מתנות מעוצבות לבית
זה ידוע שפסח הוא חג של התחדשות, סדר וניקיון ולכן להעניק למארחים מתנה דקורטיבית ויפה לבית, זה תמיד מומלץ. ויש גם לא מעט אפשרויות למתנות מיוחדות ושוות. למשל, מפה לשולחן האוכל, חפצי אומנות מקוריים, אגרטל מעוצב, פמוטים, תאורה מדליקה, שטיחים, חפצי נוי, אקססוריז לחדר השינה והאמבטיה, ועוד. 

אמנם יש המון אפשרויות של מתנות נהדרות לתת למארחים וזה יכול להיות לפעמים גם די מבלבל. אבל אין בכלל ספק, שהם בטוח ישמחו לקבל מתנות לפסח שהן גם מועילות. 

והמבחר בשוק הוא אדיר – זה יכול להיות כלי בישול איכותיים, סכינים וכלי מטבח, מארז צלחות מהודר, כלי כסף, מגבות רחצה או סט מצעים. אפשר גם לפנק אותם ביינות בוטיק מובחרים, מארזי שוקולדים טעימים, מגשי פירות מושקעים ובריאים, זרי פרחים מרשימים, ועוד. מתנה נוספת שתמיד הולכת, בעיקר אצל חובבי השופינג, היא לאפשר להם לצאת למסע קניות ברשתות האופנה והסטייל הגדולות והנחשבות.

מתנה מיוחדת, מפנקת וחווייתית 
אם בא לכם ללכת על מתנה יותר אישית, מרגשת ומפתיעה, יש מלא מתנות כיפיות שתוכלו להעניק למשפחה ולחברים שמארחים אתכם. למשל, סדנאות בישול, אפייה או שוקולד, סיורי יקבים ומבשלות בירה, טיפולי ספא מפנקים בבתי מלון יוקרתיים, ארוחות במסעדות שף איכותיות. אפשר גם לפנק בתכשיטים מעוצבים, מארז של מוצרי טיפוח, טיפולי קוסמטיקה או פדיקור ומניקור, תמיד יתקבלו בברכה.

יש המון מתנות מיוחדות שעושות טוב לגוף ולנפש, כמו סדנת ריקוד, שיעורי יוגה ופילאטיס או סדנה לניקוי רעלים. וגם בתחום היצירה יש סדנאות מעניינות ומפתיעות כמו סדנת קדרות, צילום או צורפות. חובבי האקסטרים בטח ישמחו לקבל מתנה מגניבה כמו צניחה חופשית, שיעור גלישה, טיול טרקטורונים, מצנח רחיפה ועוד הרבה חוויות מיוחדות. כמובן, כדאי תמיד לחשוב טוב מה הם הכי היו רוצים לקבל, כדי שתוכלו לקלוע בול למתנה המתאימה!  

ועוד טיפ קטן (וחשוב): לא משנה איזה מתנה לפסח תבחרו לתת, אל תשכחו להוסיף לה ברכה אישית עם כמה מילים חמות ומרגשות, יחד עם תמונה או סרטון כדי להפוך את זה להרבה יותר אישי. תהיו בטוחים שזה עושה את ההבדל.

לקראת סיום, כדאי שתדעו – באתר BUYME מחכות לכם המון מתנות שוות, מגניבות ומקוריות שישמחו את המארחים שלכם במיוחד ויהפכו את החג שלהם למושלם באמת. ושיהיה לכולנו חג שמח