צפייה במשחק כדורגל בפריימר ליג יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת, וכשתסיימו את הטקסט תבינו למה, איפה קונים כרטיסים ואיפה הכי כדאי לשבת באצטדיון.

כדורגל בחו"ל – חוויה לכל החיים
לחיים במדינת ישראל יש יתרונות רבים, וגם לעם היושב בציון. יש לנו סצנת הייטק מהמובילות בעולם, אפשר למצוא בתוך גבולות המדינה מגוון רחב של סוגי נוף וטיולים, והישראלים ידועים כאנשים חמים ובעלי תעוזה. אבל דבר אחד שעדיין דורש שיפור הוא הרמה של הכדורגל בישראל.

ליגת העל הישראלית בכדורגל מדורגת נכון לשנת 2022 במקום העשרים ושניים בדירוג הליגות של אופ"א. מעליה בדירוג תוכלו למצוא, למשל, את הליגה הבכירה בקפריסין והליגה הבכירה בנורבגיה. עם כל האהבה וההערכה לאצטדיון בלומפילד המחודש או אצטדיון טדי בירושלים, הם לא קמפ נואו.
 
כל מי שטס לחוץ לארץ לצפות במשחק כדורגל, וגם מי שלא טס במיוחד בשביל המשחק אבל שילב את הצפייה בחופשה שלו – יוכלו לומר לכם כמה צפייה במשחק כדורגל באחת הליגות הבכירות היא חוויה בלתי נשכחת. הן בגלל הרמה של המשחק, הן בגלל איכות המתקנים וכמובן בגלל האוהדים. 

איפה כדאי לראות כדורגל בחו"ל
אז אחרי שהבנו למה כדאי לראות משחק כדורגל באחת מהליגות הבכירות באירופה או בארצות הברית, ככל הנראה עולה לכם השאלה המתבקשת – איפה כדאי לראות כדורגל בחו"ל? כל ליגה תיתן לכם חווית צפייה שונה. בליגה בארצות הברית למשל, תוכלו להנות מהמתקנים הכי גדולים ומרווחים. במשחקים של הליגה הגרמנית, לעומת זאת, תמצאו את תצוגות העידוד הכי מרשימות.

הליגה הספרדית זוכה לאהבה גדולה מצד הקהל הישראלי, וניתן לראות בכך שכל משחק 'קלאסיקו' בין ברצלונה וריאל מדריד זוכה לסיקור נרחב בתקשורת הספורט הישראלית כעדות לכך. בשנים האחרונות גם הליגה הצרפתית נעשית מעניינת יותר, בעיקר מאז הצטרפותו של מסי לפריז סן ז'רמן. אבל יש ליגה אחת שנותנת את החוויה המושלמת – הפריימר ליג, הליגה האנגלית הבכירה.

למה לקנות כרטיסים למשחקים של הליגה האנגלית
הליגה האנגלית נמצאת כבר כמה וכמה שנים בראש דירוג הליגות של אופ"א שהזכרנו כבר קודם (במרחק של עשרים ואחת מקומות מהליגה הישראלית, אגב). אנגליה נחשבת למולדת הכדורגל העולמית, וזו גם הסיבה שהקמפיין של נבחרת אנגליה ביורו 2020 לווה בסיסמא "Football's Coming Home" (הכדורגל חוזר הביתה, בתרגום חופשי).

היסטוריונים שחוקרים את ההיסטוריה של הספורט גם רואים באימפריה האנגלית את אחד הגורמים המובילים להפצה של משחק הכדורגל בעולם. הקצינים והחיילים הבריטים לימדו את המקומיים את חוקי המשחק, והאהבה למשחק נשארה במקום גם אחרי עזיבת הבריטים והתפוררות האימפריה – ממש כמו בישראל.

הליגה האנגלית היא הליגה הוותיקה בעולם, ולמרבית המועדונים בה יש היסטוריה מפוארת שנמשכת לפעמים מאות שנים. כל המסורות סביב משחקי הכדורגל, תרבות העידוד והאהבה למשחק מעוברות הן חלק בלתי נפרד מהתרבות האנגלית. כל אלו הופכים את הצפייה בפריימר ליג לחוויה אדירה ובלתי נשכחת.

איך קונים כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל
אחד הדברים שמהווים מכשול עבור ישראלים רבים בקנייה של כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל היא העובדה שישראלים רבים לא באמת יודעים איך לקנות כרטיסי כדורגל בחו"ל. בזמן שבישראל הכל פשוט יותר, הן בגלל שכל התהליך מתקיים בעברית ובשקלים והן בגלל שיש יותר זמינות ונגישות – בחו"ל המצב שונה.

אם תהיו מעוניינים לקנות כרטיסים לליברפול, למשל, תגלו שכל הכרטיסים מכורים כבר כמה שנים קדימה. יש לכך מספר סיבות, למשל - אנשים רבים רוכשים מנוי לכל החיים כחלק מתרבות העידוד והאהבה לכדורגל. לכן יש פחות כרטיסים זמינים לצופים מזדמנים, בין אם הם אנגלים ובין אם תיירים.

