למרות המגבלות: דווקא עכשיו, כשחברות רבות מתקשות למצוא דרך לגבש את העובדים, בחרו בחברת ההייטק סולוטו (Soluto) לשמור על המסורת ולקיים את ההאקתון השנתי שלהם באופן וירטואלי, ובו פיתחו העובדים פיצ'רים וטכנולוגיות שיעזרו לאנשים בקשיים שהם חווים בזמן הקורונה.

עובדי החברה התגייסו והצליחו לפתח לא פחות מתשעה פיצ'רים, שכולם מעניקים פתרונות לאתגרים שחווים העובדים והמשתמשים סביב מגיפת הקורונה והריחוק החברתי. לדוגמה: מערכת סטייל לאיתור מורים פרטיים שיכולים לעזור לתלמידים המתקשים בפתרון שיעורי הבית, מפה וירטואלית של המשרד, שמראה לעובדים מי נמצא במשרד ומציעה להם לאכול צהריים יחד או להיפגש להפסקת קפה.

שירה גרשוני, שיר פרי־ליכטיג, שי טובול, נועם גינדי, דנה פורת, יובל אזוב ורותם הבר - הזוכים בהאקתון - פיתחו פלטפורמת סטרימינג מתקדמת, שתאפשר לכל המומחים ברחבי העולם לשדר לייב מדי יום ולשתף טריקים טכנולוגיים למיליוני משתמשים.

באירוע עלו העובדים לזום משותף והשתתפו בפעילויות שונות ואף קיבלו ארוחת בוקר וקוקטייל עם קוביות קרח מעוצבות עד הבית. בסיום ההאקתון התקיים מופע בזום של אמן החושים הצעיר נבו אבוטבול, ובו צפו העובדים עם בני זוגם בזמן שהזמינו להם לייט נייט עם שוברים לוולט על חשבון החברה.

"סולוטו מסייעת למיליוני לקוחות ברחבי העולם ליהנות מהטכנולוגיה שסביבם בפשטות ובמהירות", מסבירים בחברה את חשיבות האירוע, "תקופת הקורונה האיצה והגבירה את השימוש בכלים כמו זום או רכישות אינטרנטיות עבור אנשים שהשימוש בטכנולוגיות אינו אינטואיטיבי להם כלל. כחברה שהמוצר שלה מציע פתרונות ומסייע לאותם משתמשים, אנו חשופים למקרים רבים שבהם אנחנו יכולים לתת מענה, כמו למידה מרחוק. ההאקתון איפשר לנו כחברה לפנות זמן ולהציע פתרונות יצירתיים אשר כולם יכולים כבר מחר להשתלב במוצר שלנו ולהעניק ערך רב למשתמשים".

"בעינינו המפתח להצלחה הוא היכולת לגעת באנשים, להראות להם שבאמת חשוב ואכפת לנו מהקושי של העובדים, אנחנו רואים אותם ואנחנו מנסים לסייע להם לפתור אותו", הוסיפו בחברה, "עצם זה שארגנת אירוע או שלחת משהו לבתים לא מספיקה, זה המחשבה מאחוריו, התכנון, הפרטים הקטנים. לדעת להתאים את החוויה לדי־אן־איי הייחודי שלנו כחברה. אנחנו משתדלים להיות מאוד קשובים לעובדים, שואלים ומתייעצים מה מתאים להם ומה נכון להם, מה הם היו רוצים שנעשה יותר. כך למשל החלטנו שאנחנו מורידים הילוך עם אירועי הזום, ויוצרים מפגשים פרונטליים של קבוצות קטנות וקפסולות תחת המגבלות ובמידת האפשר".

השירות של סולוטו מספק תמיכה מלאה למשתמשים - החל בסיוע בכל תקלה טכנית, דרך התממשקות עם מכשירים טכנולוגיים בבית, מתן המלצות אישיות, ועד החלפת המכשיר הטכנולוגי בעת הצורך.