מחקרים מצאו שבקרב גברים שעושים שימוש בטלפון נייד, מכפילים את הסיכון לירידה באיכות הזרע בעשרות אחוזים (כ- 50% בממוצע), ומי שמאחסן את הנייד קרוב למפשעה עלול לסבול מריכוז לא תקין של זרע ברמה גבוהה מאוד (כ- 38% יותר מהאוכלוסייה הממוצעת).

למעשה, אתם מוקפים בקרינה אלקטרו – מגנטית בכל מקום שבו אתם נמצאים – בבית שלכם, במקום העבודה ואפילו בשטחים פתוחים כמו הרחוב שבו אתם גרים. אנטנות סלולריות, מחשבים ומכשירי אלקטרוניקה, טלפונים ניידים, מכשירים אלחוטיים ועוד, כולם פולטים קרינה בכמות משתנה, שיש לה השפעות על בריאותכם ומצויים בכל פינה.

הקשר שבין הקרינה האלקטרו - מגנטית למחלות שונות כמו סרטן או חוסר פוריות בקרב גברים הוכח במספר רב של מחקרים שנעשו בארץ ובעולם. האם אתם יכולים להתגונן מפני הסכנות הללו?
 
עם התפתחות הטכנולוגיה אנו עדים לפתרונות מתקדמים שנועדו לתת מענה לכשלים או לחסרונות שלה. בעיית הקרינה היא בין הנושאים הנחקרים ביותר שיש כיום, וברחבי העולם כולו נעשים מחקרים ופיתוחים בנושא. 

תחתוני  ARINE - פיתוח חדשני שמסייע להפחית את קרינת הסלולר ושומר על פוריות הגבר
זה עשוי להישמע לכם מצחיק, אך פיתוח של תחתונים לגבר מבד כסף, שעשוי מסיבים קטנים של עופרת ומתכת בצפיפות גבוהה עשויים לשמור על ספירת הזרע ופוריות הגבר. 

הבוקסר שפותח על ידי יזם ישראלי נראה ומרגיש כמו תחתונים רגילים לחלוטין, אך עמד במבחני קרינה על ידי בוחני קרינה מוסמכים, והוא עשוי בד מודלי, שמקביל לכותנה, מה שמבטיח נוחות מרבית. הבוקסר נמצא עמיד בפני מאות כביסות, ומי שהתנסה בשימוש בו מעיד כי הוא נוח, גם בעת פעילות גופנית אינטנסיבית, ומרגיש כמו תחתונים רגילים לגמרי.

כיצד תחתוני ARINE מבטיחים את ההגנה על דור העתיד?
על מנת לענות על השאלה הזו נציג מספר נתונים:

  • הילד הממוצע בישראל מקבל טלפון נייד כבר בגיל 7.5. 25% מהילדים משתמשים בטלפון הנייד יותר מ- 5 שעות מידי יום. הנתון הזה הולך וגדל מידי שנה, ובכל שנה שהילד גדל הוא מבלה יותר זמן עם המכשיר הנייד.
  • מרבית האנשים (כולל ילדים ובני נוער) נושאים את הטלפון הנייד שלהם בכיס, מה שמוביל לקרינה ישירה לאזור החלציים ומסכן את הפוריות בקרב גברים ונערים. ככל שהשימוש בנייד מתחיל בגיל צעיר יותר, הנזק עלול להיות משמעותי יותר.
  • אוזניות הבלוטוס הפכו להיות פופולריות בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים. גם אותן רבים נוטים לשאת בכיס המכנסיים, וכתוצאה מכך הקרינה שלהם מכוונת ישירות אל אזור החלציים גם כן.
  • לא מעט מבוגרים ובני נוער נוטים להניח את המחשב הנייד על רגליהם – על המיטה, על הספה או בעת הנסיעה ברכבת. הקרינה מהמחשב מגיעה, שוב, לאזור החלציים ופוגעת בפוריות של הגבר.

משהצגנו את הנתונים הללו קל להבין כיצד תחתוני ARINE מסייעים להגן על פוריות הגבר. אם נרצה לדייק, נמצא שהם מנטרלים 98% מהקרינה, זאת בהתבסס על בדיקת הקרינה האחרונה שנעשתה בחודש פברואר 2021.

השימוש בתחתוני ARINE נועד למנוע את הפגיעה בספירת הזרע ולהבטיח את קיומו של דור העתיד. מסיבה זו הסלוגן שנבחר עבורו הוא ARINE – For the next generation.

Arine- בוקסרים מונעי קרינה (צילום: יח''צ)
Arine- בוקסרים מונעי קרינה (צילום: יח''צ)

על היזם שעומד מאחורי תחתוני ARINE  
אריאל סנה השתחרר לפני כשנתיים משירותו הצבאי שהעביר בגדוד צנחנים 890. במהלך מרבית השירות שלו פיקד על חיילים אחרים, ומתוקף תפקידו בילה שעות מרובות בשטח. שגרת יומו כללה בין 16 ל- 17 שעות פעילות, אשר במהלכן היה עליו להיות זמין, ולכן הטלפון הנייד היה כמעט תמיד בכיס המכנסיים.

תוך מספר שבועות החל להרגיש את המפשעה והירך שלו מתחממים במידה מועטה, מה שגרם לו לגבש את הרעיון לתחתונים מסנני קרינה.

עם שחרורו מצה"ל החל לעבוד על המיזם, וכיום הוא מקדיש לו את כל פועלו.

כן, הבחור רק בן 23, ונראה שיש לו ביצת זהב ביד. תחתוני ARINE משווקים כבר בחנות האינטרנטית שלו במחיר שווה לכל כיס. למעשה, מחירם של התחתונים הללו אינו שונה מהממוצע שדורשות רשתות המותגים המובילות, ולכן מאוד מפתה לפחות להתנסות בהם.

ניתן לרכוש את תחתוני ARINE בגוונים שחור, שחור עם גומי לבן, אפור וכחול, ובקרוב הוא יוצע בגוונים נוספים וישווק בנקודות שיווק ברחבי הארץ.

לאתר האינטרנט של ARINE
טלפון: 053-335-0322