הידעתם? אנחנו ישנים שליש מהחיים שלנו. לכן, כדי לשמור על הבריאות שלנו, חשוב שנדאג לשינה איכותית על מזרן המיוצר מחומרים משובחים. אחד ממותגי המזרנים המובילים בעולם הוא גטה – חברה בינלאומית שעשתה לאחרונה עלייה לישראל. המזרנים של החברה נחשבים לפופולריים מאוד בישראל ובכל העולם, וגטה אף זכתה לתואר "מותג השנה" 6 פעמים בתחרות בינלאומית יוקרתית. אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על חברת המזרנים המנצחת.

מהפכת הלטקס שהובילה חברת גטה בישראל

חברת גטה נוסדה אי שם בשנת 1969. בשנות ה-60 היא עסקה בייצור כריות העשויות מ-100% לטקס טבעי. עם הביקוש למוצר, החליטה החברה להרחיב את קו מוצרי השינה ולייצר מזרנים איכותיים העשויים 100% לטקס טבעי. גטה ממשיכה לצמוח ב-52 השנים האחרונות, ויש לה קהל לקוחות נאמן בזכות היתרונות הרבים שלה:

איכות חומרי הגלם 

סוד הקסם של גטה הוא ההתמחות בייצור של מזרנים העשויים 100% לטקס טבעי – משלב חליבת הלטקס מהעץ ועד לתוצר המוגמר. בעוד ששאר חברות המזרנים מייצרות לטקס סינטטי או לטקס טבעי המעורבב עם פולימרים וכימיקלים, גטה מקפידה על כך שהמזרנים יהיו עשויים מלטקס טבעי לחלוטין. זאת, על מנת לעודד שינה בריאה וטובה יותר. בנוסף, בתהליך ייצור המזרנים יש חשיבה על הפרטים הקטנים - מהבדים, דרך חומרי המילוי ועד גימור התפירה. כל מזרן מיוצר בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר ללא פשרות. 

תמיכה ונוחות 

לטקס 100% טבעי נחשב לחומר גלם מושבח המספק נוחות מרבית. המזרן מעניק תמיכה לאורך כל עמוד השדרה, הגב, הצוואר, הברכיים והכתפיים, ומותאם באופן אישי לקווי מתאר הגוף שלכם.  בנוסף, המזרן מגיע במגוון דרגות רכות, להתאמה מושלמת לכל לקוח.

טכנולוגיית שינה מתקדמת 

בגטה מובילים חדשנות טכנולוגית בתחום המזרנים. לאורך השנים החברה הציגה מגוון טכנולוגיות מתקדמות כמו טכנולוגיית ASP הגנה אנטי סטטית המפחיתה מתח סטטי בגוף וכך תורמת לשינה עמוקה ונוחה יותר, טכנולוגיה אנטיבקטריאלית של NANO Silver המגנה מפני חיידקים ופטריות 24 שעות ביממה וטכנולוגית Biocare נגד קרינת שדה אלקטרו-מגנטי EMF היוצרת סביבת שינה בריאה במיוחד. 

טכנולוגיית ASP בבד המזרן. גטה (צילום: יח''צ)
טכנולוגיית ASP בבד המזרן. גטה (צילום: יח''צ)

שירות לקוחות מצוין

שירות הלקוחות הוא נר לרגליה של גטה, ועל כך יעיד קהל הלקוחות של החברה המתפרש על יותר מ-28 מדינות ברחבי העולם. גטה דואגת להתאים את המזרן מושלם לצרכים של כל לקוח ולקוח. גם לאחר שתרכשו את המזרן, תוכלו ליהנות מ-100 לילות ניסיון על המזרן, ובמידה ואתם לא מרוצים מכל סיבה שהיא, צוות המובילים של גטה יאספו את המזרן מביתכם ללא כל עלות ותקבלו את כספכם בחזרה. החברה מספקת אחריות על המוצרים, שומרת על קשר עם הלקוחות ומעניקה להם מתנות, וחשוב לה מאוד שכל לקוח ולקוח יהיה מרוצה. 

מזרני לטקס - הסוף למזרני הקפיצים והויסקו?

לטקס טבעי זהו חומר שמופק מעץ הגומי הגדל ביערות טרופיים. הוא מופק באמצעות חריצה של גזע העץ לרוחב וטפטוף איטי של החומר הנוזלי שצבעו לבן. לטקס ידוע כחומר בו משתמשים לייצור כפפות חד פעמיות, בלונים וכלים סניטריים לרפואת שיניים, אך לטקס נחשב גם לחומר גלם אידיאלי בייצור של מזרנים.

הסיבה לכך היא שללטקס יש יתרונות רבים: הוא נעים למגע והופך כל מזרן לנוח, רך ומפנק. כמו כן, הוא גמיש וקפיצי ולכן מעניק תמיכה אורתופדית לגוף – לכתפיים, לצוואר, לעמוד השדרה ולברכיים. בזכות התמיכה המירבית שלו, הלטקס מונע התפתחות של בעיות רפואיות הנוצרות בשל שינה על מזרן שאינו מספק תמיכה נאותה.

הלטקס הוא אנטיבקטריאלי - הוא דוחה חיידקים ויוצר סביבת שינה היגיינית יותר. בנוסף, הוא דוחה את קרדית האבק המשגשגת בין מצעים. בכך הלטקס מגן על אנשים הסובלים מאלרגיה לאבק. עוד יתרון של הלטקס הוא היכולת שלו לווסת טמפרטורה – הוא מונע טמפרטורה גבוהה מדי בקיץ, ומצד שני שומר על טמפרטורה נעימה בלילות החורף הקרים. 

