פורסמו נתוני פרסום חברות הצעצועים: "יצירת נקיפות מצפון להורים"

החברות מוציאות מיליוני שקלים בפרסום על מנת להגיע לכיס ההורים: "פונים לרגש שלהם במטרה לגרום להם לתחושת אי־נוחות"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חנות צעצועים
חנות צעצועים | צילום: אסתר רוביאן, פלאש 90

סיוון פרידמן יוסף, חוקרת קבלת החלטות, מוסיפה: "רוב החלטות הרכישה של הצרכן הן החלטות רגשיות ולא רציונליות. הצרכן, בעיקר דור המילניום, ברגע שנהיה הורה משנה בצורה דרסטית את התנהגויות הרכישה שלו - פחות בררן ופחות נאמן למותגים".

תגיות:
פרסום
/
צעצועים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף