רכבת בלתי נראית מתוכננת לעלות על המסילות ביפן עד 2018, בניסיון למזג את הקרונות עם הנוף. משטח הרכבת יהיה בעל משטח מיוחד, ובזמן שהרכבת תיסע במהירות גבוהה באזורים כפריים תיווצר אשליה של אי ניראות או התמזגותה עם הנוף.



האדריכלית היפנית מאחורי העיצוב קזויו סג'ימה (Kazuyo Sejima), הוזמנה לעצב את הרכבת לכבוד שנת המאה של קבוצת סייבו Seibu – יצרנית הרכבות הידועה בייצור רכבות מהירות מאוד, המכונות גם "רכבות קליע".



האדריכלית, שזכתה בפרס פריצקר לאדריכלות, וידועה בעקבות עבודתה המשותפת עם צוות האדריכלים יפניים SANAA, תעצב גם את פנים הרכבת המכונה "קליע הכסף." הנוסעים ברכבת הפרברים במסלול הקרוי "החץ האדום" יוכלו לנסוע במספר מוגבל של מסלולים ביפן כבר מ-2018.



הרכבת תוכננה להיות "רכה" ו"להתמזג לתוך הנוף", עם חלל פנימי שמעניק תחושה של "סלון". סג'ימה עבדה בעבר על עיצובים ידועים מאוד ועטורי פרסים ביניהם מרכז הלמידה של רולקס בשווייץ. לורד פאלומבו, יושב ראש פרס פריצקר, שיבח את עבודתה במילים, "עבודת ארכיטקטורה עדינה ועם זאת חזקה".



קבוצת סייבו מפעילה 180 ק"מ של רשתות רכבת באזורים שסביב טוקיו. הקרונות שלה כוללים פסים בצבעים בולטים בסביבה, והן בדרך כלל צהובות, כחולות ואפורות.



רשת הרכבות באירופה מחווירה לעומת המסלולים המהירים של יפן. בצעד שנעשה בספטמבר האחרון, הודיעה חברת יורוסטאר שהקרונות שלה יעברו שיפוץ במאמץ לשפר את חוויית הנסיעה עבור הנוסעים. והרכבות האירופיות החדשות במסלול מלונדון לבריסל כוללות עתה מושבים ארגונומיים, Wi-Fi ונקודות טעינה, זאת לאחר שלא שודרגו במשך 25 שנים האחרונות.