"זוהי הייתה שנה נהדרת עבור נובל אנרג'י בישראל", כך אמר ביני זומר  סגן הנשיא לעניינים איזוריים בחברה בנאום שנשא באמצעות וידאו למשתתפי הכנס השנתי של "ג'רוזלם פוסט" בניו יורק. זומר ציין כי נובל אנרג'י הבחינה בדרישה הולכת וגדלה לשירותיה בשנה האחרונה: "היום, בשיא, אנו מספקים דלק עבור 78% ממוצרי האלקטרוניקה של ישראל", אמר זומר, והוסיף כי מדובר בעלייה מ-60% בשנה שעברה: "השנה אנו עוברים את ה־70%, וזהו בהחלט דבר נפלא. אנו רואים כי הדרישה ממשיכה לגדול". 
 
לדבריו, נובל מוסיפה להתרחב, ובמקביל להמשך אספקת הגז האמינה משדה הגז של תמר, היא ממשיכה לפתח את פרויקט "לוויתן": "עד כה, כבר נכנסו ליותר מ־40% אחוז בפרוייקט 'לוויתן'", הסביר זומר, "הדברים ממשיכים בדיוק לפי התוכנית, שבמסגרתה הגז הראשון יזרום טרם סוף השנה הבאה.
היום אנו קודחים ומשלימים את הבארות שלנו ומניחים צינורות משדה הגז ועד לאזור שבו האסדה תהיה, וגם בונים את האסדה בטקסס – שצפויה להגיע לישראל עד אמצע השנה הבאה".


זומר גילה עוד כי נובל אנרג'י חתמה על חוזים אזוריים לאספקת גז למצרים ולירדן: "מדובר בעסקאות משמעותיות. זה לא רק חשוב לישראל מהבחינה של שיפור היחסים עם שכניה; גם חברות המעוניינות להשקיע בישראל יראו כי ישנם כאן שווקים מקומיים והזדמנויות לייצור גז".

פרס חדשנות לאוניברסיטת תל אביב
 
מנכ"לית קבוצת "ג'רוזלם פוסט" רונית חסין־הוכמן העניקה את פרס החדשנות של העיתון לנשיא אוניברסיטת ת"א - פרופ' יוסף קלפטר. הפרס הוענק לקלפטר שלשום בכנס השנתי של העיתון שנערך בניו יורק.
רונית חסין עם פרופ' יוסף קלפטר. צילום: מרק ישראל סלם