רסברי פי, חברה וולשית אשר מייצרת מיקרו מחשבים, מחשבים שהם למעשה שבב אשר מכיל את כל הצרכים להפעלתם, מציגה את המחשב החדש שלהם, הפי זירו "PI ZERO" והוא זול במיוחד אפילו בשבילם. המחשב יעלה חמישה דולרים בלבד ויחולק חינם לכל מי שקונה את המגזין החודשי שלהם "מאגפי", שעולה שישה דולרים בלבד. דיל משתלם, לא?



אבל כמובן שבמחיר הזה לא תוכלו להריץ את משחקי המחשב HALO 5 או אפילו את HALO 1. המחשב עובד על מערכת ההפעלה הייחודית של רסברי, "רסביאן", גרסא של מערכת ההפעלה לינוקס אשר החברה פיתחה למחשבים שלה. בנוסף לכך, המחשב מציג מעבד במהירות של 1 ג'יגה הרץ ו-512 מגה זיכרון (בדומה לאייפד 2 שיצא ב2011 או מחשבים אשר יצאו בתחילת שנות האלפיים) וביכולתו להריץ תוכנות אשר מיועדות למערכת ההפעלה הייחודית כמו כלי התכנות "Scratch" או המשחק מיינקראפט.



החברה מסבירה את מחירו הזול שהיא קבעה למחשב בכך שהיא רוצה לאפשר לאנשים רבים ככל האפשר להכיר את המחשב ואת מערכת ההפעלה שלה ובעולם שבו מחשב שולחני יכול להיות מחוץ להישג ידם של אנשים רבים, גם הפרש של כמה דולרים מהדגמים האחרים של החברה יכול לעשות את ההבדל ולגרום לאנשים לעשות את הצעד הראשון ולקנות מחשב מתוצרתם.