חברת פלאפון השיקה לאחרונה את שירות ה־eSIM בשעוני אפל, שמאפשר למשתמש להישאר מחובר לטלפון החכם גם כשהוא לא קרוב או כבוי. פלאפון הכריזה לראשונה בפברואר על המוכנות הטכנולוגית, וכעת מתחילה את היישום בשעוני אפל, ובחברה אומרים שבעוד זמן לא רב הוא יהיה זמין גם בשעוני גלקסי של סמסונג. 
 
סקרנו את שעון ה־Apple Watch 4 עם כרטיס ה־eSIM, שמאפשר לנו את הקישוריות הזו, ולפני שניגע בעיצוב ובאפליקציות בשימושים הנגישים לכם בשעון של אפל, הבשורה הגדולה שמגיעה איתו הן האפשרויות שמציע כרטיס ה־SIM הפותח לנו עולם חדש של אפשרויות – עולם ללא הטלפון הנייד. 
 
בעיקרו של דבר, אתם תוכלו לקבל ולבצע שיחות והודעות, לקרוא מיילים ואפילו לתקשר עם סירי - הכל באמצעות השעון החכם ובזמן שהאייפון הרחק־הרחק מהישג יד. הדבר מאפשר לכם ללכת לבריכה או לים ללא הצורך לשים כל הזמן עין על המכשיר הנייד ועדיין להיות מחוברים, אבל תצטרכו להסתדר בלי המצלמה. חשוב לציין כי גם כשהטלפון כבוי אתם עדיין מקושרים ויכולים לבצע את כל הפעולות, למעט קבלת הודעות SMS, אך עדיין תוכלו לקבל שיחות ולגלוש ברשת.
 

השעון החכם עצמו מתפקד בצורה יוצאת מהכלל ומספק חוויה מושלמת לאלו בינינו שהתרגלו לשים את הגוף תחת מעקב באמצעות האביזרים הלבישים החכמים. המדידות של לחץ הדם ודופק הלב מדויקות וסדירות, והוא יודע לזהות אוטומטית סוגי פעילות, שבכל מקרה מאוד נוחות להגדרה ותפעול. בשנים האחרונות השעון גם מוגדר לסייע לכם לשמור על אורח חיים בריא, ויעודד פעילות ספורטיבית ואפילו יגיד לכם מתי הזמן לקום מהכיסא ולמתוח איברים.

השעון מציג מגוון רחב מאוד של אפליקציות לשימושים רבים, וכמובן תומך באפל מיוזיק. איכות הקליטה והשיחה מצוינות, ולא חוויתי ניתוקים בזמן שענדתי אותו. הסוללה אמינה מאוד ומספיקה כמעט ליומיים. תצוגת השעונים גדולה ב30% משעונים קודמים, עם מבנה צר, קל וקטן יותר וממשק עשיר יותר בפרטים ובמידע. המכשיר כולל גם מד תאוצה וג'ירוסקופ המאפשרים לזהות נפילות קשות של המשתמש ולהתריע במידת הצורך לאיש קשר.
 
מחיר השעון בגודל 40mm הינו 2,499 שקל, ובגודל 44mm 2,699 שקל. שירות eSIM בפלאפון הינו ללא עלות בחצי השנה הראשונה, ולאחר מכן 9.90 שקל בחודש.