חברת אופו (OPPO) הסינית, שהגיעה לישראל בתחילת השנה, מתחילה להתבסס בארץ לאחר שהשיקה מספר דגמי מכשירים שונים. הדבר הראשון שעבר לי בראש כשה־Reno 6 5G נחת בפתח ביתי הוא שהעיצוב שלו מזכיר לי במספר מובנים את האייפון 12, ולא ציפיתי לזה. אבל כן, ניתן למצוא כמה נקודות דמיון - ובהן האופן שבו המצלמות מסודרות בגב המכשיר, והמסגרת השטוחה.

זה המכשיר הראשון של אופו שאני סוקרת, כך שהגעתי עם המון שאלות, תהיות וציפיות ממכשיר הביניים. קשה כאמור להתעלם מכך שהוא פשוט יפה ונראה יוקרתי - המכשיר שאותו קיבלתי לסקירה בגוון זוהר הצפון, גוון שבזוויות מסוימות יכול אף להזכיר גוון הולוגרפי. המסך של המכשיר מחופה זכוכית Gorilla Glass 5, והמסגרת של המסך דקיקה מאוד. היא דקיקה יותר מהמתחרים, כאשר היחס מסך־גוף מרשים, ועומד על 85.5 אחוזים. חור המצלמה ממוקדם בחלק השמאלי־עליון של המסך, כך שהוא כמעט ואינו "מפריע" או "גונב" שטח מסך.

המכשיר מצויד במסך 6.4 אינץ’ ברזולוציית 1080×2400 פיקסלים, או +Full HD. מדובר במסך AMOLED, בקצב רענון של 90 הרץ. לא נתקלתי בבעיה לעבוד עם המכשיר באור ישיר או אזורים מוארים (או לחלופין - חשוכים מאוד), ואיכות התצוגה לא נפגעה בשל כך. בנוסף, הוא מפיץ רמות נמוכות של אור כחול, במטרה לשמור על בריאות העיניים. ה־Reno 6 5G מצויד במעבד Dimensity 900 6nm Media-Tek MT6877, עם זיכרון עבודה של 8GB RAM שניתן להרחבה. המכשיר קל יחסית ושוקל 182 גרם,

בחלקו האחורי של המכשיר תוכלו למצוא שלוש מצלמות - כאשר הראשית ברזולוציית 64 מגה פיקסל. לצדה ישנן עדשה אולטרה רחבה באיכות 8 מגה פיקסל ועדשת מאקרו באיכות 2 מגה פיקסל. התמונות יצאו חדות וברורות, בעלות גוונים מאוזנים, אם כי משהו עדיין היה חסר. התמונות יצאו מספקות בלילה, ושימוש במצב לילה הכניס אור ופרטים לתמונות, אך הפך אותן למעט פחות טבעיות. למצלמה הקדמית איכות צילום של 32 מגה פיקסל והיא מספקת תמונות באיכות לא רעה בכלל. בנוסף, ישנו מצב צילום כפול - המאפשר לצלם תמונה ולהציג את עצמך במקביל.

כמשתמשת כבדה במכשיר, משך חיי הסוללה הוא פקטור חשוב מאוד. ה־Reno 6 5G מגיע עם סוללה בקיבולת 4,300 מיליאמפר, התומכת בטכנולוגיית הטעינה המהירה SuperVOOC2.0, בהספק מירבי של 65 וואט. מדובר בטעינה סופר מהירה. מחירו של המכשיר: 1,990 שקל.