בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה של יותר לקוחות אשר מעדיפים לבצע הזמנות של משלוחי פירות וירקות וירקות באתרי האינטרנט השונים, מתוך תקווה כי הסחורה שתתקבל, תהיה איכותית וטרייה, יחד עם זמני משלוח אטרקטיביים. בעוד ישנם אתרים אשר אינם מספקים פירות וירקות בעלי איכות טריות גבוהה, חברת פרשוק שמה לה למטרה מרכזית ומוסרית, לספק את הסחורה הטרייה ביותר הישר מהשדה החקלאי, אל מפתן ביתכם תוך זמני משלוח אטרקטיביים המספקים את המשלוח באותו היום או לכל מאוחר, ביום למחרת וכל זאת, בהתאם לשביעות רצון הלקוחות אשר מתרשמים כל פעם מחדש, מאיכות גבוהה של ירקות ופירות אשר נקטפו בשדה וישר מועברים ללקוחות. 

צוות ההנהלה והעובדים בפרשוק, ברובו הגדול שייך לאותה המשפחה, דבר אשר נותן ערך מוסף לחוויית השירות האיכותית אותה הלקוחות השונים זוכים לחוות שכן מדובר בעסק משפחתי ומתוקף כך, נעשים פעולות רבות אשר מצד אחד מאפשרות מתן שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר ומצד שני, מאפשרות למתג את החברה כבכירה ביותר בשוק ההזמנות של התוצרים החקלאיים. 

אתר הזמנות חדשני ונגיש
אתר האינטרנט שפרשוק מציגים הינו אתר מאוד נגיש לכולם ואין צורך בידע טכני על מנת לרכוש מגוון פירות וירקות בהתאם להעדפות האישיות של כל לקוח. אתר האינטרנט מחולק לפי קטגוריות של פירות וירקות, מהם ניתן לבחור את המוצרים המועדפים ולקבוע את הכמות הרצויה, אותה תקבלו לביתכם תוך פרק זמן קצר ואם תזדרזו ותבצעו הזמנה בשעות הבוקר המוקדמות, תזכו לקבל משלוח פירות וירקות, עוד באותו היום ומדובר על שירות לקוחות יוצא דופן בנוף הישראלי. 

לאחר שנכנסתם לאתר ובחרתם את המוצרים הדרושים, כל שנותר לעשות הוא למלא את פרטי הלקוח ולתאם את מועד ההזמנה ולאחר ביצוע התשלום, ההזמנה תועבר לביצוע ותוך זמן קצר, המשלוח יעשה את דרכו הישר מהשדה אל ביתכם כך שתוכלו עדיין להריח, את ריח החקלאות מהפירות והירקות, בין אם מדובר ב-עגבניות שרי, קיווי, או כל פרי/ירק העונה שתרצו!  אחת המטרות המרכזיות שפרשוק שמו לעצמם, הייתה להקים אתר אינטרנט לביצוע הזמנות למשלוחים, אתר שיהיה נגיש וברור לכולם, כך שכל אחד ואחת יוכלו לבצע בו הזמנה באופן קל ונוח וללא כל בעיות וסחבת בעת ההזמנה.

שירות לקוחות איכותי ומקצועי
חברת פרשוק מציגה מערך שירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר מעניק לכל לקוח את האפשרות לפנות אליהם בכל עת בנוגע לשאלות שונות הקשורות להזמנות. לרשות הלקוחות עומדות כמה דרכי התקשרות פוטנציאליות אשר בכל אחת מהן, תזכו ליחס אישי ואדיב אשר כל מטרתו הוא להוביל לשביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות כך שכל אחד ואחת מהן, ימשיכו ליהנות מחוויית ההזמנה באתר האינטרנט וכמובן מאיכות הפירות והירקות אשר יגיעו לביתם. המטרה בפרשוק היא לספק את השירות לקוחות האיכות והמקצועי ביותר לרווחת הלקוחות.

בשיתוף A-WEB בדיגיטל.