רשת מלונות פרימה השיקה מערכת הנותנת מענה בזמן אמת לקשרי הלקוח עם האורחים

אבי דור, מנכ"ל רשת המלונות פרימה, מספר כי הטכנולוגיה החדשה מספקת נתונים חשובים על הלקוחות: "המטרה היא לעזור לנו לתת ללקוח את תשומת הלב המלאה ומענה מהיר"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
פרימה טכנולוגיות
פרימה טכנולוגיות | צילום: חיים דוק

"המערכת מושכת את התגובות של הלקוחות מהפלטפורמות ואת חווֹת הדעת שממלאים האורחים ומסייעת לנו לספק מענה בתוך פחות מ־24 שעות", הוסיף דור. "צוות טכני עובד מול המערכות ויודע לנתח את הסטטיסטיקה, וצוות שיווקי מקבל את הנתונים ויודע לתת את המענה. מעבר לטיפול הנקודתי בלקוח אני מקבל מהנתונים גם מידע עסקי על איזה קהל אני מושך למלון.

"היום אתה חייב לדעת לאיזה קהל אתה פונה ולהיות ממוקד, והטכנולוגיה מסייעת לנו בכך. המערכת משתמשת בבינה מלאכותית היודעת ללמוד את כל ההעדפות שלך, מתי אתה מתחיל את היום ואילו אטרקציות תעדיף בזמן השהייה שלך וכמובן אם אתה שבע רצון מהאירוח. זה נותן לנו אפשרות להכניס תכנים נוספים מעבר לשירות הבסיסי.

"המטרה היא לעזור לנו לתת ללקוח את תשומת הלב המלאה ומענה מהיר. מערכת ממוחשבת לחלוטין אינה מספיקה, האנשים רוצים טיפול אישי", אמר המנכ"ל.

תגיות:
טכנולוגיה
/
מלונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף