Lavazza A Modo Mio Tiny

Lavazza A Modo Mio Tiny. צילום: לוואצה TINY
Lavazza A Modo Mio Tiny. צילום: לוואצה TINY

מכונת האספרסו החדשה של לוואצה – Lavazza A Modo Mio Tiny – מגיעה בעיצוב עדכני ובגודל קומפקטי ומשתלבת נהדר במטבחים המודרניים. המכונה קלה מאוד לתפעול, ולמעשה יש לה רק כפתור אחד להכנת אספרסו, לכיבוי והדלקה. המכונה מגיעה בשלושה צבעים – שחור, לבן ואדום – ולמרות שהיא קטנה היא מגיעה לתוצאות טובות והקפה שיוצא ממנה מגיע בטמפרטורה טובה ובמידת עשייה נכונה. כמו כן, ניתן לעשות איתה קפה בשני גדלים של כוסות, מאחר שיש לה גריל נשלף. אם אתם לא מוותרים על קפה עם חלב ניתן להוסיף לה מקציף, שגם הוא די קומפקטי ובמחיר ממש זול. לסיכום, מכונה מצוינת במחיר סופר נוח. נמכרת בשופרסל.

מחיר: מכונה + 2 קופסאות קפסולות – 249 שקלים, מכונה + מקציף חלב + 2, קופסאות קפסולות – 349 שקלים.

קפסולות הקפה של סטארבקס

קפסולות הקפה של סטארבקס. צילום: יח
קפסולות הקפה של סטארבקס. צילום: יח

קבוצת אסם־נסטלה החלה לשווק את קפסולות הקפה של סטארבקס, ונכון לעכשיו נמכרות שמונה תערובות שונות. תערובות הקפה מגיעות בקפסולות המותאמות למכונות נספרסו, ומוצעות בשלוש דרגות קלייה: קליית סטארבקס בהירה מספקת קפה עדין, קלייה בינונית המייצרת קפה מאוזן ועשיר וקלייה כהה המציגה קפה בטעם עוצמתי. כל התערובות מבוססות על קפה ערביקה.

טעמנו את תערובת Pike Place Roast שעל אף שמוגדרת כקלייה בינונית הייתה חלשה מדי עבורנו ומתאימה לחובבי הטעמים הפחות דומיננטיים. ניסינו גם את Caffe Verona שהיה יותר לטעמנו, בעל ניחוחות חזקים וגוף עגול. נמכרות בשופרסל.

מחיר: 21.90 שקלים לשרוול.

בייגלה ים־תיכוני

בייגלה ים־תיכוני. צילום: סטודיו אסם
בייגלה ים־תיכוני. צילום: סטודיו אסם

סדרת בייגלה כפיות של אסם מתרחבת עם טעם חדש: בייגלה ים־תיכוני עם תבלינים כמו שומשום, מלח ים וזעתר. סדרת כפיות של המותג ממשיכה להיות כיפית לאכילה, במיוחד לאוהבי הנשנושים והמטבלים. הטעם החדש מאוד מוצלח, הוא קראנצ’י ומשלב מיני תבלינים שהולכים נהדר עם גבינות, בעיקר לבנה חמצמצה ומרעננת. אהבנו.

מחיר: 10.90־12 שקלים.

מהדורה מוגבלת של החטיף סניקרס בעטיפות מיוחדות

מהדורה מוגבלת של סניקרס בעטיפות מיוחדות. צילום: יח
מהדורה מוגבלת של סניקרס בעטיפות מיוחדות. צילום: יח

מהדורה מוגבלת של החטיף סניקרס בעטיפות מיוחדות עם מונחים שונים מעולם הכדורגל. כמו כן, כל מי שירכוש סניקרס יוכל להשתתף בחידון פספוסים בכדורגל ולזכות בפרסים באתר Snickers Football.

