הכתבה נכתבה בשיתוף בר-לב נדל"ן

הן שובות את דמיונם של רבים אשר מחפשים את היוצא דופן. ביחד עם המיקום המושלם הן הופכות כל עסקת נדל"ן למורכבת במיוחד שרק בודדים יודעים לנהל כהלכה

במבט ראשון מודעות על דירות יוקרה למכירה בתל אביב יכולות להיראות לנו כמו כל מודעה אחרת על עסקת נדל"ן אפשרית, אך בפועל מאחורי כל פנטהאוז למכירה בתל אביב או נכסי יוקרה אחרים במיקום הכי מרכזי ונחשק בארץ, מסתתרת לה אסטרטגיית מכירה מתוחכמת מצד מומחים בדירות למכירה בצפון תל אביב שלא מביישת הכנה למתקפת בזק בכל שדה קרב אחר.

בראש ובראשונה היא מחייבת דיסקרטיות ושמירה מלאה על הפרטיות של המעורבים בדבר בגלל סכומי הכסף הגבוהים מאוד. היא כוללת בתוכה מחקר שוק יסודי לאיתור קהל מדויק, ניתוח של נתונים דמוגרפיים שונים, הבנה מעמיקה של מגמות השוק ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר שעושים את ההבדל בין משא ומתן מפוספס לבין לחיצת יד עוצמתית. זאת הסיבה שבודדים מקרב משרדי תיווך בצפון תל אביב מחזיקים מעמד בזירה קשוחה זו שהבריחה רבים לאורך השנים.

בר לב נדל"ן מומחים בדירות למכירה בצפון תל אביב
"לא כל אחד בנוי לנהל משא ומתן על דירות יוקרה למכירה בתל אביב", אומר ברק בר לב, הבעלים של משרד מצטיין לתיווך דירות בצפון תל אביב המאגד בתוכו צוות מקצועי של מומחים בדירות למכירה בצפון תל אביב, והוא מוסיף: "כיוון שכמעט אף פעם לא מדובר במפגש בין משפחות צעירות וממוצעות שסוחבות על הגב משכנתא כבדה ומעוניינות לשפר במעט את איכות החיים שלהן, אלא בשני צדדים קשוחים ומחוספסים שעשו כברת דרך בחיים, השיגו דברים גדולים והצליחו מאוד בתחום בו עוסקים.

בדרך כלל זו גם לא עסקת הנדל"ן הראשונה שלהם וגם לא העסקה הראשונה שמעורבים בה מיליוני שקלים, כך שהם אינם נבהלים או נרתעים מהדיון על סכומי עתק. מה גם שהיכולת הכלכלית של מי שדנים בנכסי יוקרה מעמידה עובדות אחרות בשטח.

בעוד שבעסקת נדל"ן ממוצעת המתווכים נוהגים לעשות שימוש בתחבולות קטנות שיכולות לערער את הביטחון של אחד מהצדדים, כאשר עומד פנטהאוז למכירה בתל אביב, זה מחייב כי אל התמונה ייכנס מתווך מזן אחר, קשוח וקפדן שיש לו את הידע המקצועי המעמיק ואינטליגנציה רגשית כיצד להניע שני גופים גדולים במשא ומתן מכובד נקי וענייני".

נכסי יוקרה בתל אביב הם הרבה מעבר לחללי מגורים מעולים, למעשה הם משמשים כשער לקהילות תוססות שיש להן מכנה משותף תרבותי וחברתי.

יש מי שיסכימו להכללה המסוימת הזו ויש מי שיאהבו אותה פחות, אבל חלק נכבד מהציבור שעט על דירות יוקרה למכירה בתל אביב הם אנשים מצליחים, בעלי משאבים כספיים משמעותיים, חלקם אף בעלי פרופיל גבוה - אנשי ממשל, ספורטאים, סלבריטאים ועוד. לכן לצד מיקום מושלם ושירותים אקסקלוסיביים קרובים, הם מבקשים למצוא גם מרחב מחייה שיש ביכולתו לשמור ולהגן על פרטיותם. עד כמה הנתונים הללו משפיעים על העבודה של משרדי תיווך בצפון תל אביב והצורך לשדך בין מוכרים לקונים מתאימים של נכסי היוקרה?

