הנה כך, גומייה קטנה שעלותה כמה אגורות בודדות נרשמה כפטנט ב־58 מדינות בעולם, כולל ארצות הברית, והחברה כבר נמצאת במגעים עם חברות המשקאות הגדולות. ייתכן מאוד שבעתיד הן ישווקו את מוצריהן בכל העולם עם הגומייה הזו מוצמדת לבקבוקי השתייה. ואיפה תראו את זה לראשונה? כאן אצלנו, בישראל.
הפטנט, המפחית ב־80% את נפח בקבוקי הפלסטיק, לא דורש מהיצרנים השקעה כספית גדולה, רק לצרף את הגומייה לבקבוק, ולעודד את הצרכנים לקחת חלק במאבק במשבר האקולוגי העולמי. עכשיו, נשאר רק לחכות שהן ירימו את הכפפה ויאמצו את הפטנט הישראלי.
אמסלם: "Bakbuk מביא עמו מהפיכה בכל שלבי המיחזור: לצרכן הוא פשוט ויעיל לשימוש ומצמצם פי חמישה את מספר ההעברות לפח המיחזור. לחברת המיחזור הוא מצמצם את עלויות ההסעה והדחיסה, ובאופן כללי מגביר את היעילות והפרודוקטיביות. לחברות המשקאות הוא נותן מענה למטרות פיתוח בנות־קיימא, פתרון ל'כלכלה מעגלית' ופתרון רלוונטי לצרכנים".
תנועת BreakFreeFromPlastic מציגה את יצרניות השתייה בבקבוקים חד־פעמיים מפלסטיק המובילות בעולם. יצרניות המשקאות הוכרחו להתייחס לנושא, ויעיד על כך קמפיין הפרסום של קוקה קולה בקיץ 2019, שהעביר את המסר הבא:
אמסלם מוסיף: "כיום, חברות הענק נתונות למעקב קפדני של התקשורת בעולם בנושא פתרונות רלוונטיים לבעיית זיהום בקבוקי הפלסטיק, ומבטיחות לעשות את כל המאמצים הדרושים כדי להביא לפתרון, אולם עדיין לא נמצא פתרון יעיל. אני מאמין ש־Bakbuk יכול לתת מענה מיידי לחברות המשקאות הגדולות ובכך לסייע בפתרון בעיית זיהום הפלסטיק הקטסטרופלית בעולם כולו".