אפליקציית המסרים המידיים "וואטסאפ" הודיעה היום (חמישי) על פיצ'ר חדש שיגיע בחודש הקרוב למכשירי הטלפון הקרובים אליכם: הודעות נעלמות, שיימחקו באופן אוטומטי מהמכשיר לאחר שבוע מקבלתן.

מהחברה נמסר: נכון להיום, רוב הודעות הוואטסאפ נשארות בטלפונים שלנו לתמיד. זה אמנם מאפשר לנו לשמור זיכרונות נהדרים מצ׳אטים עם חברים ועם משפחה, אבל אם נודה באמת, רוב מה שאנחנו שולחים, לא חייב להיות נצחי.

המטרה שלנו היא לגרום לשיחות בוואטסאפ להרגיש כמה שיותר קרובות לשיחות פנים אל פנים. לכן, אנו שמחים להציג היום את האפשרות להשתמש בהודעות נעלמות, שיהיו זמינות לכולם כבר החודש.

הודעות נעלמות בוואטסאפ (צילום: יח''צ)
הודעות נעלמות בוואטסאפ (צילום: יח''צ)

עם הפעלת פונקציית ההודעות הנעלמות, הודעות חדשות שנשלחות בצ'אט ייעלמו לאחר 7 ימים, מה שיעזור לשיחה להרגיש קלילה ופרטית יותר. בצ'אט אחד לאחד, כל אדם יוכל להפעיל או לכבות את הפונקציה. בקבוצות, למנהלים תהיה השליטה.

אנחנו מתחילים עם תקופה של 7 ימים כי אנחנו חושבים שמצד אחד, זה מאפשר להיות רגועים שההודעה תמחק אחרי שבוע, מצד שני, זה משאיר מספיק זמן כדי לא לשכוח דברים פרקטיים; למשל, רשימת הקניות או כתובת החנות שקיבלתם תהיה שם כשאתם זקוקים לה, ואז תיעלם כשכבר לא תהיה רלוונטית יותר.