הכתבה נכתבה בשיתוף REFER

החדשנות ממשיכה לעצב מחדש את הדרך בה חברות, עסקים ונותני שירות מגיעים אל הקהלים שלהם. הפעם זה התור של אפליקציית REFER פורצת הדרך, שמגדירה מחדש את אסטרטגיית השיווק כפי שלא ידענו קודם לכן. לאפליקציה זו יש פוטנציאל עצום לחזק את קשרי הלקוחות-עסקים וליצור עידן חדש ומשגשג על בסיס המלצות וקשרים אמיתיים.

שיטת ״מפה לאוזן״ הפכה כבר מזמן לאחת מצורות הפרסום היעילות ביותר ואולי הטובה מכולן, מאחר ולהמלצות אישיות יש משקל מיוחד - הן מגיעות ממקורות מהימנים. בזכותן יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יאמינו ויפעלו לפי עצתו של מישהו שהם מכירים. 

מה שבעצם אפליקציית REFER עושה הוא לבצע חיבור ולמנף את ההשפעה של ההמלצות דרך מכשיר הטלפון האישי של כל אחת ואחד מאיתנו.

מדוע כדאי לנו להמליץ ולבצע חיבור אישי דרך אפליקציית REFER?

מה שמייחד את אפליקציית REFER הוא המנגנון הייחודי שלה שלא רק מעודד להמליץ אלא גם מתגמל את הממליצים בכסף. כדי להבין טוב יותר כיצד כל זה מתבצע, נעשה שימוש בשלושה שמות. דני, יעל ושמעון השרברב.

יעל היא שכנה של דני, ובוקר אחד היא התעוררה לבית מוצף במים. לאחר שהבינה כי ככל הנראה מדובר בצינור מים שהתפוצץ, הרימה טלפון בהול לדני לשאול האם הוא מכיר שרברב מקצועי ואמין. 

דני שנעזר בשירותיו של שמעון השרברב מספר חודשים קודם לכן, שמר את כרטיס הביקור שלו על המקרר, חייג אליו וסיפר כי יש לו לקוחה פוטנציאלית שהוא מבקש להעביר לו. 

בתמורה על ההמלצה ובמידה ויעל אכן תשכור את שירותיו של שמעון, דני ביקש משמעון 12% מגובה התשלום הסופי ששמעון יגבה מיעל.

לאחר ששמעון הסכים להצעה, דני שלח לו את הפרטים של יעל דרך אפליקציית REFER. לאחר שיעל הזמינה את שמעון השרברב לביתה ושילמה לו עבור התיקון, 12% מתוך התשלום יעברו לחשבונו של דני. 

רק כדי לסבר את האוזן. מחיר ממוצע של תיקון פיצוץ בצנרת גלויה יכול להגיע לסכום של כ- 1,500 שקלים. מחיר תיקון פיצוץ בצנרת סמויה יכול להגיע גם לסכום של כ- 2,500 שקלים.

אפליקציית REFER משנה את כללי השיווק בישראל (צילום: REFER )
אפליקציית REFER משנה את כללי השיווק בישראל (צילום: REFER )

זה אומר שעבור ההמלצה שלו, דני יקבל 180 או 300 שקלים משמעון דרך אפליקציית REFER בהתאם לסוג התיקון שביצע בביתה של יעל. לא רע בשביל פעולה שמבצעים תוך פחות מ- 2 דקות.

עכשיו תתארו לעצמכם כי במשך חודש ימים לא שיתפתם המלצה אחת, אלא 5, 10 או 20 המלצות על אנשי מקצוע נוספים מתחומים שונים שיצא לכם להכיר? החשבון ברור, אפשר להגיע לסכומים נכבדים ביותר.

אם לרגע אחד אתם תוהים כיצד תדעו כי בעקבות ההמלצה שלכם אכן תקבלו את גובה העמלה שמגיעה לכם, אפליקציית REFER מכילה מנגנון פרטיות ואבטחת מידע פנימי שמבטיח זאת במאת האחוזים.

השימוש ב- REFER הוא אינטרס משותף של אנשים פרטיים ועסקים כאחד. בעוד שהממליצים יכולים לקבל סכומי כסף נכבדים עבור כל המלצה מוצלחת שלהם, העסקים עצמם נהנים מזרם מתמשך של לקוחות חדשים שסביר להניח כי לא היו מגיעים אליהם לולא ההמלצות האישיות הללו והאפליקציה החדשנית.

מבחינת בעלי העסקים מדובר בשינוי התפיסה השיווקית שידעו עד כה. במקום להוציא סכומי כסף גדולים על ליד שהגיע דרך הרשת החברתית, בעזרת הפיצ'ר החדש שהוטמע באפליקציית REFER בעלי חברות, עסקים ונותני שירות, קטנים וגדולים, יכולים לפנות ללקוחות העבר, בן משפחה או חבר ולהפוך אותם לשגרירים. לעודד אותם להביא לקוחות חדשים תמורת תגמול אותו יקבעו מראש ויתחמו בזמן (מ 30 יום עד כ 120 יום לקמפיין ), ובעצם יוכלו לבנות בפעולה שתיקח להם כחצי דקה קמפיין פרסומי ללא עלות שבסופו כל הצדדים ירוויחו מאותה המלצה, ולהציג בפניהם אפשרות לשיתוף פעולה שתהיה אטרקטיבית עבורם. 

אפליקציית REFER משנה את כללי השיווק בישראל (צילום: REFER )
אפליקציית REFER משנה את כללי השיווק בישראל (צילום: REFER )

פעולה זו בעצם מאפשרת לכל בעל עסק לחתוך בהוצאות השיווק הרגילות, כך שיתפנה להם כסף שינותב לפיתוחים אחרים, של מוצר, כוח אדם איכותי ועוד.

יתרון נוסף וגדול מאוד עבור בעלי העסקים ונותני השירות הוא, שעבור תשלומי העמלות שהם משלמים לממליצים השונים, הם מקבלים החזר מסוים תחת הקטגוריה בחוק של הוצאות לצרכי שיווק.

בעולם בו ביקורות ופרסומות מקוונות לפעמים חסרות אותנטיות, אפליקציית REFER בולטת כמגדלור של אמינות כאשר משמשת כגשר של המלצות אמיתיות מאנשים שמכירים האחד את השני באופן אישי. היא בונה תחושת אמון חזקה יותר מאשר ביקורות אנונימיות באינטרנט וכדומה.

בנוסף, REFER מכילה אפשרויות נוספות, דוגמת צבירת נקודות ורכישה של מוצרים במחירים אטרקטיביים, כמו גם תרומה לשיקולכם למוסדות שונים.

אך כעת זהו לא הזמן לדיבורים אלא למעשים. הורידו עכשיו את אפליקציית REFER ותתחילו להרוויח.

אנדרואיד - https://bit.ly/3OsyWI9 
אייפון - https://apple.co/3DNqs9i 

הכתבה נכתבה בשיתוף REFER