בין אם אתם אנשי גבס, חשמל או מיזוג אוויר אין ספק כי שמעתם על חברת ליפטר במות הרמה - אחת החברות המקצועיות והמובילות בתחום. לצד השכרת במות ומתקני הרמה במגוון דגמים, החברה מספקת ליווי מקצועי וצמוד של אנשי מקצוע שעברו הכשרה ייחודית  על מנת להתאים עבורכם את המוצר הרלוונטי . 

קצת על במות הרמה והצורך בהן
במות הרמה הן פתרון נפוץ ויעיל לצורך ביצוע עבודות שונות בגובה. קיים מגוון רחב של סוגי במות הרמה אשר מותאמות באופן ספציפי לביצוע עבודות מסוימות. הפרמטרים שנלקחים בחשבון הם התאמה לתנאי השטח באתר, עבודות פנים או חוץ, נוחות העבודה, בטיחות העובדים והתאמה לעבודה הייחודית. 

למה לבחור ליפטר במות הרמה?
מדובר בחברה בעלת ניסיון רב, כאשר העובדים המועסקים בה בעלי ניסיון מוקדם בעבודה בגובה ומתן שירות בתחום במות הרמה. בחירה בנו תבטיח מוצרים חדישים וכן ייעוץ עקבי לאורך כל תהליך בחירת הבמות ושינוען. 
 
לצד זאת, החברה שמה דגש על בטיחות ובהתאם לכך  מבצעת בדיקה ובחינה בטיחותית לבמות בהתאם לתוכנית עבודה שוטפת: טרם היציאה להשכרה, בהחזרת הבמה מהשכרה וכן באתרי העבודה השונים ברחבי הארץ אחת לחצי שנה. חברת ליפטר שוקדת רבות על מנת לוודא עמידה בתקנים המחמירים באירופה ובישראל לטובת בטיחות המפעילים. 
 
סוגי השירותים אותם מספקת חברת ליפטר -במות הרמה
חברת ליפטר מספקת שירותי השכרה ורכישה של במות הרמה הן לעבודות פנים והן לעבודות חוץ: למפעלים, אולמות אירועים, עבודות חשמל, שיפוצים, בניה, התקנות שונות בגובה, פירוק אסבסט, התקנת הצללות, לאירועים ולעוד מגוון צרכים מותאמים אישית לצרכי הלקוח. לקוחותינו ממשיכים לבחור בשירות של חברת ליפטר וזאת לאור היסטוריית שירות אדיב ומקצועי, אישי ומהיר לצד ציוד חדיש מתקדם ובטיחותי בו כל לקוח קטן מקבל יחס כאילו הוא הלקוח הגדול ביותר בחברה! 

מספקת שירותי השכרה ורכישה של במות הרמה הן לעבודות פנים והן לעבודות חוץ- חברת ליפטר (צילום: ליפטר במות הרמה)
מספקת שירותי השכרה ורכישה של במות הרמה הן לעבודות פנים והן לעבודות חוץ- חברת ליפטר (צילום: ליפטר במות הרמה)

פרמטרים מרכזיים אשר נלקחים בחשבון כאשר בוחרים במת הרמה
אז איך בעצם בוחרים במות הרמה? פנינו לדודו גנון, הבעלים של חברת ליפטר כדי לספק לכם מידע חשוב לבחירת הדגמים הרצויים בהתאם לצרכים שלכם:

שאלה: מה לדעתך הפרמטרים שצריך לשקול כאשר בוחרים במות הרמה? 

תשובה: ישנם פרמטרים רבים, אך כדי לתמצת, אבחר את המרכזיים מביניהם:

  1. הגובה המירבי בו המפעיל יידרש לביצוע העבודה
    כאשר אתם מעוניינים לקחת במת הרמה, הדבר נעשה כמובן כדי להגיע למקומות אליהם אין גישה פשוטה. יש לבחון מראש מהו גובה העבודה המרבי בו המפעיל יידרש לעבוד. חשוב למדוד גם את המרחק ממקום העבודה הרצוי (רלוונטי לבמות זרוע בלבד) , מומלץ להוסיף מרווח ביטחון של 1-2 מטרים (טעות מדידה \ חשיפה לסיכון בטיחותי) להתאמה אופטימלית. 
  2. תנאי השטח והאם העבודה מתבצעת בתוך מבנה או מחוצה לו
    אחד השיקולים המרכזיים לבחירת במת הרמה לביצוע העבודה הוא בחינת תנאי השטח. בעבודות פנים לרוב נשתמש בבמות עם מנוע חשמלי ע"מ לא לזהם את החלל הסגור בו הבמה עובדת ולעבודות חוץ לרוב (אך לא בהכרח) נבחר במת הרמה עם מנוע דיזל.
     
    שיקול מרכזי בבחינת תנאי השטח הוא השיפוע אשר קיים בקרקע, במות חשמליות לרוב עובדות בשיפועים קרובים ל-0 מעלות, אך במידה וישנם שיפועים גדולים יותר נבחר בבמות עם מייצבים ע"מ לפלס את הבמה לטובת ביצוע העבודה.
     
