הכללים החדשים מחייבים מתן שירות מיטבי ללקוחות במגוון ערוצי שירות וקידום תקשורת מועילה, במסגרת מתן השירות והתמיכה. על הבנקים גם למנוע חסמים לקבלת שירות באמצעות פקידים ומניעת נזק והטעיה. שירותי האינטרנט צריכים להיות ברמת זמינות גבוהה ובאיכות גבוהה, תוך הפעלת שירות תמיכה זמין ויעיל לצורכי הלקוחות. הפעילות צריכה להיות בדגש על משקי הבית והעסקים הקטנים.
כל זאת, במטרה להבטיח שמערך השירות והתמיכה ללקוחות ייתן מענה מיטבי לצורכי כלל הלקוחות, וכי השירות והתמיכה הניתנים להם הינם בעלי ערך. בנוסף, נקבעו בטיוטת ההוראה דרישות לפרסום מידע לציבור לגבי ערוצי השירות השונים. המפקח על הבנקים יאיר אבידן: "שירות אפקטיבי ותקשורת יעילה בין הבנקים ללקוחות תומכים בהגברת אמון הציבור בבנקים. הם בעלי חשיבות ביצירת חוויית לקוח חיובית, בעת ביצוע פעילות פיננסית ובהפקת תועלת מהשירותים והמוצרים המוצעים".