מעבר לכך, הלטקס נחשב כחומר גלם ידידותי לסביבה שיש לו טביעת רגל פחמן מצומצמת על כדור הארץ שלנו. בגטה מתגאים בכך שכל המזרנים מיוצרים עם-100% לטקס טבעי. 

מנכ"ל גטה: "עם המזרן הזה אני ישן בלילה"

מזרן GENETICS 4 IN 1
מזרן GENETICS 4 IN 1 יעניק לכם נוחות ותמיכה לאורך זמן. המזרן מכיל 100% לטקס טבעי ואיכותי, המשולב עם סיבי קוקוס המעניקים גמישות וכן שכבת ויסקו היוצרת רכות חלומית. בנוסף, במזרן ישנה אריגה של חוטי פחמן מבמבוק המפחיתים חשמל אנטי סטטי וכך תורמים לשינה נוחה ועמוקה יותר. המזרן הוא היפואלרגני, אינו מכיל רעלים, דוחה קרדית אבק, ומוטמעים בו חלקיקי כסף בגודל ננו שמגנים מפני פטריות וחיידקים 24 שעות ביממה. הוא בעל גימור קטיפתי, דרגת קושי בינונית המספקת נוחות מצוינת, לא כולל קפיצים ומאושר על ידי מכון התקנים הישראלי.

לפרטים נוספים על דגם זה לחצו כאן 

מזרן GENETICS 4 IN 1. גטה (צילום: יח''צ)
מזרן GENETICS 4 IN 1. גטה (צילום: יח''צ)

מזרן TOGETHA 100
אחד המזרנים הנמכרים ביותר של גטה בעולם זהו מזרן TOGETHA 100. זהו מוצר הדגל של החברה, בזכות היותו מיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר. למעשה, המזרן כל כך מצוין שאפילו מנכ"ל חברת גטה ישראל דרור יורקביץ, ישן עליו: "המזרן מיוצר מ-7 שכבות שונות של לטקס 100% טבעי, כשבשכבות העליונות הוא כולל משי טהור מיפן, כותנה אורגנית וצמר צרפתי. הוא נוח מאוד, רך במיוחד, ויחד עם זאת מעניק תמיכה רבה לכל הגוף. כשאני הולך לבית מלון לנופש, אני רק רוצה לחזור לישון על המזרן שלי. הצרה היחידה עם המזרן היא שקשה לקום בבוקר מהמיטה בגלל שהוא כל כך נוח". בנוסף לכך, המזרן כולל הגנה אנטי סטטית, הגנת ננו סילבר מפני פטריות וחיידקים, הוא היפואלרגני, דוחה קרדית אבק, ידידותי לסביבה ומאושר על ידי מכון התקנים הישראלי.

לפרטים נוספים על דגם זה לחצו כאן

מזרן לטקס ASP
מזרן לטקס ASP הוא מזרן המשלב בתוכו 100% לטקס טבעי שיעניק לכם רכות מלטפת ותמיכה בכל נקודות הלחץ בגוף. הוא כולל טכנולוגיה ייחודית של סיבי קוקוס ליצירת נוחות מרבית. המזרן מצויד בהגנה אנטי סטטית עם חוטי פחמן, שסופגים אלקטרונים חיוביים בגוף, מפחיתים את המתח הסטטי וכך תורמים לשינה עמוקה ונוחה יותר. המזרן היפואלרגני, דוחה את קרדית האבק, ידידותי לסביבה ומאושר על ידי מכון התקנים הישראלי.

לפרטים נוספים על דגם זה לחצו כאן 

ומה בעתיד? 

אחרי שזכתה להצלחה בכל העולם, גטה צפויה להיות מותג המזרנים המצליח ביותר גם בישראל. נכון להיום ניתן לרכוש את מוצרי השינה של גטה דרך החנות אונליין באתר האינטרנט של החברה, או להגיע לחנות הדגל של גטה הממוקמת ברחוב אצ"ל 2 בראשון לציון. לדברי דרור מנכ"ל החברה, גטה מתכננת להתרחב לרשת ולפתוח בשנים הקרובות עוד 7 סניפים ברחבי הארץ: "החזון שלנו הוא לקדם הרגלי שינה בריאים יותר לציבור בישראל, ולעודד אותם לישון על מזרן איכותי העשוי מ-100% לטקס טבעי. בישראל תרבות השינה על הלטקס אינה נפוצה מספיק, וחשוב שהישראלים יכירו את היתרונות הרבים שיש ללטקס הטבעי".  

חנות הדגל של גטה- רחוב אצ''ל 2, ראשון לציון  (צילום: יח''צ)
חנות הדגל של גטה- רחוב אצ''ל 2, ראשון לציון (צילום: יח''צ)

לא רק לטקס, מה עוד תקבלו ברכישה בגטה?

רכישת מזרן מגטה, תעניק לכם שינה נוחה, נעימה ובריאה יותר מכפי שאי פעם הכרתם. אתם תיהנו ממזרן איכותי ביותר, העשוי מחומרי גלם משובחים וטבעיים שלא תמצאו בשום מקום אחר. בנוסף, תיהנו מאחריות על המזרן שיחזיק מעמד לאורך שנים. כאמור, שביעות הרצון של הלקוחות חשובה מאוד לגטה, ולכן היא מאפשרת לנסות את המזרן ולישון עליו במשך 100 לילות. אם אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המזרן ולקבל את כספכם. אז קדימה, אתם מוזמנים לנסות את המזרן החלומי של גטה וליהנות משינה מתוקה וטובה במיוחד.