מחזור ההתנעה של "גיים האב", חממת הגיימינג הראשונה מסוגה ליצירת משחקים עצמאיים, הגיע לסיומו באירוע שהציג את הפרויקטים הנבחרים.

החממה נפתחה בתחילת חודש אפריל. מדובר במיזם בלתי תלוי וללא כוונת רווח, שמטרתו לעזור ליוצרים, ליוצרות ולסטארט־אפים מקומיים לפתח משחקים בעלי ערך תרבותי ומסחרי כאחד. החממה הוקמה בשיתוף פעולה בין אקדמיית בצלאל לעיצוב ואומנות, האוניברסיטה העברית, משרד ירושלים ומורשת, הרשות לפיתוח ירושלים, עמותת המרחב החברתי וחברת איירון סורס.

למחזור הראשון התקבלו חמש קבוצות, אשר נהנו מתמיכה כספית, חלל עבודה משותף, ליווי וייעוץ של מנטורים ומנטוריות מובילים, הרצאות ומפגשים עם אנשי ונשות מפתח בתעשיית המשחקים, תמיכה ותשתיות לפיתוח עסקי ושיווקי בשוק המקומי והבינלאומי, חיבור למשקיעים, שיתופי פעולה ועוד.

במהלך האירוע החגיגי הוצגו חמשת הפרויקטים שקרמו עור וגידים בחממה. המשחק הראשון הוא Westurn של Jimjum Studios. חברי הצוות האחים איתמר ומתי ארנסט, דימה פשול, נמרוד קמחי ויובל וילנר פיתחו משחק מובייל, שהוא גרסה מתקדמת ואסטרטגית של אבן נייר ומספריים. שלושת הפעולות העיקריות בכל תור הן לטעון, להגן או לירות, אבל עיקר המתח נובע מניסיון תמידי לצפות את המהלך הבא של היריב.

משחק נוסף הוא Spiritfall של הסטודיו Gentle Giant. חברי הצוות אור אברהמי, נדב טננבאום, יהלי קרן ועומר שרון פיתחו משחק המשלב בין מכניקות ממשחקי Roguelike כמו Hades למכניקות ממשחקי Platform Fighters כמו Brawlhalla או Smash Bros. במשחק השחקנים יילחמו, ישגרו ויקפיצו על קירות האויבים בעזרת שילובים שונים של כוחות.

הפרויקט השלישי הוא המשחק Trial and Error של חברי הצוות דינארה אבדולינה ומתי קלטר. זהו משחק פשע אמיתי אינטראקטיבי בעל אג׳נדה חברתית. חוויה אינטראקטיבית שמכניסה את המשתמש לנעליו של שופט חוקר, שמסתובב בזירת הפשע, בוחן ראיות, קורא עדויות, והכל במטרה להגיע להחלטה הגורלית אם להרשיע את הנאשם או לזכות אותו.

המשחק הרביעי הוא Trouble Juice של הסטודיו Dietztribi. גונן גוטהולץ יצר אתגר בין ממדי שמשודר בטלוויזיה בכל היקום שבו צריכים לרוץ, לקפוץ, לירות וכך לחסל מפלצות ובוסים עד שמגיעים לבוס הסופי ובכך מסיימים את האתגר ומביאים להצלת היקום.

הפרויקט האחרון שהוצג הוא It’s Raining. חברי הצוות אמיר כהן, עומר צדוק, מיכאל ברזילאי ומיכל שושן יצרו משחק המדגיש את חוויית הגילוי והשיטוט בעולם. השחקן יכול לבנות ולהשלים מבנים מקוביות באופן חופשי בעולם המשחק.

דני ביקון, המייסד והמנהל האקדמי של התוכניות ללימודי משחקים בבצלאל וללימודי מדעי המחשב ומשחקים באוניברסיטה העברית ומייסד ומנהל ה"גיים האב": ״המטרה היא לחזק את היצירה העצמאית הישראלית ולעודד הקמת חברות הזנק מקומיות בדיסציפלינה של המדיה האינטראקטיבית".