בראיון אחד על אחד עם תמר אוריאל-בירי, העורכת מנהלת של אתר jpost.com, בפסגת הנשים המנהיגות של קבוצת הג'רוזלם פוסט, הדגישה לי זיו, סמנכ"לית פרויקט הנדל"ן Port TLV Residence, את המאפיינים המיוחדים של פרויקט המגורים היוקרתי.

"מה שעושה את הפרויקט לכה ייחודי", היא הסבירה, "הוא מיקומו". Port TLV נמצא במרחק של 50 מטר בלבד מחוף הים התיכון, נמצא במרחק של שתי דקות הליכה בלבד מהילטון, שלוש דקות הליכה מהמרינה בגורדון, עם פארק הירקון בקרבת מקום”. זיו הוסיפה כי כל אזור הנמל שופץ לאחרונה, וכולל כיום מסעדות מובילות, מותגי אופנה אקסקלוסיביים ושוק איכרים מיוחד בימי שישי.

שתי הקומות הראשונות של פרויקט Port TLV יהוו מלון בוטיק יוקרתי, ושמונת הקומות שמעל מיועדות למגורים. היופי בשילוב הזה הוא שהדיירים ייהנו מכל אותם שירותים מהם ייהנו אורחי המלון.

אדריכל פרויקט Port TLV הוא אילן פיבקו, אדריכל, מתכנן ערים ומעצב בעל מוניטין בינלאומי. פיבקו עיצב פרויקטים רבים בארץ ובחו"ל, והיזמים חיפשו מישהו שמבין את שפת העיצוב הבינלאומית. פיבקו עיצב גם את פנים הדירות ובחר את החומרים.

Port TLV Residence (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)
Port TLV Residence (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)

זיו ציינה כי בפרויקט Port TLV מוצגת דירה לדוגמא מרוהטת במלואה על ידי " “Poltrona Frau,” ", החברה המובילה בריהוט איטלקי יוקרתי בעבודת יד מעור ועץ. הדירה, בגודל 197 מ"ר, כוללת שני חדרי שינה, מטבח Bulthaup ומרפסת המשקיפה לים. ניתן לרכוש את הדירה, כולל הרהיטים, ב-21.5 מיליון שקל.

בנוסף, היא הדגישה כי עומדות למכירה שתי דירות מרוהטות נוספות - דירה בגודל של 90 מ"ר בקומה השלישית, בעיצוב B&B איטליה, עם מטבח Bulthaup הכולל נוף מדהים לקו החוף מצפון, ומרכז העיר ממזרח בעבור סכום של 8.8 מיליון שקל. הדירה השנייה בעלת שני חדרים,, בגודל 154 מ"ר, בקומה השלישית. היא צופה לים ומרוהטת על ידי B&B איטליה, עם מטבח Bulthaup, זמין ב-15.4 מיליון שקל.

Port TLV, אומרת זיו, כולל שירותים מדהימים. הדיירים ייהנו משירותי המלון, בריכה, חדר כושר, סאונה ובית כנסת. יש לובי לדיירים ולובי למלון, שמירה 24/7, שוערים ושירותי קונסיירז''. 

יש לציין כי קיימת הפרדה מוחלטת בין המלון לאזור מגורים, כאשר דיירי הפרויקט יכולים ליהנות מכל שירותי המלון.

מסעדה בינלאומית תשרת את אורחי המלון ואת הדיירים בקומת הלובי. ניתן יהיה להזמין ארוחות ישירות לדירה, ושירותי הקונסיירז' יספקו לדיירים את כל צרכיהם, לרבות ניקיון דירה, הסעות לשדה התעופה, כביסה ועוד. המבנה עצמו מחופה במסך לבן, המעניק אור וצל בלחיצת כפתור, וכולל חניון אוטומטי.

התכשיט של פרויקט Port TLV, אומרת זיו, הם שני פנטהאוזים בשטח של 240 מ"ר בקומות 9 ו-10. מעלית פרטית לוקחת אתכם ישירות לסלון בקומה ה-9. לכל החדרים יש נוף לים, ולשתי הדירות מרפסת בשטח של 226 מ"ר שמקיפה את אזור המגורים. הקומה ה-10 היא גג עם בריכה פרטית המשקיפה על כל הנוף הפתוח.

Port TLV Residence הוא פרויקט דגל של האחים חג'ג', מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, המתמחה בפיתוח, ניהול ושיווק של מגורי יוקרה. היכולת שלהם לבחור את המיקומים הטובים ביותר, לעבוד עם נותני שירות מומחים ולשתף פעולה עם אנשי חזון ומעצבים בעלי שם בינלאומי, הפכה את האחים חג'ג' לאחת מחברות הנדל"ן המשפיעות בישראל.