חברת Fiverr הרחיבה את קטלוג המסחר האלקטרוני שלה ופתחה חנות מקוונת ראשונה, המוקדשת לשירותים דיגיטליים בתחום הגיימינג. כעת יוכלו לקוחות לרכוש שירותים איכותיים ב־30 קטגוריות הקשורות לתעשיית המשחקים, בהן בניית מודלים של דמויות, עיצוב סטוריבורד ויצירת טריילרים. כל זאת מידי מפתחים מיומנים, מעצבים ויוצרי וידיאו מובילים.
 
חנות הגיימינג מציעה שירותים דיגיטליים הקשורים ישירות ליצירת ולפיתוח משחקים. חלק מהקטגוריות כוללות פיתוח משחקים, בדיקות איכות (QA), מידול דמויות, עיצוב משחקים, הנפשת דמויות, כתיבת תוכן למשחקים, יצירת טריילרים, הלחנת מוזיקה למשחקים, גרפיקה ואנימציה עבור סטרימרים ואף עריכת וידיאו.
 
מנכ"ל Fiverr מיכה קאופמן הדגיש כי בשנה האחרונה זיהתה החברה "צמיחה אורגנית ניכרת ברכישות מתחום הגיימינג ובכמות השירותים הניתנים בתחום. השקת חנות הגיימינג היא צעד נוסף בדרכנו להיות זירת מסחר המציעה את מכלול השירותים הדיגיטליים הקיימים".
 

קאופמן הוסיף: "אנו מאפשרים ליוצרי משחקים ולמפתחיהם גישה לפרילנסרים מוכשרים ומובילים בתחום הגיימינג ומעניקים לפרילנסרים אלו הזדמנויות נוספות לפתח את כישוריהם ויכולותיהם. השקת חנות ייעודית לתעשיית הגיימינג תסייע לצמיחתה של תעשייה זו על ידי מתן פתרונות למגוון הצרכים של קהילת מפתחי המשחקים ויוצריהם".
 
סטפן באר, מייסד The Game Agency, חברת פיתוח תוכנה היוצרת פתרונות גיימינג מותאמים אישית, הוסיף: "כעסק בגודל בינוני, אני יכול להעיד על הקושי והאתגר במציאת פרילנסרים שיעמדו בלוחות הזמנים ובמסגרת התקציבית. אנו עובדים עם אנשים נהדרים, ורשת הקשרים שלנו מצוינת, אך לא גדולה מאוד, לכן אנו פונים ל־Fiverr, כיוון שאנו יודעים שדרכה נמצא את הכישרונות האיכותיים שייתנו מענה לדרישות שלנו". 
 
לפי מחקר שוק שערכה קבוצת האנליסטים Newzoo בשנת 2018, עמד שווי תעשיית המשחקים על כ־135 מיליארד דולר. ככל שהשימוש בטכנולוגיה בתחום גובר, כך גדל הצורך במגוון רחב של תוכן, שירותים ומוצרים לשוק זה. לא רק חברות המשחקים המסורתיות מקדמות צמיחה, אלא גם ענקיות הטכנולוגיה כמו אפל, גוגל ופייסבוק, שהודיעו לאחרונה על כניסתן לתחום. ככל שמספר החברות הנכנסות לתחום גדל, כך גם ההזדמנויות עבור פרילנסרים מוכשרים ומיומנים גדלות.