מותג בשמי הנישה הפריזאי MATIERE PREMIERE משיק ניחוח יוניסקס חדש CRYSTAL SAFFRON. הבושם בניחוח מכת שמן זעפרן מיוון שעטוף בקטורת מסומליה ומשאיר אחריו ניחוח בלתי מתפשר על העור במשך כל היום עם נוכחות מתמשכת. הנינוח החדש מכיל אגבה, זעפרן מיוון, מאסק, שמן קטורת מסומליה ואמברוקסן. להשיג בחנויות הבוטיק  BEYONDSKIN.
מחיר מומלץ: 875 שקלים.

MATIERE PREMIERE CRYSTAL SAFFRON (צילום: יחצ חול)
MATIERE PREMIERE CRYSTAL SAFFRON (צילום: יחצ חול)

מאסטר הביוטי גילי אלגבי וקבוצת רייס משיקים לראשונה מותג ביוטי חדש בישראל: KANDY אשר יציע מוצרי ביוטי שונים לשימוש מקצועי וביתי כאחד. כשבכל מספר חודשים יושק דרופ של מגוון חדש ושונה מקודמו. הדרופ הראשון  כולל 15 מוצרים מתוכם שמונה מברשות איפור ושבעה אביזרי איפור.
טווח מחירים: 89-29 שקלים. 

KANDY  (צילום: דדי אליאס)
KANDY (צילום: דדי אליאס)

משקפי השמש האופנתיים של מותג העל ברברי: קלאסי עם נגיעות של הלוגו על המסגרת. שקלים להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
מחיר מומלץ: 1,200 שקלים. 
משקפי ברברי (צילום: יחצ)
משקפי ברברי (צילום: יחצ)

טרנד הג'ינס מגיע גם למגבונים: HUGGIES משיק מהדורה מוגבלת של מגבוני תינוקות באריזות מלאות סטייל בעיצוב ג'ינס. בקניית מוצר ממהדורת הג'ינס של האגיס מקבלים 50 שקלים מתנה למימוש ברשת "קסטרו".
מחיר מומלץ: 19.90 שקלים. 

האגיס גינס מהדורה מוגבלת (צילום: יחצ)
האגיס גינס מהדורה מוגבלת (צילום: יחצ)

קרליין משיקה סדרה חדשה לניקוי הפנים, המשלבת טכנולוגיה מיסילרית הפועלת כמגנט מטהר ללכידה והסרה של איפור, שומן ולכלוך מהעור, תוך כדי הענקת לחות ותחושה נינוחה. הסדרה כוללת מוצרי ניקוי לכל אזור הפנים ומוצרים דו-פאזים (נוסחה משולבת של מים ושמן) להסרה ממוקדת של איפור עיניים ושפתיים.
טווח מחירים: 49.90-39.90 שקלים. 

מאיה קיי פרזנטורית קרליין  (צילום: שי ארבל)
מאיה קיי פרזנטורית קרליין (צילום: שי ארבל)

המאפרת יולי מאנה משיקה את המותג YULI MANA COSMETICS. בין מוצרי המותג תוכלו למצוא- קורקטורים מתקני גוון, קונטור קרם, ערכה לעיצוב הגבות, פודרה שקופה, קונסילר, תוחם שפתיים ועוד.
טווחי מחירים: 149-39 שקלים.

אודמים עמידים יולי מאנה (צילום: יחצ)
אודמים עמידים יולי מאנה (צילום: יחצ)

רשת הטיפוח SABON משיקה את קולקציית Tea Ceremony ובה הניחוח החדש – Mimosa Tea. הניחוח החדש, מבוסס על תערובת ארומטית בה המימוזה האביבית מתחברת לעלי תה עם תווי ברגמוט והל טרי. לתערובת ניחוחות זו, מצטרפים תווי וניל ומוסק. שילוב התווים המיוחד יוצר ניחוח שמשי ואביבי.
טווח מחירים: 199-29 שקלים.

Tea Ceremony 23 - Mimosa Collection (צילום: יחצ)
Tea Ceremony 23 - Mimosa Collection (צילום: יחצ)
 

הבושם החדש לאישה מבית האופנה ג'ימי צ'ו בלוסם במהדורה פרחונית ומוגבלת האישה של ג'ימי צ'ו היא זוהרת, סקסית ותוססת. בדיוק כמו אביזרי היוקרה של בית האופנה, הבושם החדש משלב את האסתטיקה של אופנה עילית עם ליטוש ברמה הגבוהה ביותר של יהלום יוקרתי. הבושם לאישה הוא שילוב מושלם של אלגנטיות, זוהר והרמוניה משגעת.
מחיר מומלץ: 255 שקלים. 

ג'ימי צ'ו בלוסום  (צילום: יחצ)
ג'ימי צ'ו בלוסום (צילום: יחצ)

המותג היפני Asics משיק אתGEL NIMBUS 25  "נעלי הריצה הנוחות ביותר". טכנולוגיית ה- PureGEL משפרת את בלימת הזעזועים, מרככת את הנחיתות ותורמת לריצה חלקה יותר. GEL NIMBUS 25 מעניק חווית ריצה מותאמת אישית ומלאת אנרגיה המשפרת משמעותית את חווית הריצה.
מחיר מומלץ: 719 שקלים. 

אסיקס לרשת אוריגינלס גל נימבוס (צילום: יחצ ICL)
אסיקס לרשת אוריגינלס גל נימבוס (צילום: יחצ ICL)

NARS משיק POWERMATTE LIPSTICK, תחושה חדשה עם שפתון מאט, נבחרת של 15 גוונים אייקונים ונועזים. הסדרה החדשה מכילה את פורמולת  Power Pigment Complex, תערובת דינמית של פיגמנטים טהורים עתירים בשמנים מועשרים וברכיבים הנועלי את הפיגמנט. הפורמולה נספגת על השפתיים בצבע דחוס, המחליק ללא מאמץ ומעניק תחושת נוחות.
מחיר מומלץ: 130 שקלים. 

NARS Powermatte Lipstick Notorious (צילום: יחצ חול)
NARS Powermatte Lipstick Notorious (צילום: יחצ חול)