    אם מדובר על שטח אדמה וכדומה נבחר בבמה עם יכולות 4 על 4 שתוכל לנסוע על שטח מסוג זה.
  3. כושר העמסה
    חשוב לחשב מראש את המשקל אותו המפעילים ידרשו להעמיס על הבמה אשר מורכב מהמשקל של המפעילים בסל, כלי העבודה ואלמנטים נוספים אותם ייקחו בסל ההרמה ובהתאם לכך לבחור במה אשר יכולה לשאת את המשקל הרצוי.
  4. גודל סל הרמה
    ישנן במות בעלות סלי הרמה אשר מתאימים למפעיל אחד/שני מפעילים/שלושה ויותר, לכן על הקבלן מראש לדרוש את גודל הסל הרצוי. כמובן שלא נדרש לנקוב במידות הפיזיות של הסל, מספיק שנדע את כמות המפעילים בסל וסוג העבודה ונציגינו ידעו לספק מענה. 

סיוע שוטף בבחירת הבמה הרצויה
שאלה: איך פניה לחברת ליפטר עשויה לעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלה לבחור במה?

ראשית, כחלק מתפיסת עבודה ללא פשרות, כל לקוח שפונה לחברתנו עם פוטנציאל עבודה קטן או גדול יקבל יחס שווה, מקצועי, אישי, סבלני ובעיקר מסור!

שנית, בתחום שלנו תכיפות העבודות הן "מעכשיו לעכשיו" ולכן חברת ליפטר במות הרמה עובדת 24 ש' עם שירות טכני, אספקת במות ומכירות, החברה יודעת לספק ללקוח בכל שעה במת הרמה או שירות מכירות!

אנשי המכירות שלנו מאומנים, מיומנים ומתודרכים לתחקור נכון של הלקוח בהתאם לפרמטרים המרכזיים שדיברנו עליהם קודם לכן, להתאמת הבמה הנכונה והמתאימה ביותר לעבודה!

בטיחות המפעיל בבמה
שאלה: שמענו הרבה על התאונות המתרחשות בקרב מפעילים. כיצד חברת ליפטר מוודאת שביטחון מפעילים העובדים עם במות ההרמה אכן יישמר? 

תשובה: התאונות בתחום הן אירועים קשים ומצערים. החברה שלנו עושה הכל כדי להסיר את החשש מפגיעות מיותרות ולשמר רמת בטיחות גבוהה. במסגרת כך, החברה מספקת במות הרמה אשר נחשבות לבמות הבטיחותיות והאיכותיות בשוק. מעבר לכך, החברה עומדת בכל הוראות היצרן לתחזוקה נכונה של הכלים ואף מחמירים עם הוראות היצרן, הבמות נבדקות באופן ייזום ע"י ניידות השרות שלנו שמסתובבות בכל הארץ במהלך היום באתרי העבודה ע"מ למנוע את התאונה הבאה!

"כשיש ספק אז אין ספק!" הטכנאים שלנו יודעים זאת היטב, אם יש ספק בבטיחות של הבמה במגרש שלנו או בשטח בו הלקוח עובד, הבמה תושבת מיידית גם במחיר של חוסר אספקה של הבמה ע"פ הסיכום עם הלקוח! מעדיפים לתת פיצוי כספי ללקוחותינו ולשמור על בטיחותם!

סוגי במות ההרמה 
שאלה: מה סוג במות ההרמה אותם החברה מציעה?

תשובה: חברת ליפטר מציעה מגוון במות הרמה אשר משתנות, כאמור, בהתאם לצרכי הלקוח. הדגמים אותם החברה מציעה ללקוחותיה עונות על מרבית העבודות ותנאי השטח בהן הבמות יידרשו לעבוד:

  1. במת מספריים חשמלית
    במות המספריים מתאימות לעבודות פנים ולעיתים גם לעבודות חוץ, מתאפיינות בנוחות עבודה גבוהה מאוד עם יכולת נשיאה של עד 350 ק"ג ומתנשאות לגבהים של עד 12 מטרים, הבמות מונעות חשמלי ויכולות לעבוד ללא טעינה יותר מיום עבודה!
  2. זרוע מפרקית – מנוע חשמלי
    במות אלו מתאימות לעבודות פנים וחוץ זרוע מפרקית באורך של עד 15 מטרים ויכולות לשאת עד כ 300 ק"ג. במת הרמה זו מצוינת מכיוון שהיא יכולה לעקוף מכשולים בדרך לנקודה בה נדרשת העבודה. מתאימה מאוד לעבודה בתוך מפעלים/מחסנים בהם רוצים לשמור על השקט בעבודה ולא לזהם את החללים הסגורים!
  3. במת הרמה מפרקית – מנוע דיזל
    במות הרמה אשר מותאמות לעבודה בתנאי שטח קשים עם יכולות 4 על 4, במות אלו מתנשאות לגובה של עד כ 21 מטרים ומתאימות לעבודה של שני אנשים עם ציוד בסל ההרמה. במות אלו מספקות פתרון אידיאלי עבור עבודה בגבהים אשר דורשת גמישות ייחודית. גמישות זו, ניתנת בזכות הזרוע המפרקית המאפשרת להגיע לנקודות עבודה בסביבות שאינן בהכרח פשוטות ובעלות מכשולים רבים. אנו מחזיקים במותג המוביל בעולם בתחום זה עם יכולות עבירות, מהירות ונוחות ברמה הגבוהה ביותר! 

לסיכום
אנו ממליצים לכם בחום לפנות לחברת ליפטר במות הרמה להזמנה אמינה של אמצעי ההרמה הטובים בשוק. חברה אשר חרטה על דגלה בטיחות, מקצועיות, שירות אדיב הכולל ליווי והתאמת סוג הבמה לצד ציוד חדיש במחיר שאין שני לו. אנו ממליצים לכם להתרשם מפעילות החברה באתר ובדף הפייסבוק.