עוד מוצע לקבוע כי תאגיד בנקאי יחויב למסור הודעה ללקוח על סיום הטבה בנקאית, 21 ימים מראש. בנוסף, לעניין הטבות בדמי כרטיס אשראי, תהיה חובה ליידע את הלקוח במסגרת ההודעה לגבי דרך ביטול הכרטיס.
לגבי אופן מסירת ההודעות נקבע כי בהודעה על סיום הטבה בנקאית תישלח הן הודעה אפקטיבית כגון הודעת SMS או הודעה קולית, בנוסף להודעה כמוסכם בין הלקוח לבנק. בהתייחס לתכניות הטבות במסגרת מועדוני לקוחות תישלח הודעה רק באופן המוסכם בין הלקוח לנותן ההטבה.
חבר הכנסת מישרקי ציין כי בהקשר זה נושא האופן שהוסכם בין הצדדים אינו אפקטיבי ומבקש לקבוע כי נוסח זה לא ייגרע, אלא שתישלח הודעה גם באופן אפקטיבי וגם באופן שהוסכם.