליהנות מהטבע הקסום, לעשות רפטינג, שייט בכנרת, טיולי ג'יפים, ספורט אקסטרים, יקבים מעולים, סדנאות יצירה, מסעדות נפלאות ועוד. אין ספק, שהבחירה במתחם נופש עם בריכה פרטית, תנאי אירוח ברמה גבוהה ושלל אטרקציות ומקומות מעניינים בסביבה, משדרגת ומעצימה מאוד את מידת ההנאה והחוויה מהנופש, הטיול או החופשה. 

יתרון נוסף בולט, אותו תוכלו לראות באתר צימרים בצפון הארץ - חשיפה לגולן הוא איכות ורמת הצימרים והסוויטות המעוצבות והמרווחות ומגוון הפינוקים שהם מציעים. כך, ישנם צימרים בחד נס עם בריכות פרטיות רחבות, מקורות ומגודרות, בחלקם גם יש סאונה פרטית, ג'קוזי, אמבט ספא, מיטה גדולה ונוחה, פינות ישיבה, מדשאות, פינת ברביקיו, מיטות שיזוף, מטבחון מאובזר ועוד. כאשר יש לכם צימר יוקרתי עם בריכה פרטית, אתם נהנים מהפרדה מוחלטת, אינטימיות ופרטיות מלאה בבריכה ובשטח המתחם כולו. בנוסף, צימרים בחד נס וביישובי רמת הגולן ערוכים לארח כמה משפחות או קבוצות יחד ועדיין לאפשר לכל אחד לקבל את ההפרדה והפרטיות להן הוא זקוק. 

הזמנת צימרים עם בריכה פרטית אונליין בקלות ובמהירות
אחת ההתלבטויות הנפוצות של רוב האנשים המחפשים צימרים בצפון הארץ היא איך נדע איזה צימר לבחור? שכן, ישנה חשיבות רבה לבחור את המקום המתאים ביותר עבור המטרה, הצרכים והרצונות שלכם. לכן, אתר צימרים בצפון הארץ - חשיפה לגולן המרכז שלל צימרים בצפון וסוויטות מפנקות עם בריכות פרטיות, יוקרתיים ואיכותיים, הופך לכם את החיים לקלים הרבה יותר ומסייע לפתור את הדילמה ביעילות וללא מאמץ. 

באתר תוכלו למצוא סוגים שונים של מתחמי נופש ייחודיים ואטרקטיביים, לקרוא מידע עדכני ואמין, לעיין בתמונות עדכניות המוצגות בו ולקרוא את חוות הדעת המאומתות שנרשמו על ידי הלקוחות ישירות מאתרים דוגמת פייסבוק, גוגל, בוקינג, טריפ אדוויזר וכדומה. כל המידע והפרטים המופיעים באתר צימרים בצפון הארץ - חשיפה לגולן הוא אובייקטיבי, מקצועי ונבדק בצורה מעמיקה טרם הפרסום. צוות האתר עושה את מירב המאמצים כדי לחסוך בהוצאות פרסום, להוזיל את העלויות הכספיות עבור ציבור הנופשים ולדאוג שכל הצדדים ייצאו שמחים ומרוצים. חשוב לציין, שאורחים שמזמינים צימרים וסוויטות נופש דרך האתר מקבלים אחריות וגיבוי מלא ככל ותהיינה בעיות או תלונות במהלך ההזמנה ו/או החופשה, שנבדקו ביסודיות ונמצאו כמוצדקות. 

מיקום במפות