"הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לאוניברסיטאות בעולם, כמו הרווארד וסטנפורד, להשתמש בשירותי תמלול מהירים המקלים על הסטודנטים, ולאחרונה התחלנו בשיתוף פעולה עם ZOOM, המאפשר ללקוחותינו המשתמשים בפלטפורמה לקבל תמלול בשיעורים בזמן אמת", הוא מדגיש, "בימים אלה, שבהם השגרה נמשכת בבתים, על מערכות החינוך השונות לאמץ ולפתח טכנולוגיות המאפשרות למידה מרחוק באופן מיטבי".
"אנו מעריכים שגם עכשיו העובדים לא ימהרו לנסוע למקומות העבודה בתחבורה הציבורית, לאור החשש להידבק בנגיף, ולכן סביר שמעסיקים יחפשו פתרונות חלופיים כגון שירותי היסעים ושאטלים למקומות העבודה, באופן שיקל על העובדים, וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות" אמר יצחק.
"הדבר מאפשר למעסיק לנהל את התניידות העובדים למשרד וחזרה, לצד דאגה לנוחות ואיכות החיים שלהם", הוסיף. הפתרונות הטכנולוגיים של החברה חסכו בשנת 2019 בלבד מעל למיליון קילומטרים של נסיעה, שהם כ־150 אלף קילוגרמים של פחמן דו־חמצני. החברה פעילה ב־100 ערים באירופה, ארה"ב ואמריקה הלטינית.
"עולם הרפואה חייב להמשיך ולהשתמש בפתרונות טכנולוגיים כדי לא ליצור עומס על אנשי הצוות הרפואי, ולאפשר טיפול מיטבי ומציל חיים לכולנו", הוסיף ד"ר גולן. המוצר החדש שפיתחה החברה נמצא בשימוש במספר בתי חולים בארה"ב, ומסייע לאנשי הצוות הרפואי המטפלים בחולי הקורונה לטפל באופן יעיל יותר ולתקשר אחד עם השני, במיוחד כאשר חלק גדול מהם לא מכיר אחד את השני ולא עבד יחד מעולם.