;תוכנית "מושל", בשיתוף פארק הייטק צפון, ערכה האקתון חדשנות רפואית שהתמקד במציאת פתרונות טכנולוגיים לאתגרים קריטיים הניצבים לפתחה של הרפואה המודרנית.

מתאקלמים: הכנס המיוחד שבו יוצגו פתרונות טכנולוגיים בהיערכות לאתגרי האקלים
חיבור טעינה חדש ומערך צילום משודרג: אפל חשפה את סדרת מכשירי האייפון 15

באירוע השתתפו סטודנטיות וסטודנטים של תוכנית "מושל", רובם ככולם הם דור ראשון להשכלה גבוהה במשפחתם המגיעים מרקע סוציו־אקונומי מאתגר, ובליווי תוכנית "מושל" רוכשים השכלה גבוהה במקצועות ובמוסדות הלימוד המבוקשים ביותר. ההאקתון, שנערך בפארק הייטק צפון, התמקד בשלושה אתגרים משמעותיים לעולם הרפואה המודרנית המשפיעים על מיליוני אנשים, ושפתרונם יכול להביא להקלה בהתמודדות עם מחלות כמו סוכרת וקרוהן. בהאקתון השתתפו כ־130 סטודנטים לרפואה והנדסה, בוגרי תוכנית "מושל", לצד עשרות מנטורים בכירים מעולם הרפואה.

תוצרי ההאקתון הוצגו על ידי הצוותים בפני צוות השופטים, שכלל את בכירי המשק בתחומי הרפואה והטכנולוגיה, ובסיומו הוכרזו שלושת הפתרונות הזוכים: אפליקציה המשתמשת במודל AI, שמאפשרת לחולי קרוהן לנהל את התזונה שלהם בצורה מיטבית; אפליקציה שמשתמשת ב־AI, ומאפשרת לרופא לנהל יחד עם המטופל את מחלת הסוכרת שלו ובכך להפחית את הסיכון למחלות לב; וכן אפליקציה להנגשת ביקור הרופאים במחלקה עבור מטופל, על ידי הפיכת השיחה ביניהם מדיאלוג קולי למכתב "המתורגם" לשפה נגישה וברורה. 

בין השופטים: מר אהרון אהרון, הבעלים של סי־פרטו ומנכ"ל רשות החדשנות לשעבר; פרופ' דינה בן יהודה, דיקאנית הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה; מר יודי בר־און, מנכ"ל חברת Kaleidoo; פרופ' עידית מטות, מנהלת המערך הכירורגי ומערך ההרדמה, הכאב והטיפול הנמרץ בבית החולים איכילוב ועוד. ההאקתון אורגן, כאמור, על ידי פארק הייטק צפון ותוכנית "מושל".