"הקבוצה שלנו עוסקת בעולם התוכן של ספקי שירותים", מדגישה אורית בנבנישתי, בעלים ומנכ"ל חברת כוח האדם והסיעוד תיגבור, שהפכה עם השנים להאב עבור פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים בתחומים האלה.

החזון של הקבוצה הוא להוביל בפתרונות המשלבים שירותים בתחום ה- Delivery, ובתחום מערך שירותים לקהילה (שירותי כח אדם, גיוס עובדים ומיקור חוץ, סיעוד ורווחה, שמירה ואבטחה, אחזקה ותחזוקה). כל השירותים כוללים אינטגרציה בין תהליכים, ניהולם ומתן פתרונות טכנולוגיים.

"הבנו שאם אנחנו רוצים להמשיך לצמוח, להיות מובילים, אז צריך לתת פתרונות טכנולוגיים מלאים בנושאים אלו", אומרת בנבנישתי, "הוצאנו קול קורא לסטארטאפים בעולמות שונים בתחום השירותים, אם זה באבטחה או שירותים לאזרחי הגיל השלישי. אני אישית פגשתי ובחנתי בין 50 ל-100 חברות. המטרה שלנו היא לעשות את שיתופי הפעולה המוצלחים ביותר כדי לתת ללקוח את הפתרון הטוב ביותר".

בשנים האחרונות הקבוצה בנתה את עצמה כפלטפורמה להטמעת חדשנות בעולם העסקי בתחומים כמו: אבטחה, השגחה, ניטור בזמן אמת, מערכות לבישות, התראות במצבי חירום, חיזוי מצבים פיזיים ורגשיים ועוד. לקבוצה תגבור שיתופי פעולה וקשרים רבים עם גורמים שונים, לרבות ארגונים ממשלתיים ועסקיים מקומיים ובינלאומיים, ארגונים ציבוריים, יוזמות במגזר השלישי ותחומי הקהילה ועוד.

כאמור, הקבוצה פעילה בתחומים רבים, אך המכנה המשותף להם הוא נושא הביטחון האישי, בין אם זה בבית או במרחב הציבורי. בתחום שירותי השמירה והאבטחה, הקבוצה מפעילה בין היתר מערכות להתראה מפני רעידות אדמה, כשפרויקט הדגל של החברה הוא מערכת “מסילה” - מערך התראת רעידות אדמה בכל תחנות רכבת ישראל. בנוסף הקבוצה מפעילה את Safe city בעיריית אלעד ומספקת אבטחה באמצעות טכנולוגיות חדישות, כמו רחפנים, חיישנים מתקדמים וכדומה. בתחום הסיעוד הקבוצה השקיעה בחברת הסטארט אפ EchoCare, המפתחת סנסורים לזיהוי מצבי מצוקה בבית הקשיש.

מוצר טכנולוגי בולט נוסף שהקבוצה מציעה, שכבר פועל היום במספר רב של מוסדות ציבור ברחבי העולם וכמובן בישראל, זה Step-Hear, טכנולוגיה ישראלית להנגשת המרחב הציבורי באמצעות הכוונה קולית, עבור אנשים עם עיוורון או לקות ראייה,.

"אנחנו עוסקים ברווחה וביטחון בתוך הקהילה, במרחב האישי והציבורי", מדגישה בנבנישתי, "אם זה ברעידות אדמה שאנו יכולים לתת התראה, בדומה לצבע אדום, כך שהאדם יכול לפעול לפני שזה קורה. בתחום הבריאות והגיל השלישי הטכנולוגיות שלנו יודעות לזהות נתונים רפואיים, כמו מצב לחץ הדם, או זיהוי של תנועה בתוך בית. מערכות ניטור וזיהוי פועלות גם בתחום האבטחה, לצד רחפנים ועוד אמצעים מתקדמים.

"אנשים רוצים להרגיש ביטחון במרחב האישי והציבורי שלהם, בכל גיל", מוסיפה בנבנישתי, "יתרה מכך, צריך לחשוב על קרובי המשפחה המבוגרים, או אלו שסובלים מבעיות רפואיות או מגבלות. בזכות המערכות האלו אנחנו יכולים לדעת שיש להם לדוגמא התראה לרעידות אדמה, וגם אני אוכל לדעת. בסופו של דבר אתה רוצה לאפשר להם לבצע פעולה אקטיבית, לא לחכות לאסון, או שיקרה משהו רע.

"הרעיון זה לספק מעטפת כשהאדם נמצא במרחב האישי שלו בביתו הפרטי, או במרחב הציבורי. זה גם אבטחה, ברמה הכללית של המילה כדי לדאוג לביטחונו כשהוא יוצא מביתו, כך שאנשים שיש להם מוגבלות כלשהי, או אנשים מבוגרים, לא יפחדו לצאת ולעשות".