בני נוער מכל קשת החברה בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל לקחו חלק בתחרות ארצית של יזמות עסקית בירושלים. זאת, במסגרת אירוע הגמר של "אקו־טק" - תוכנית העצמה והכשרה טכנולוגית לבני נוער של עמותת "מחשבה טובה", בהובלת המנכ"לית אורנית בן ישר - אשר בו שפטו בכירים מהמגזר העסקי והאקדמי.

בני הנוער הציגו פיתוחים חברתיים־טכנולוגיים חדשניים, כגון מדידת חום רציף לתינוק, מכשיר למניעת שכחת ילדים ברכב, אפליקציה על מסעדות לארלגנים, חומר לזיהוי סם בשתייה ונעליים לטיפול בפטרת ברגליים. הקבוצה שהגיעה למקום הראשון הייתה של ארבעה נערים מישיבת "צביה אלישיב" בלוד, אשר הציגה את המיזם Parking Blocker, שנועד לתת מענה לבעיה נפוצה וכאובה, ובבסיסו יצירת מחסומים לחניות נכים, כדי שאף רכב שאין לו תו נכה לא יוכל לחנות בחניה כזו. הדס בוקע, מנהלת המרכז הטכנולוגי של "מחשבה טובה" בלוד, מספרת: "המרכז בלוד מייצג בגאווה את מיטב הנוער מכל המגזרים. אני מאוד גאה בהם".

הארבעה: אביב מלקו, יאיר פישר, נריה לוברבום וישי פיינטוך - בחרו להתמודד עם האתגר על ידי אבטיפוס מרשים של אפליקציה משולבת שומר חניה, המאפשרת רק לבעלי תו נכה לחנות בחניות שמורות לנכים בבתי חולים, עיריות קניונים ועוד. אחרי שנה של אתגר ועבודה מאומצת, התרגשו הארבעה מאוד מהזכייה.

מלקו מספר: "בחרתי במיזם שבו רציתי לעשות שינוי ולעורר מודעות לכך שגם אנשים עם מוגבלויות הם כמונו ולא צריכים להרגיש נחותים. ראיתי אדם שרצה להחנות את הרכב שלו בקניון ולא יכול היה, מפני שאדם ללא תו נכה חנה במקומו". פישר מוסיף: "צפינו בתוכנית 'סליחה על השאלה', עם נכי כיסאות גלגלים, וכל מי שהתארח שם דיבר על הבעיה של החניה. החלום שלי הוא שהמיזם יתפשט בכל העולם ויעזור כמה שיותר למי שצריך פתרון כזה".