במסגרת שיתוף פעולה של המרכז ליזמות וחדשנות ב־SCE (המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון באשדוד) והמרכז הרפואי אסותא, פיתחו סטודנטים מצטיינים להנדסת מכונות מערכת אוטומטית לחלוקת תרופות בבתי חולים. המערכת אמורה לפתור את הטעויות שנופלות לעתים במתן תרופות על ידי צוותי רפואה בבתי חולים או במוסדות סיעודיים.
בהנחייתה של ד"ר נטע קלע מדר, מומחית ברפואה מותאמת אישית וראש המרכז ליזמות וחדשנות במכללה, פיתחו הסטודנטים ינון אוחיון, אורון קסטנבאום, דוד גולן, איגור מגר ורועי כחלון, סטודנטים שנה ג' בהנדסת מכונות ב־SCE, את המערכת שכוללת שלב זיהוי החולה וחלוקת התרופה: "כיום השיטה מאוד מיושנת והתרופות נשלפות באופן ידני על ידי איש הצוות שמטפל בחולה ממגירת פלסטיק שעליה כתוב מס' חדר או מיטה" אומרים המפתחים, "יש מקרים שבהם חולה עובר חדר או מיטה והצוות לא מעודכן בכך מה שעלול לגרור טעות בזיהוי או במתן התרופה".
במסגרת קורס יזמות של המכללה, קיבלו הסטודנטים מבית החולים אסותא את הנושא כאתגר שאתו מתמודדת מערכת הבריאות. באסותא הציגו את הצרכים של מערכת הבריאות בנושא זה וליוו את צוות הסטודנטים בתהליך הפיתוח עד בנייתו של אבטיפוס. המערכת שפיתחו מתממשקת עם רוב עגלות הרפואה הקיימות בשוק כיום ומקטינה את נפח אחסון התרופות על גבי העגלה הקיימת.

ד"ר נטע קלע מדר, ראש המרכז ליזמות וחדשנות ב־SCE: "הפרויקט פותח במסגרת תכנית שמבקשת לתת מענה לצורכי התעשייה בשטח ולחבר בין הנדסה לרפואה מותאמת אישית ודיגיטלית. המיזם עונה על צורך חיוני לעשות אוטומציה של מערכת תרופות ולתת מענה הנדסי לצורך חשוב המבקש פתרון".
ינון אוחיון, סטודנט ב־SCE וחבר בצוות הפרויקט: "פיתחנו מוצר ראשוני ובנינו אב טיפוס וכעת אנחנו שואפים ליצור שיתוף פעולה עם אסותא כדי לבנות ממשק למערכת הקיימת ולגייס מימון ליצירת מערכת שאותה נוכל להריץ כפיילוט בבתי חולים".