סיוון פרידמן יוסף, חוקרת קבלת החלטות, מוסיפה: "רוב החלטות הרכישה של הצרכן הן החלטות רגשיות ולא רציונליות. הצרכן, בעיקר דור המילניום, ברגע שנהיה הורה משנה בצורה דרסטית את התנהגויות הרכישה שלו - פחות בררן ופחות נאמן למותגים".
סיוון פרידמן יוסף, חוקרת קבלת החלטות, מוסיפה: "רוב החלטות הרכישה של הצרכן הן החלטות רגשיות ולא רציונליות. הצרכן, בעיקר דור המילניום, ברגע שנהיה הורה משנה בצורה דרסטית את התנהגויות הרכישה שלו - פחות בררן ופחות נאמן למותגים".