קבוצת אלדד פרי, אשר נמצאת בתנופה בחודשים האחרונים מבחינת בנייה ונדל"ן, הודיעה כי  ליאור ברדוגו, אחד המנהלים הבכירים של החברה, מסיים את תפקידו וממשיך לתפקיד הבא. ברדוגו שימש כחמש שנים כמנכ"ל חברת 'פרי נדל"ן' ובשנתיים האחרונות כיהן גם כמנכ"ל האחזקות ב"קבוצת אלדד פרי" אותה ניהל ביחד עם היו"ר הפעיל ובעל החברה היזם אלדד פרי.

גורמים בחברה ציינו כי ברדוגו, שהוא תושב לוד, העיר בה בנתה החברה את אחד מהפרויקטים האחרונים שלה, הוא מנהל "בעל יכולת ניהול מרשימה ומוכחת, חשיבה מחוץ לקופסא ויצירתיות. בנסיונו הרב הביא את פרי לנתיב של צמיחה ורווחיות וכל זה בשנים הקשות שידע שוק הנדלן. הוא הפך בתפקידו לגורם משמעותי בהובלה והפיכת החברה לאחת החברות המובילות בישראל בתחום הנדל"ן והיזמות".
בתקופתו של ברדוגו כמנכ"ל החלה החברה, שעסקה בעיקר בתחום קבוצות הרכישה, לחברה החולשת על פרויקטים רבים כגון בניית 2000 יח' דיור ברחבי הארץ ותחת ידו נמסרו מאות יחידות דיור והתבצעו עסקאות ופרויקטים רבים. אלדד פרי אמר בתגובה לעזיבה: "אני מודה לליאור על החברות רבת השנים ועל תרומתו הדומיננטית האישית והמקצועית ולקבוצה. ליאור הוא יזם בנשמה ועוד נשמע ממנו רבות בעולם העיסקי. אני מאחל לו הצלחה רבה ושברכת ה' תלווה את מעשה ידיו".

ברדוגו עצמו סיכם: "לאחר שנים ארוכות ומשמעותיות בחיי, אני שמח לצאת לדרך חדשה ומאתגרת. הצלחתי להגשים את מה שרציתי, מסרנו בשנים האחרונות מאות דירות, אני שמח וגאה שאני משאיר אחרי אימפריה. החברה בצמיחה מתמדת, האנשים שעובדים בה מקצועיים ואנושיים ואין ספק שמדובר בחוד החנית של עולם הנדל"ן והם יהיו לי לעד למשפחה. אני מודה לאלדד פרי על האמון, על החברות ועל השותפות בהובלת החברה לאורך השנים. דרך חדשה ואתגרים חדשים לפניי ואני בטוח שדרכי עם "פרי נדל"ן" עוד תצטלב בעתיד". ברדוגו עתיד לצאת לדרך עצמאית שעל פרטיה יודיע בהמשך.