הכתבה נכתבה בשיתוף קטה גרופ

קניית דירה או נכס היא אחת העסקאות המשמעותיות ביותר שאדם יעשה בחייו, אם לא הגדולה והחשובה ביותר מביניהן. מסיבה זו יש להתייחס אליה בכובד ראש, לבדוק היטב את אזור המגורים המיועד, את גודלה, מצבה התחזוקתי של הדירה ופרמטרים רבים נוספים שעשויים להשפיע על חווית המגורים.

מעל לכל, עליכם לוודא שאתם בידיים טובות של חברת נדל''ן מקצועית ומנוסה. קטה גרופ היא חברה מובילה בענף הנדל''ן המתמחה ביזמות, פיתוח ובניית פרויקטי מסחר ומגורים רבים ומגוונים. היא תלווה אתכם לכל אורך תהליך רכישת הדירה, החל משלב התכנון ועד שנים רבות לאחר קבלת המפתח לבית החלומות. 

שני עשורי פעילות בענף הנדל''ן
קטה גרופ היא חברה משפחתית שהוקמה בשנת 2004 על ידי גיל קטה, יזם נדל''ן ותיק ומוכר בענף. במרוצת השנים הצטרפו אליו שלושת בניו, בעלי השכלה כמהנדסי בניין ומהנדסי תעשייה וניהול שהביאו רוח של רעננות וחדשנות לחברה. כיום החברה מונה למעלה מ-85 עובדים, העוסקים בעשייה רחבה במטה החברה ובאתרים בשטח. קטה גרופ מתמחה ביזמות מסורתית (תכנון, בינוי ושיווק פרויקטים) והתחדשות עירונית. 

החברה נמצאת במגמת צמיחה אדירה מאז הקמתה. 10 דירות, הפכו לעשרות וכיום החברה מנהלת 60 פרויקטי בניה במקביל ברחבי הארץ - בפתח תקווה, הרצליה, בחולון, הוד השרון, רמת גן וגבעת שמואל וגבעתיים. קטה גרופ מדורגת ברשימת 100 החברות המובילות במשק בתחום הבניה והיזמות של DUN'S 100 וכן במדדים של ''מרכז הנדל''ן'' ואתר MADLAN.

בין הפרויקטים החשובים ביותר של קטה גרופ, ניתן להזכיר את "נווה גן צפון" בפתח תקווה. מדובר בפרויקט של 3 מגדלים בני 14 קומות עם 156 יחידות דיור אשר ממוקם בשכונת נווה גם, הצמודה לאם המושבות בצפון העיר, מרחק הליכה מהרכבת הקלה. מגדלים אלו נבנו בסטנדרא גבוה במיוחד, עם דגש על פיתוח המגרש, שמתחבר באופן אינטרגלי לרחוב גיסין, ואוכלסו בזמן שיא של 25 חודשי בנייה. פרויקט שאפתני נוסף של חברת הנדל''ן הוותיקה הוא פרוייקט קטה ICON בהרצליה. זוג בנייני יוקרה בשכונת גליל ים, בני 13 קומות עם 98 יחידות דיור מגוונות: 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מדהימים. 

הדמיה - פרויקט קטה ICON בהרצליה (צילום: יח''צ)
הדמיה - פרויקט קטה ICON בהרצליה (צילום: יח''צ)

נכסים מניבים
נכס מניב הוא מונח מעולם הנדל''ן שפירושו נכס שניתן להשכיר לגורם אחר ולקבל עליו הכנסה קבועה של דמי שכירות. אי לכך מדובר באפיק השקעה מבטיח שיצור תזרים מזומנים לכל אורך תקופת החזקתו. נכסים מניבים היא אסטרטגיה נפוצה בקרב החברות המובילות בעולם, וכבר בתחילת דרכה, קטה גרופ הבינה שזו הדרך להעניק למשקיעים, הדיירים והרוכשים שלה את השקט שהם כה זקוקים לו בעת ביצוע עסקת חייהם. 

חברת הנדל''ן הוותיקה מחזיקה באמתחתה נכסים מניבים רבים ברחבי הארץ, בבעלותה 150 דירות אשר מוצעות לשכירות מגורים ו-1,500 מ''ר המיועדים לשכירות מסחר. נכסים אלו מספקים לה הכנסה קבועה. הכנסה זו יוצרת יציבות ואיתנות פיננסית, קרקע יציבה, ראייה לטווח רחוק והופכת את החברה לעמידה בכל אקלים כלכלי, גם בעיתות משבר. 

מובילים בהתחדשות עירונית
תחום ההתחדשות העירונית בישראל ראה צמיחה בעשור האחרון בתור אמצעי להגדלת היצע הדיור באזורים עירוניים מבוקשים. קטה גרופ רואה בהתחדשות עירונית הרבה יותר מפרויקט אלא הנגשת אורח חיים מודרני ואיכותי בכמה שיותר אזורים אורבניים במטרה לספק איכות חיים מיטבית לתושבים. מחלקת ההתחדשות העירונית של החברה מתכננת ומבצעת פרויקטים של פינוי ובינוי, תוך שילוב הדיירים בכל אחד משלבי התהליך, כי קטה גרופ רואה בהם חלק אינטגרלי להצלחתו. 

תחילה ינוסח הסכם משפטי שיכלול את כל הערבויות להם זכאים הדיירים. בשלב השני יחתימו את כל הדיירים על הסכם משפטי שמונה את כל הערבויות להן הם זכאים. לאחר מכן, קטה גרופ תיכנס לתמונה ותתכנן את המתחם החדש עם אנשי המקצוע האיכותיים ביותר, שידאגו שכל האישורים וההיתרים יגיעו בזמן, כדי שיהיה ניתן לצאת לדרך ללא עיכובים. ולבסוף, עוברים לשלב הביצוע, ללא צורך במתווכים וספקי משנה. עד כה קטה גרופ איכלסה למעלה מ-1,000 משפחות בדירות משודרגות ומרווחות יותר. 

קטה גרופ: קורת גג אחת לכל עניין
קטה גרופ היא אחת החברות היחידות בארץ שהיא חברה קבלנית-יזמית, שיוזמת ומנהלת את הפרויקטים שלה בעצמה, על כל שלבי התכנון והביצוע הדרושים, וזה למעשה מקור הכוח שלה. חברה יזמית-קבלנית ערוכה להתמודדות עם אתגרים ומורכבויות הנדסיות ותכנוניות שפרויקטי בנייה מביאים עמם, ויש לה את הידע, הניסיון המקצועי והמשאבים להוציא לפועל את כל הפרויקטים שהיא יוזמת על הצד הטוב ביותר.

מה שמבטיח עמידה בלוחות זמנים ובתקציבים וקבלת תוצאות בסטנדרט הבנייה הגבוה ביותר. אי לכך, לקוחות החברה, המשקיעים, הרוכשים והדיירים, יודעים שהם בידיים טובות של חברה אמינה, אנושית, מקצועית, שעושה איתם דרך. כתובת אחת ברורה לכל דבר ועניין המספקת ביטחון ושקט נפשי. 

הכתבה נכתבה בשיתוף קטה גרופ