נראה שזה בכל מקום. פוסטים, סרטונים וממליצים שקוראים לבעלי העסקים להירשם לפלטפורמה חדשה שתשנה את המציא
 
אם יש לך חשבון באחת הרשתות החברתיות, כנראה שלא יכולת להתעלם מהמושג החדש ברשת העונה לשם "פינדרלה", נראה שזה בכל מקום. פוסטים, סרטונים וממליצים שקוראים לבעלי העסקים להירשם לפלטפורמה חדשה שתשנה את המציאות הקיימת.
 
כדי להבין לעומק במה מדובר הזמנתי את מנכ"ל אפליקציית פינדרלה, מר שגיב קורן, לראיון קצר :

ובכן אי אפשר להתעלם ממה שקורה ברשת, נראה כי המונח פינדרלה נמצא בכל מקום, אז מהי בעצם פינדרלה?
פינדרלה היא פלטפורמה חדשנית אשר מתפקדת כ – " מנוע מציאה ". כדי להבין מהו מנוע מציאה נצטרך ראשית לחזור אחורה להגדרה של -  מהו "מנוע חיפוש".
 
כולנו מכירים את מנועי החיפוש הקיימים. גוגל, דפי זהב, בזק 144, אתרים פרטיים או אפליקציות למיניהן, כולן משמשות אותנו למציאת נותני שירות, ספקים או כדי למצוא מוצרים רלוונטיים עבורינו.
 
כצרכנים יש לנו צורך יום יומי לחפש משהו. חלקנו מחפשים בונת ציפורניים, חלקנו מחפשים אינסטלטור לבית, שליח זמין, לרכוש נייד חדש או אופניים חשמליים, למעשה העובדה קיימת – כולנו מחפשים שירות או מוצר ברמה יום יומית.
 
מכיוון וכל אחד מחפש משהו, אין צרכן שלא יזדהה עם תהליך החיפוש הארוך והמייגע שהוא צריך לעבור באותם מנועי חיפוש בכדי למצוא את השירות או המוצר שהוא מחפש.

אם חיפשת בעבר טכנאי מקררים לדוגמא, כמה טלפונים לטכנאים שונים עשית? כמה מהם היו זמינים בנייד או זמינים לקבל את הפניה שלך? איך הצלחת להבין מה ההבדלים במחירים אשר הציעו לך ? האם על סמך שיחה יכלת להחליט לגבי אמינות הטכנאי? האם בכלל ידעת שמקרר תקול דורש טכנאי מקררים או שמא הבעיה מצריכה חשמלאי מוסמך? האם ההצעות היו יקרות מדי ולך היה בכלל תקציב מוגדר מראש? עשרות שאלות עולות בזמן הליך החיפוש, עשרות שיחות מבוצעות מול בעלי המקצוע השונים ולבסוף לא בטוח שהצלחת להחליט מרוב העומס והמידע, שלא נדבר על טווח הזמן החל מרגע תחילת החיפוש ועד למציאת נותן השירות המתאים – מסע אמיתי של יאוש.

אפליקציית פינדרלה נוצרה על מנת להפוך את המצב הקיים.

כאשר התחלנו לפתח את פינדרלה הבנו שיש צורך אדיר הן למחפשי והן לנותני השירות לשנות את המציאות בה אנו חיים. מסביר קורן . 

אז איך בעצם פינדרלה תשנה את המצב הקיים?
פה אני מחזיר אותך למונח של פינדרלה –" מנוע מציאה ". למעשה בנינו תהליך חיפוש שעובד בצורה הפוכה לחלוטין מאשר מנוע חיפוש.

"בפינדרלה לא תחפש נותן שירות בצורה שהכרת ולא תצטרך "לשבור את הראש" בתהליך חיפוש מתיש ומיותר. פינדרלה מציעה לך להגיד מה אתה צריך והיא כבר תמצא בעבורך את ההתאמה הטובה ביותר", מחייך שגיב.

אז איך אפילקציית פינדרלה תעבוד בפועל כמנוע מציאה שמבטל את הליך החיפוש?
פיתחנו את פינדרלה כאפליקציה המחברת מצד אחד בין נותני שירות ומצד שני בין אותם צרכנים אשר מחפשים שירות או מוצר כלשהו. 

