אנשים פועלים מהרגש, ופחות מתבססים על ההיגיון
לפני כמה שנים פרופ' דן אריאלי כתב ספר שהפך לרב מכר בין ליל שנקרא "לא רציונלי ולא במקרה". בספרו הוא מספק הצצה לנפש המורכבת של האדם, ולאופן קבלת ההחלטות שלנו, שאינה בהכרח מתבססת על ההיגיון ועל הסברים רציונליים. לכן, למשל, אנשים אוכלים מה שמתחשק להם, מסמסים בזמן שהם נוהגים וגם לא מבטחים את עצמם כי "להם זה לא יקרה".

למרות שההיגיון אומר לנו מה כדאי לנו בטווח הרחוק, רובנו מעדיפים לחיות את הרגע, ולא להטריד את עצמנו במחשבות על העתיד, במיוחד אם אנחנו צריכים לחשוב על תרחישים פחות טובים ומשמחים. אין מי שלא מספר לעצמו בכל יום מחדש סיפור כלשהו שגורם לו להצדיק את ההתנהגות הלא רציונלית שלו. אבל האמת היא שהתנהגות כזו בסופו של דבר עלולה לפגוע בו.

תחשבו טוב, יהיה טוב? לא כזה בטוח
לרובנו קשה לדמיין מצב שבו נגרם לנו או למקור פרנסתנו נזק משמעותי, ואנחנו מעדיפים להדחיק מחשבות כאלו ולחשוב על דברים טובים יותר. אפשר להבין. מחשבות מהסוג הזה גורמות לאי נוחות ותחושות מפחידות ולא נעימות. אבל מה יקרה אם חלילה באמת יקרה לכם כזה מצב, רק כי לא רציתם לחשוב מחשבות לא נעימות? סיטואציה מממשית שכזו יכולה לגרום לכם הרבה יותר אי נעימות: תאלצו לסגור את מקום עבודתכם, פרנסתכם תפגע ואם יש לכם עובדים – גם הפרנסה שלהם ושל משפחתם תיפגע באופן קשה. 

החדשות הטובות שזה לא חייב להיות כך. ניתן להיערך מבעוד מועד לכל מיני תרחישים בעסק ולמנוע ממכם להגיע למצב של קריסה כלכלית. פשוט רוכשים פוליסת ביטוח לעסק. במסגרת הפוליסה הזו תקבלו שכבת בסיס רחבה:

  • כיסוי של נזקים למבנה ולתכולה של בית העסק במקרה של נזקים שנגרמו בעקבות אש, נזקי טבע או רעידת אדמה ופריצה לעסק וגניבה.
  • ביטוח אובדן רווחים והכנסות שיכול לעזור לכם אם אירע מקרה ביטוח שהסב נזק לבית עסק ועליכם לסגור אותו לתקופת מה כדי לשפץ ולהשיב את המצב לקדמותו.
  • ביטוח צד ג' שיעזור לכם במידה וחלילה אדם כלשהו נפגע בזמן ששהה בעסק שלכם או שעסק שכן ניזוק בעקבות אירוע ביטוחי שקרה בעסק שלכם והחליט לתבוע אתכם ובית המשפט קבע שאתם אחראים לפצות אותו.
  • ביטוח חבות מעבידים שיעזור לכם אם חלילה עובד שלכם נפגע במהלך עבודתו או בעקבותיה.

למי מומלץ שיהיה ביטוח עסק?
יש לציין שביטוח עסק מומלץ לכל בעל עסק. עם זאת, בעלי עסקים רבים נוטים לוותר על ביטוח עסק, ובעיקר אלו שהם בתחילת דרכם או שמנהלים עסק קטן. דווקא אלו האנשים שנמצאים הכי הרבה בסכנה כיוון שלרוב אין להם גב כלכלי מספיק חזק כדי לשרוד אירוע ביטוחי שיגרום להם נזקים משמעותיים.

העניין הוא שצריך לעשות סוויץ' במחשבה. ביטוח עסק הוא הוצאה מוכרת לצורכי מס וגם השקעה שתתן פירות במקרה הצורך. עלות הפרמיה החודשית היא מזערית בהשוואה לשלל ההוצאות שתצטרכו להוציא מכיסכם במקרה של אירוע ביטוחי. 

הכי חשוב לעשות ביטוח בהתאמה אישית
חשוב שתדעו שקיימות דרכים להוזיל את ביטוח העסק ובנוסף לכך גם ניתן להתאימו באופן ספציפי לצרכים שלכם. כלומר, מצד אחד המחיר שתשלמו על הביטוח יהיה משתלם ומצד שני הפוליסה תעניק לכם את הפתרונות שרלבנטיים לעסק שלכם. כך לא תמצאו את עצמכם חסרי אונים רק כי היה חשוב לכם להוזיל את ביטוח העסק שלכם והחלטתם לוותר על כיסוי קריטי.

בפתרונות עדיפים המומחים שלנו מתאימים פוליסות ביטוח לכל בעל עסק בהתאם לגודל העסק, תחומי עיסוקו, כמות העובדים שבו וכדומה. אנחנו עובדים עם כל חברות הביטוח המובילות כבר למעלה מ- 20 שנה ועזרנו לאינספור בעלי עסקים לקבל את הפתרון המתאים ביותר לצורכיהם, לאחר שערכנו עבורם השוואה מעמיקה בין הביטוחים השונים הן מבחינת התמחור והן מבחינת הכיסויים הנדרשים. 

רוצים שקט נפשי והצעת מחיר משתלמת? דברו איתנו!