קבוצת מלונות ישרוטל שבניהול ליאור רביב הודיעה אתמול על נכונותה להמשיך ולהפעיל את מלון הנסיכה באילת, למרות בקשת כינוס הנכסים התלויה ועומדת שהגיש בנק הפועלים, ולמרות שהממונה על ההגבלים דרש במקור מישרוטל להפסיק את הסכם הניהול עם המלון החל בשבוע הבא.



בקשת הכינוס נדונה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בעקבות תביעת בנק הפועלים כנגד בבעלות אלכסנדר טסלר בגין חוב של 160 מיליון שקל. בית המשפט מינה מטעם בנק הפועלים את עו"ד לפיא מאיר ככונס נכסים, על מנת למכור את המלון.

הכונס מאיר פנה לממונה על ההגבלים כדי שהלה יאשר כי ישרוטל תנהל את המלון עד ה-15 באוקטובר במטרה לאתר קונה. יצוין כי כונס הנכסים חייב לאתר קונה שאינו נמנה על קבוצת ישרוטל או דוד פתאל, בגלל שיקולים של הגבלים עסקיים.
 
בעקבות כך אמורים אנשי ישרוטל להגיע להסכם ניהול חדש. נזכיר כי בעלי המלון הקודמים ניהלו משא ומתן לא קצר עם איש העסקים פויו זבלדוביץ אולם העסקה לא יצא אל הפועל. במידה וישרוטל תגיע להסכם עם הכונס, תובטח תעסוקתם של 400 עובדי המלון לעוד מספר חודשים. כמנכ"ל המלון משמש חיים כהן אכד.
 

ליאור רביב מסר ל"מעריב" כי "מתוך ראיית טובתם של 400 עובדי מלון ישרוטל הנסיכה, של עשרות נותני שירותים חיצוניים למלון המתפרנסים ממנו, ושל אורחיו הנאמנים של המלון, אנחנו מסכימים עקרונית להמשיך בהסכם הניהול. ככל שהדבר תלוי בנו, המלון ימשיך לפעול כפי שפעל עד היום - ברמת השרות והאיכות הגבוהה ביותר, כמקובל במלונות הרשת".