חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) התייחסה לידיעה לפיה הושג רוב בכנסת להוצאת העלאת גיל הפרישה לנשים מחוק ההסדרים. בריאיון לתוכנית "איפה הכסף?" עם ענת דוידוב ברדיו 103FM מהערב (שלישי) אמרה רוזין: "ישנן נשים העובדות במקצועות שוחקים, ועכשיו ימשכו אותן עד גיל 65". 

ח"כ רוזין הסבירה בהרחבה: "אנו משאירים במערכת מורות שחוקות שמעמיסות עליה, לוקחים מהן את קצבת הזקנה". עוד אמרה כי לדעתה הסיכוי להוצאת הרפורמה המדוברת מחוק ההסדרים, הינו קלוש: "גם אני קיוויתי שהאוצר יבין שמהלך של חקיקה שלא נעשה במשך חמש שנים אי אפשר פתאום להוסיף אותו לחוק ההסדרים. יש כלל שקובע שבחוק ההסדרים מופיעים דברים שמשפיעים על התקציב הקרוב ולא חקיקה שיכולה להיות מחוקקת בכנסת באופן עצמאי, וכך צריך להיות". 

עד הוסיפה רוזין ותקפה את הטענה לפיה החוק החדש מקדם את השוויון בין המינים: "כתבו תחת הפרק של העלאת גיל הפרישה לנשים 'צמצום פערים מגדריים', אז אני שמחה שרוצים לצמצם פערים מגדריים, יש לי הרבה רעיונות בשבילם, אבל בוודאי לא מתחילים מהסוף אלא מההתחלה". 

לפי החוק הקיים גיל הפרישה לנשים עומד כיום על 62 שנים. דוידוב שאלה את רוזין, מה באשר לנשים שירצו לפרוש לפני הגיל האמור. חברת הכנסת השיבה: "נשים שנפלטות משוק העבודה בגיל 55 ולא מוצאות עבודה או כאלה שהיו עקרות בית, במקום שיתחילו לקבל קצבת זקנה בגיל 62 דוחים להן את זה עד גיל 65, מה שאומר שהן ימשיכו לחיות בעוני". רוזין טענה כי "החברה הישראלית עדיין לא שוויונית ונשים עובדות בחצאי משרה, שמינית ושישית משרה. ב-70% ממשקי הבית הנשים נושאות בנטל וגידול הילדים וגברים מרוויחים יותר. לכן, כשרוצים להתחיל בשוויון לא מתחילים בסוף אלא בהתחלה". 

ח"כ רוזין סיכמה: "יש כל כך הרבה דברים לעשות. אי אפשר להעניש את אותן נשים שהן בנות 57-58 היום שיחכו לקצבת הזקנה. זה עונש, זה לא לגיטימי, זה לא בסדר, צריך להוסיף תקציב משמעותי כדי לתת להן דמי אבטלה ולכבד את אותן נשים שעובדות במקצועות שוחקים. אני מציעה לאוצר להתעורר, לא נוכל לאשר את זה".