סיבה נוספת היא שחברות כרטיסים רבות מכירות בכך שיש ביקוש גדול עבור כרטיסים לליגה האנגלית, ולכן הן קונות אותם הרבה זמן מראש. לאחר מכן הן מוכרות את הכרטיסים הללו דרך האינטרנט ועושות רווח נאה. הסיבה הזו מעלה שאלה אחרת – איך להשיג כרטיסים זולים לכדורגל באנגליה?

צפייה בפריימר ליג- חוויה בלתי נשכחת (צילום: Ticket Compare)
צפייה בפריימר ליג- חוויה בלתי נשכחת (צילום: Ticket Compare)

Ticket-Compare – כרטיסים זולים לכדורגל בחו"ל
אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג מוצר בזול, ולא משנה אם מדובר בכרטיסים לכדורגל או בשואב אבק, היא על ידי שימוש בפלטפורמות להשוואת מחירים. לדוגמא, כדי למצוא טיסה זולה לחוץ לארץ – אתם תפתחו את אחד אתרי השוואת הטיסות כמו SkyScanner או Kayak. Ticket-Compare היא חברה ישראלית שעובדת בדיוק באותה הצורה, רק שהיא מציגה כרטיסים למשחקי כדורגל.

Ticket-Compare היא לא סוכנות כרטיסים. Ticket-Compare היא פלטפורמה להשוואת מחירים של כרטיסים למשחקי כדורגל באירופה בכלל, וכרטיסים לפריימר ליג בפרט, על ידי אתרי כרטיסים מוכרים ובטוחים. מי שבחור להשתמש בפלטפורמה של Ticket Compare כדי לקנות כרטיסים לליגה האנגלית גם נהנה ממחירים זולים וגם מביטחון מהעובדה שכל האתרים נבדקו ומתעדכנים באופן קבוע. אתרים שהתקבלו עליהם ביקורות שליליות מלקוחות פשוט מפסיקים להיות מוצגים באתר. לדוגמא, אתר VIAGOGO שאמנם הוא אחד הגדולים בתחום אך יחד עם זאת מספר רב של פעמים התקבל מידע שהם לא סיפקו את הכרטיסים שנמכרו – אינו מוצג בפלטפורמה של Ticket-Compare.  

טיול בחו"ל ומשחקי כדורגל
לא מעט אנשים חושבים שצפייה במשחק כדורגל בחוץ לארץ הוא בילוי ששמור אך ורק לרווקים או לזוגות ששני הצדדים אוהבים כדורגל. אולם אנחנו כאן בשביל לספר לכם שמדובר בתפיסה שגויה. לא מעט זוגות ומשפחות בוחרות לשלב בטיול שלהם בחו"ל צפייה במשחק כדורגל, ולכך כמה סיבות.

סיבה אחת לכך שניתן לשלב טיול בחו"ל עם צפייה במשחק כדורגל, ואין צורך בטיסה רק בשביל הצפייה במשחק היא שכרטיסים לפריימר ליג הם אף פעם לא רק בשביל הצפייה עצמה. כרטיסים לפריימר ליג מאפשרים לחוות את החוויה העוצמתית של להיות חלק מקהל, שהיא מרשימה גם עבור מי שלא אוהב את המשחק עצמו.

איזה כרטיסים לבחור למשחקי כדורגל
אם כבר החלטתם שאתם רוצים לקנות כרטיסים לליגה האנגלית, ואפילו נכנסתם ל- Ticket-Compare ובחרתם את האתר שמציע את המחיר הזול ביותר – עכשיו אתם צריכים לבחור את המושבים. אצטדיוני הכדורגל באנגליה הם מהגדולים בעולם, ויש בהם עשרות אלפי מקומות ישיבה.

המבחר העצום הזה עשוי לבלבל את מי שלא רגיל אליו. אנחנו ננסה לעשות לכם סדר בדברים, אבל בסופו של דבר את הבחירה במושבים תצטרכו לעשות בעצמכם. המושבים הכי זולים הם המושבים שמאחורי השער. המושבים הכי יקרים הם המושבים שבפינות המגרש, בקומות התחתונות.

כפי שניתן לנחש, המושבים הזולים ביותר הם גם הנחותים ביותר, ואילו היקרים ביותר הם הטובים ביותר. ישנם גם כרטיסי VIP שמאפשרים לכם לשבת בגלריה מרווחת במיקום מובחר, ואפילו לקנות אוכל ושתייה ברמה גבוהה בזמן המשחק. יחד עם זאת, החוויה בתאי ה-VIP היא פחות אותנטית.

Ticket Compare (צילום: Ticket Compare)
Ticket Compare (צילום: Ticket Compare)

סיכום
לסיכום, אנחנו ממליצים לכל מי שמבקר באנגליה ולכל מי שאוהב כדורגל לקנות כרטיסים לליגה האנגלית. כרטיסים לפריימר ליג יכולים להיות יקרים למדי, וכדי למצוא כרטיסים זולים אנחנו מציעים לכם להשתמש בפלטפורמת השוואת המחירים של Ticket-Compare.

Ticket-Compare מציגה רק אתרים של סוכנויות בינלאומיות מוכרות, כך שניתן להרגיש בטוחים לגבי שימוש בפלטפורמה. זה לא משנה אם אתם רוצים להפתיע את הילד בטיול בר-מצווה, מחפשים אטרקציה ייחודית בטיול משפחתי או בכלל "חורשים" את אירופה אחרי הצבא – כרטיסים למשחקי כדורגל מתאימים לכולם.