ההשקה יצאה לרגל חזרת ליגות הכדורגל ועל העטיפות כבר ניתן לראות מונחים כמו: בנבדל, סופג שער, מפספס, מוחלף. רעיון נחמד של חברת מארס שקצת מחזיר לנו את המותג האהוב לתודעה. מחירי מבצע עד 30.6.

מחיר: 3.90 שקלים לבודד, 12.90 שקלים לחמישייה.

Fix+ Magic Radiance של מותג האיפור M.A.C

Fix+ Magic Radiance של M.A.C. צילום: יח
Fix+ Magic Radiance של M.A.C. צילום: יח

Fix+ Magic Radiance של מותג האיפור M.A.C פותח על ידי אמנית האיפור הישראלית נטע סקלי, ובמותג מגדירים אותו כמוצר הפלא. זהו למעשה פריימר בבקבוק שמכיל ריכוז גבוה של ויטמין C, חומצה היאלורונית ותמציות שמנים.

את הפריימר ניתן לרסס ישירות על הפנים והוא נותן בוסט של לחות. ניתן להשתמש בו לפני האיפור והוא דואג למעשה שהעור יישאר חיוני, ולקיבוע האיפור. אפשר גם להשתמש בו לאחר האיפור כדי לתת ללוק הכללי תחושה של פרשיות. זהו באמת מוצר טוב, שמאפשר להשלים את שגרת האיפור ונותן תוצאות טובות יותר לחובבות האיפור.

מחיר: 115 שקלים.

הערכה הטיפולית של קמדיס

הערכה הטיפולית של קמדיס. צילום: kamedis sebo and scalp
הערכה הטיפולית של קמדיס. צילום: kamedis sebo and scalp

הערכה הטיפולית לקרקפת נקייה מקשקשים של קמדיס כוללת שמפו טיפולי וקרם לחות טיפולי. על אף שהסבון לא מקציף כל כך וקצת מייבש את השיער, בהחלט ניתן לחוש כמעט מיידית ברעננות של הקרקפת.

השמפו (ללא סטרואידים, פרבנים ו־SLS) מכיל את צמח האינדיגו וצמח אגוז עץ הסבון, ושניהם, יחד עם חומצה סליצילית מנקים את השיער מקשקשים קשים. הקרם שבערכה יעיל למדי והוא עוזר מאוד עם תחושת הגירוד.

מחיר: 99.20 שקלים.

קרם ידיים משקם של סרווה

קרם ידיים משקם של מותג הדרמו־קוסמטיקה סרווה (CeraVe). צילום: יח
קרם ידיים משקם של מותג הדרמו־קוסמטיקה סרווה (CeraVe). צילום: יח

קרם ידיים משקם של מותג הדרמו־קוסמטיקה סרווה (CeraVe) הוא מצוין לימים החמים שבהם העור בידיים מרגיש מחוספס ויבש. הקרם עשיר, מכיל חומצה היאלורונית שמקלה את תחושת היובש. הקרם נספג יחסית מהר, למרות שהוא עשיר וסמיך, ואינו משאיר תחושה שמנונית. זהו קרם נהדר ומתאים למי שמחפש קרם יעיל ולא מבושם.

מחיר: 34.90 שקלים.

קרם לחות לפנים של SeboCalm

קרם לחות לפנים של מותג הדרמו־ביוטי SeboCalm. צילום: רונן מנגן
קרם לחות לפנים של מותג הדרמו־ביוטי SeboCalm. צילום: רונן מנגן

קרם לחות לפנים עם הגנה מהשמש SPF50 של מותג הדרמו־ביוטי SeboCalm מגיע במרקם קליל ודל שומן עם פורמולה ששומרת על מאזן הלחות, כדי להתאים גם לבעלי עור רגיש ואדמומי.

הקרם נספג ממש מהר, אינו משאיר את העור מיובש או משנה את צבעו. הוא מגיע בשפופרת קומפקטית ונוחה לנשיאה בתיק. חיסרון: לקרם יש ניחוח דומיננטי מדי לטעמנו, כך שהוא לא מתאים לכל אחד. 

מחיר: 129.90 שקלים.