למי שחיכו עם הקניות לרגע האחרון, הרכבנו עבורכם רשימה של טלפונים ניידים, לפטופים ומדפסות מומלצים לקראת החזרה ללימודים. קניית הטלפון הראשון לילדים הפכה לחלק טבעי בקניות של הורים לקראת פתיחת שנת הלימודים, אך בגילאי בית הספר היסודי אין סיבה להשקיע בטלפון הטלפון החכם והחדש ביותר בשוק. צריך להתחשב בעובדה שיש נטייה לאבד טלפונים וקיימת גם תופעה רחבת היקף של גניבות טלפונים מהתיקים וכמובן נזקים של שבירת מסך.

ברשת אופיס דיפו מציעים מספר טלפונים, במחירים של החל מ-399 שקלים. סמארטפון Ulefone Be Pure Lite במחיר של 399 שקלים (בעלות של 299 ש"ח בקנייה מעל 300 ש"ח). למכשיר יש מסך של 5 אינץ', מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל והו מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 - מרשמלו.  סמארטפון UMI Diamond X מגיע גם הוא עם מסך של 5 אינץ' ומצלמה של 8 מגה פיקסל, ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 - מרשמלו. 
בנוסף, ישנו המכשיר uleFone Armor, המכשיר העמיד בעולם. הוא עמד במבחני ריסוק קיצוניים הכוללים: נפילות מגובה, אבק ובטון, מים, חימום ואפילו דריסה ע"י מכונית וכנגד כל הסיכויים שרד. ניתן להשיגו ברשת אופיס דיפו ובאתרי האינטרנט במחיר של 999 שקלים. 

מכשיר של סמסונג מדגם J5 המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 - נוגט. מחירו הוא 999 שקלים והמצלמה האחורית שלו היא ברזולוציה של 13 מגה פיקסל, והקדמית 5 מגה פיקסל. 
בחברת פלאפון מציעים מספר דגמים של מכשיר הבית של החברה - GINI. הראשון הוא GINI S4 PRO – המותאם לילדים הקטנים. המסך שלו בגודל של 5 אינץ', המצלמה האחורית ברזולוציה של 8 מגה פיקסל והקדמית של 5 מגה פיקסל. הדגם מושק עם אחריות לכל חיי המוצר מבית פלאפון, ואפליקציית בקרת הורים ‘Kids Zone’, המובנית במכשיר, ומאפשרת להורים לפקח באמצעות סיסמא לאילו אפליקציות ותכנים ייחשף הילד המשתמש במכשיר. המכשיר עולה 799 שקלים. 
GINI W6 המתאים לבני נוער. גודל המסך של המכשיר הוא 5.5 אינץ' והוא מגיע בנפח זיכרון של 32 ג'יגה. המצלמה האחורית היא ברזולוציה של 13 מגה פיקסל והקדמית של 8 מגה פיקסל. המכשיר עולה 999 שקלים. GINI N8 -הוא הסמארטפון המתקדם ביותר של . הוא מגיע עם נפח זיכרון של 64 ג'יגה, מצלמה קדמית של 16 מגה פיקסל ומצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל. הוא עולה 1,399 שקלים והוא מגיע עם חמש שנות אחריות ומוט סלפי במתנה.