משימת ax-1 (אשר הישראלים מכירים כ"משימת רקיע") היא משימה מיוחדת במינה, שכן זוהי הפעם הראשונה בה צוות המורכב כולו מאסטרונאוטים פרטיים - ולא מנציגים של סוכנויות החלל השונות - ממריא לתחנת החלל הבינלאומית. "עברנו אימונים בנאס"א ובסוכנות החלל האירופית, זאת לעומת המשימות הפרטיות האחרות ששוגרו עד כה. אנחנו בעצם נדרשים לקחת חלק בשגרה השוטפת של התחנה - כולל בתחזוקה השוטפת, ובהתמודדות עם תרחישי חירום שעלולים לקרות", הסביר, "בנוסף, לכל מקרה שלא יהיה, עברנו גם הכשרה בסיסית של חובש, כך שנוכל במידת הצורך גם לבצע החייאה. אלו דברים שלא עשיתי מעולם".
"אני מעריך שההתפתחויות והחידושים בתחום החלל בעתיד יהיו פרי שיתוף פעולה בין גופים פרטיים - לסוכנויות ממשלתיות. דוגמה לכך ניתן למצוא בתמיכה העצומה שקיבלנו מנאס"א לאורך כל הדרך", הוסיף, "העובדה שאילון מאסק הצליח להוזיל את עלות הטיסה לחלל בשליש מדהימה בפני עצמה, והאסטרטגיה של נאס"א כיום היא להפוך את החלל הנמוך, האזור הקרוב אלינו, לכמה שיותר מסחרי - בין היתר לצורך שמירה על כדור הארץ ובקרת אקלים".
סטיבה חשף את המסר אותו היה רוצה להעביר לילדים, ובעצם לכל מי שיצפה בשיגור: "אין חלום רחוק מדי. כילד קטן הייתי ישן כמו סופרמן ולא פחדתי לשאוף לדברים שנראו רחוקים מאוד. בכל מקרה, כילד בכלל חלמתי להיות נהג אוטובוס, וליום הולדת 60 אפילו קיבלתי מבני משפחתי את המכשיר הזה שהנהגים היו משתמשים בו לחלוקת המטבעות. הופתעתי מהאפשרות להגיע לחלל - היא הגיעה בזמן נפלא, ואני מאמין שהמסע ירתק אנשים רבים וייאפשר לחשוב על כיווני מחשבה חדשים בתחומי המחקר השונים".
"לא הייתי מצליח לעבור את המסע המשמעותי של השנה האחרונה לבדי, בלי סיוע ותמיכה עצומה מכל הגורמים שסייעו לאורך הדרך, ותרמו גם להנגשת המשימה לקהל הרחב. למדתי שהצוות הנכון יכול לאפשר לך להשיג דברים מדהימים", סיכם סטיבה.