"זה משפיע מאוד והופך את העבודה שלי למורכבת במיוחד. יש את החלק הבסיסי של שיווק ופרסום של נכסי יוקרה כמו פנטהאוז למכירה בתל אביב או בכלל דירות יוקרה למכירה בתל אביב בכל הערוצים האפשריים במדיה החברתית, רשתות התקשורת השונות ועוד. מעבר לזה אני פועל בתוך מעגלים מקצועיים בהם יצרתי קשרים אישיים עם אנשים שיש ביכולתם להפנות אליי את הלקוחות המתאימים ביותר לנכסי היוקרה הללו.

הפרופיל של דיירי נכסי יוקרה משתנה בהתאם למציאות היום-יומית שלהם, לכן אני לעולם לא מציג בפניהם את הנכס רק על פי פרמטרים יבשים. אני מבצע עבודת שטח מקדימה כדי שאוכל לדעת בדיוק מה אותם קונים פוטנציאליים מבקשים לראות וכיצד. יש קהל לקוחות שהזמן הפנוי שלו קצר ביותר. עבור אלה אני בונה מצגות שנבנו בעזרת צילומי סטיילס באיכות הגבוהה ביותר וסיורים וירטואליים שמספקים חוויה ויזואלית מושלמת.

יש קהל שמבקש להגיע אל נכסי היוקרה בליווי אישי שלי בלבד, ולראות מקרוב את המאפיינים הייחודיים של הנכס וסביבתו הקרובה", ברק בר לב הבעלים של משרד מצטיין לתיווך דירות בצפון תל אביב מציג פן שלא רבים מודעים אליו, כזה שמעמיד מתווך דירות יוקרה בתל אביב למכירה כאומן ייחודי בתחומו.

כך יוצא כי מעבר לידע המקצועי ויכולת ניהול משא ומתן וטיפול במשברים, משרדי תיווך בצפון תל אביב משקיעים עשרות אלפי שקלים לאורך מספר קטן של חודשים על מנת שכל מסלולי השיווק והפרסום יהיו ברמה הגבוהה ביותר. בלעדי זה סיכויי ההצלחה של מכירת בית יוקרה בתל אביב פשוט לא קיימים.

על נקודה נוספת שיכולה לעניין קהל מוכרים של נכסי יוקרה בתל אביב, ברק בר לב מספר: "יש נכסים שמוכרים את עצמם בלי הצורך לגעת בהם. הם כבר מציגים פן אדריכלי יוקרתי, חדשנות ואלגנטיות שמבדילים אותם מבתי מגורים רגילים. לעומת זאת יש דירות יוקרה בתל אביב למכירה שהמיקום שלהם פנטסטי, אך הן זקוקות למספר נגיעות שישדרגו את ערך הנכס וייצרו מחדש את אפקט ה"וואו". מדובר בהשקעה כספית שתורמת רבות לאפשרות למכור נכסי יוקרה במהירות ובמחיר הטוב ביותר".

בר-לב נדל״ן כתובת מקצועית עבור מוכרי דירות
אם אתם בעלי דירות יוקרה למכירה בתל אביב כגון פנטהאוז למכירה בתל אביב או נכסים דומים אחרים, ומעוניינים לדעת באיזו משבצת ממוקם הנכס שלכם על פי הפרמטרים השונים שמתווך הצמרת ברק בר לב מכניס אל תוך אסטרטגיית המכירה שלו עבור נכסי יוקרה, ניתן ליצור מולו קשר ישיר בטלפון: 077-4490338

רחוב ניסים אלוני 17, ת"א.
לאתר

פייסבוק

הכתבה נכתבה בשיתוף בר-לב נדל"ן