כאשר הצרכן מחפש שירות או בעל מקצוע דרך אפליקציית פינדרלה, הוא מגדיר את סוג השירות המבוקש, עובר שאלון מקיף המכיל שאלות איפיון בהם הלקוח קובע מה התקציב שלו, מהן השעות בהן הוא מעוניין לקבל את השירות, באיזה אזור מדובר, באפשרותו לצפות בחוות דעת מאומתות וממליצים ולמעשה מתבצע איפיון של הפניה אשר אמור להחליף את התהליך המתיש של ההסברים והחיפושים הטלפוניים המלווים כל חיפוש של צורך מסויים.

בסופו של דבר ככל שהצרכן ענה על יותר שאלות סינון כך הוא יקבל הצעת מחיר שמותאמת בדיוק לצרכים שלו. מענה על השאלון עצמו אורך שניות ספורות, כשבסופן הבקשה נשלחת לאלפי נותני השירות הרלוונטיים כאשר החמישה הראשונים שהגיבו למכרז יכנסו לתקשורת אל מול הצרכן.

כשם שבאפליקציות שידוכים ככל שתאפיין את הרצונות שלך השידוך יהיה מדוייק יותר, כך גם בפינדרלה, המטרה שלנו היא לחבר בין הצורך של הלקוח לבין נותן השירות המתאים ביותר עבורו, זאת בפרק הזמן הקצר ביותר. 

"התהליך שבנינו בפינדרלה חוסך את כאב הראש, חוסך לצרכן זמן יקר ומקצר משמעותית את תהליך מציאת נותן השירות או המוצר אותו הוא מחפש – הצורך הוא ברור היות והמשאב היקר ביותר עבורינו הוא הזמן.

אם הצלחנו לחסוך ללקוח דקה, שעה או ימים של חיפוש – הצלחנו להביא לעולם מוצר עם צורך אדיר", מסביר קורן. 

נשמע מדהים, ציינת שפינדרלה כמנוע מציאה תשנה גם את המצב הקיים לנותני השירות, מה הכוונה?
"גם נותני השירות הם חלק מרכזי מהמחשבה שלנו", מסביר קורן, "כאשר פיתחנו את פינדרלה הבנו שמעבר לכך שיש בעיה עם הליך החיפוש מצד הלקוח, יש בעיה עיקרית גם מצידם של בעלי המקצוע והספקים.

הם אלו שמשלמים אלפי שקלים בחודש עבור פרסום שלא תמיד מייצר לקוחות רלוונטיים עבורם ולמעשה פעמים רבות כלל לא מחזיר את ההשקעה ".

"בפינדרלה הם יכולים לקבל הצעות עבודה מותאמות לפי השירותים שהם מציעים ועל פי דרישות הלקוח" . מציין שגיב, " הרי לא בהכרח מספרת כלבים מספקת גם שירותי וטרינרייה. בעל מספרת הכלבים היה יכול לחסוך עבורו עלויות פרסום מיותרות אם היתה באפשרותו "לסנן" לקוחות שמחפשים וטרינרים לדוגמא".

פינדרלה מאפשרת לו להגדיר בדיוק מי הלקוחות שהיה רוצה לקבל וחוסכת עבורו הוצאות מיותרות של עלויות פרסום המשולמות מראש או קמפיינים לא מוצלחים, מדובר בבשורה של ממש עבור אותם עצמאים או נותני שירות שגם ככה קורעים תחת הנטל. 

מדהים! אני אישית בתור אחד שמחפש שירותים מבעלי מקצוע ברמה יומית, מחכה לאפליקציה בקוצר רוח. מתי אתם באוויר?
אנחנו אוטוטו באוויר, בינתיים בעלי מקצוע יכולים להירשם באתר שלנו ללא עלות ולהיות מוכנים לקבל לקוחות בפינדרלה 

https://www.finderelapp.com/

שגיב תודה על זמנך, אין ספק שיש צורך אדיר למנוע מציאה כמו פינדרלה. אני מאחל לכם המון בהצלחה! משפט לסיום?

למה לחפש ? אנחנו נמצא עבורך.