אחד הפחדים הגדולים של כל אייפוניסט הוא שבר במסך, שכן זה לא סוג שמחירו של מסך במעבדה פרטית יכול להגיע, בדגמים החדשים, עד כאלפיים שקלים. על פי מדיניות אפל, צרכן שבמכשירו התגלה שבר מסך שהינה תקלה שמחוץ לאחריות היצרן, יכל לרכוש מכשיר חדש במחיר מוזל של כ-2,500 שקלים, אבל לא התאפשר תיקון של המסך במכשיר המקורי. 

בנוסף, לקוחות שביקשו להחליף רק את המסך,  ולא את המכשיר כולו, נאלצו להתמודד מול מעבדות פרטיות המשתמשות במסכים לא מקוריים או משומשים ועם תיקון שעשוי להסיר את אחריות היצרן. שימוש iDigital, רשת החנויות הרשמית המשווקת את מוצרי אפל בישראל הכריזו היום (שלישי) כי יציעו תיקון והחלפת מסך מקוריים למכשירי האייפון במעבדה מורשית ובמחיר זול יותר בכ-30 אחוזים ממחיר מסך לא מקורי במעבדות פרטיות. כמו כן, לקוחות iDigital יוכלו להנות מאייפון חלופי בזמן התיקון.
איילת צרפתי רוזן מנכ"לית iDigital סיפרה כי "iDigital היא הראשונה שמובילה את המהפכה הבאה בעולם תיקוני האייפון בישראל. אנו המדינה השנייה בעולם שנבחרה לאפשר שירות תיקוני מסכים מקוריים של אפל וכבר בשבוע הבא, תציע אידיגיטל, לראשונה בישראל, אפשרות לתקן מסכים במחיר אטרקטיבי ובהחלפה למסך מקורי חדש של אפל. כמי שמבין את הצורך של הצרכן המודרני בלהיות בזמינות מלאה, אנו גם מאפשרים מתן אייפון חלופי חינם לתקופת התיקון. מעתה יוכלו לקוחות iDigital ליהנות מאיכות ושירות תיקון שאין דומה לה בישראל – ואף לא ברוב המדינות בעולם".

התיקון עם מסך מקורי מאפשר ללקוחות ליהנות מהמסך האיכותי של Apple , משמירת השימוש בכפתור ה-Touch ID  ובדגמים האטומים למים – לקבל מכשיר שנאטם מחדש למים לפי התקן של IP 67 ולשמור על האחריות. 
המחירים ברשת iDigital:

ב iDigital יעלה תיקון של איפון 7 עם מסך מקורי וכולל אייפון חלופי – 675 שקלים.
ב iDigital יעלה תיקון של איפון 7+ עם מסך מקורי וכולל אייפון חלופי – 775 שקלים.
ב iDigital יעלה תיקון של איפון6s עם מסך מקורי וכולל אייפון חלופי – 550 שקלים.
ב iDigital יעלה תיקון של איפון 6 עם מסך מקורי וכולל אייפון חלופי – 550 שקלים.