סטרטאפ ישראלי חדש בשם Sealed פיתח טכנולוגית בינה מלאכותית לניתוח ושדרוג שיחות, ופונה בעיקר לחברות פיננסיות אשר מקיימות קשרים טלפונים עם לקוחותיהם. המערכת המערכת של "סילד" מותאמת ללמעלה מ- 60 שפות וזו מתמללת ומקליטה את השיחות, וכמו כן מזהה התראות בזמן אמת על בעיות שונות - בהן האם הלקוח מבולבל או האם מתבצעת עבירת רגולציה. כמו כן, המערכת מתמללת את השיחה בזמן אמת. כך אפשר למעשה לזהות בזמן אמת מקרי הונאת קשישים.

אודי ניסימיאן, מנכ"ל Sealed סיפר על הרקע להקמת המיזם החדש: "אני עורך דין בהשכלתי, ועסקתי בעיקר בתחומי הטכנולוגיה והמשפט וכן בנושאי פרטיות ואבטחת מידע, את סילד הקמתי יחד עם עמית בוהנסקי - יזם טכנולוגי וחבר טוב, שדרכנו נפגשו לאורך השנים במספר צמתים, וכללו שיחות עומק על טכנולוגיה לאן". הוא הסביר כי "שנינו חולקים רקע עשיר מאד במערכות מודיעיניות, ואת הטכנולוגיה של סילד עמית הציג לי בסוף 2018 – ושנינו חשבנו מה אפשר לעשות איתה".

לדבריו, בזמנו המערכת היתה מאוד רובסטית לניהול שיחות טלפון סלולרי חכמות שנמכרה ללקוחות סופיים כאפליקציה על הטלפון הנייד שלהם. "מהר מאוד הבנו שהמוצר יכול להביא המון ערך לארגונים, במקום שעד היום היה ערוץ שניתח את המידע באופן ראשוני בלבד", הדגיש ניסימיאן, "מיקדנו את המוצר של סילד בניתוח שיחות המכירה של צוות מכירות ושירות ובבניית תשתית אנליטיקה חכמה שתנתח את אותן שיחות".

 אודי ניסימיאן (צילום: NICOLE FN)
אודי ניסימיאן (צילום: NICOLE FN)

האמנת שתצליחו לצאת לפועל בתקופת הקורונה?
"כיוון שלסילד יש תשתית טכנולוגית מאד חזקה, מיקדנו את הפתרון שלנו בשונות אל מול המתחרים והתמקדנו בין היתר באנליטיקה ובשיפור איכות התמלול ביותר מ 60 שפות. בנוסף, התמקדנו בניתוח שיחות מכירה של חברות פיננסים ומסחר אלקטרוני – תוך מתן תובנות ומניעת עבירות רגולציה במהלך השיחה. חלק מהלקוחות שלנו שעברו אירועים של סגירת האתר בעקבות עבירות שבוצעו שם לכאורה, חזרו לפעילות תקינה בתוך שבועות ולא חודשים – לאחר שהרגולטור היה שבע רצון מהניתוח והמידע שהמערכת שלנו העמידה לרשותו. אני מתרגש לראות שאנחנו ממשיכים להגדיל את מספרי הלקוחות שלנו, עם כל הקשיים בתקופה הזו ושמחים לראות את הערך של המערכת שלנו עבורם".

איך המערכת שלכם עובדת?
"לסילד יש שלושה פטנטים ועוד כמה שבדרך, על תשתית טלפוניה חכמה שיכולה להתחבר בצורה לא חודרנית לכל מרכזיה טלפונית. מרגע שהקלטות השיחה או האודיו של השיחה עובר דרכנו, הוא מתומלל ואנחנו מרצים עליו מודלים שונים המנתחים אותו, זאת לפי עולמות התוכן של הלקוחות. המידע כולו יושב בענן שהלקוח בוחר, בגוגל או באמזון לפי בחירת הלקוח".