שיחה של שלושה חברי ילדות, שהחלה כהלצה על בירה, הפכה לעסק שמגלגל מחזור של מיליוני שקלים בשנה. שלושת מייסדי החברה, אנטון גולדשטיין, דימה מקרנקו ואנדריי פלוטקין, הגיעו מתחום הנדסת התוכנה. " זיפי הוא לחלוטין פרויקט הגמר שלנו, אני למדתי באוניברסיטה העברית ושני השותפים האחרים למדו באוניברסיטת בן גוריון, התחלנו את הפרוייקט וקיבלנו פידבקים מצוינים ופשוט החלטנו להמשיך עם זה לעסק של ממש", הסביר אנטון גולדשטיין, "ואף להמשיך את חזון בן גוריון ולפתח את הנגב על ידי מיקום הסטארטאפ שלנו בבאר שבע".

זיפי, סטארטאפ שהוקם כפרויקט גמר במהלך הלימודים באוניברסיטת בן גוריון של שלושה חברים, הפך מהר מאוד לעסק שמגלגל שני מיליון שקלים בחודש. מדובר בפלטפורמת מסחר אלקטרוני, המנגישה לישראלים אתרי קניות מובילים דוגמת: eBay, Amazon, AliExpress ו- .Dealextreme. לדברי גולדשטיין, שותף ומייסד האתר,  הרעיון החל בעקבות שיחה על הקשיים של ההורים שלהם בקניות ברשת.

היזם הסביר: "ההורים שלנו מתקשים מאוד להזמין מוצרים מאתרים בינלאומיים כדוגמת eBay בשפה האנגלית. כשהיזם העלה את הנושא בפנינו, הבנו שייתכן ועלינו כאן על בעיה שיש ללא מעט ישראלים", ציין, "האתר שלנו מאפשר לרכוש מוצרים מאתרי המסחר הגדולים בעולם, בשפה העברית, ללא צורך בכרטיס אשראי בינלאומי או בחשבון PayPal ומקצר את תהליך הקנייה לשלושה קליקים בלבד. בנוסף, מעמיד האתר מערך שירות לקוחות בעברית הזמין ללקוח 24/7 עם זמני מענה של עד 24 שעות, כולל בסופי שבוע".

כמה גולשים נכנסים לאתר מידי חודש?

"ההערכות שלנו לגבי השוק הישראלי הן כשבעה מיליון ביקורים בחודש. השוק מורכב לא רק מאנשים שפתרנו עבורם את הבעיות בלרכוש מאתרים בחו"ל - קשיי שפה, כרטיס אשראי בינלאומי, פייפאל ועוד. בנוסף, אנשים מבינים שרכישה דרכנו כדאית מסיבות נוספות. אנחנו חברה ישראלית קודם כל, אז אנחנו דואגים לכל צרכי הלקוח ומטפלים במקרים בהם יש בעיות עם מוצרים, מאפשרים הזמנת מוצרים מאמזון ללא צורך להירשם באתרים אחרים שמקנים כתובת בארה"ב, בנוסף לשירות המהפכני שלנו של מגן מכס. מגן המכס נותן לך כיסוי מלא במקרה וצריך לשלם מיסים על החבילה. משמע, זיפי מחזירה לך את כל הסכום ששילמת בעת שחרור החבילה. כולל מע"מ, מכס, אגרות שחרור וכו'.
לדברי המייסדים: "זיפי בעצם מהווה יעד לרוכשים שיודעים שלכל הבעיות יש פתרונות טובים שעובדים בפועל". הם הסבירו כי "כאב הראש היחיד של הלקוח הוא למצוא את המוצר שלו במחיר שהוא רוצה בתוך ים המוצרים בפלטפורמות שלנו. הרווח שלנו מגיע מתוכניות שותפים עם האתרים מחו"ל, ועמלה מינורית על קניות באתר".