יצירת מראה טבעי ומדויק שמותאם במיוחד לכל אישה
הדרך של נוי מרואלי למעמד של מאסטרית בתחום עיצוב הגבות החלה כשהייתה עדיין תלמידה בתיכון. היא ידעה בדיוק מה היא רוצה לעשות ואיזה תחום מסקרן אותה, ועם מטרה ברורה לנגד העיניים החליטה להגשים את החלום.

"תמיד נמשכתי לעולם הזה, ליופי ולאסתטיקה," היא מספרת. "למדתי את כל התחומים הרלוונטיים אבל עיצוב גבות משך אותי יותר מכל תחום אחר, וידעתי שאני רוצה להתמקד בו וביצירת מראה טבעי ומדויק שמותאם במיוחד לכל אישה. אז למדתי, חקרתי את התחום, חייתי אותו וידעתי שאעשה את זה, ובגדול."

"אני שואפת לשלמות – ורואים את זה בקליניקה שלי"
במבט לאחור, נוי מודה שהיו רגעים לא פשוטים מאז בחרה בתחום, והסיבה הייתה אחת ויחידה: "אני שואפת לשלמות, ורואים את זה גם בקליניקה שלי. אז בתחילת הדרך כשהרגשתי שהלקוחה שלי מקבלת תוצאה לא מושלמת, זה משהו שלא יכולתי להשלים איתו. התאמנתי המון, המשכתי לתרגל ולשפר את הטכניקה שלי, לא קמתי מהכיסא במשך שעות כל יום. אז נכון שלהיות פרפקציוניסטית זה לא תמיד חיובי ואידאלי, אבל זה משהו שמלווה אותי כל החיים, בכל התחומים, ובייחוד בקליניקה שלי."

האמת היא שעם הכניסה אל הקליניקה שלה, הפרפקציוניזם של נוי בולט היטב. המקום מעוצב בקפידה ובהמון סטייל, ואין ספק שמאחורי כל פרט קטן בחדר הייתה מחשבה רבה. גם הציוד והטכנולוגיות בקליניקה הם המתקדמים והטובים ביותר בתחום. זה אולי מה שמאפיין אותה יותר מכל: השאיפה לשלמות ולחדשנות.

"זה מתבטא בעבודה שלי," מוסיפה נוי. "כשאני עובדת עם לקוחה חשוב לי להתאים את צורת הגבה הנכונה למבנה הפנים שלה, ולתת לה את התוצאה המושלמת. בנוסף השירות המקצועי והאישי חשובים לי מאוד, כך שתמיד יש כאן מענה."

נוי מרואלי   (צילום: הילה חן)
נוי מרואלי (צילום: הילה חן)

תור לעיצוב גבות? כדאי לקבוע מראש
הניסיון, המקצועיות והציוד המתקדם, כל אלה הפכו את נוי לשם דבר בתחום. בהתאם, גם יומן הטיפולים שלה מלא, ונשים רבות קובעות תורים חודשים מראש. הן מבינות שיש סיבה טובה לחכות, ושההמתנה תשתלם להן. מבחינתן היא המובילה בתחום, וגם עשרות אלפי העוקבות שלה באינסטגרם יודעות שאין לה מתחרות.

"תמיד שאפתי להגיע הכי רחוק ולהצליח בגדול," מבהירה נוי. "לא התפשרתי בשום שלב בדרך, לא על המקצועיות, לא על השירות ולא על שום פרט בעסק שלי. היום אני גאה להגיד שעשיתי את זה, שאני מובילה את הטרנדים הכי חמים בתחום ויש לי קהל גדול שיודע את זה מצוין."

הקהל שלה בהחלט יודע את זה. המאסטרית בתחומי המיקרובליידינג ומיקרו-פיגמנטציה ממשיכה לעבוד קשה, ללמוד וגם ללמד נשים שרוצות להיכנס לתחום ולקבל את הידע מהטובה ביותר. אז אולי תצטרכו לחכות לתור עוד קצת, אבל אחרי הטעימה הראשונה תבינו שהגעתן אל המקום הנכון.

טלפון: 052-4441511           
כתובת: בן ציון גליס 18, פתח תקווה. מתחם M סנטר
פעילות: 10.00- 20.00
אתר: https://noymarvali.co.il/ 
מייל: [email protected] 
אינסטגרם :  https://www.instagram.com/noy_marvali/ 
פייסבוק : https://www.facebook.com/BeautyNoy1