בעבר משקיעים היו רוצים רק להגדיל את כמות הלקוחות וזה אומר שהשתמשו בתקציב גדול של שיווק כדי להביא מכירות, בשיטה זו עלות גיוס משתמש רוכש באתר היתה מאוד גבוה ולא תמיד כלכלית.

‎בעקבות האינפלציה בארץ ובעולם משקיעים דורשים מאתרי איקומרס להגדיל את יחס ההמרה שלהם לרוכש ולשמור על כמות מכירות גבוהה.

בחברת אדוריק, סטארט-אפ ישראלי מבטיח זיהו את הפוטנציאל. מדובר בחברה שפועלת בשוק העולמי והישראלי כבר מעל חמש שנים, אולם בשנה האחרונה החליטה למצוא פתרון אוטומטי לאתרי אי-קומרס שלא דורש ידע, זמן, הטמעה או יכולות גרפיות של מעצב מקצועי כדי להגדיל את יחסי ההמרה באתר.

אדוריק- מה זה בעצם?
הפלטפורמה שפותחה נותנת לבעל אתר (שופיפיי לדוגמא) להתקין בלחיצת כפתור מערכת חכמה שעובדת מאחורי הקלעים ועושה באופן אוטומטי מגוון פעולות שאמורות לקחת ימים עד שבועות ובפועל קיצרה אותן לכמה דקות בלבד: בניית אסטרטגיה מותאמת לאתר, התאמת צבעים וסטייל לפי האתר, הטמעת קוד, משיכת מידע על הגולשים והחנות ועוד המון מידע.

‎אתר אי-קומרס חייב פאנל מושלם לגולש שמגיע לאתר בפעם ראשונה ועד שהוא רוכש.
אדוריק מבינה את כל המצבים שיכול להיות לגולש ומתאימה את הצורך שלו לחוויית הגלישה והמכירה: אולי הרוכש מבולבל וצריך הסבר או המלצה. יכול להיות שהוא זקוקה למוטיבציה או שהמחיר יקר לו והוא צריך הנחה, טכנולוגיה כזאת יכולה לשנות את חייהם של בעלי האתרים. 

איך זה עובד?
ענת מגיעה לאתר קניות אונליין בפעם הראשונה וזוכה ב 10% הנחה לרכישה. היא אוהבת את ההנחה ומחליטה להוסיף מוצר אחד לעגלה על ידי מערכת ההמלצות של אדוריק, שם היא מקבלת עוד הפתעה של משלוח חינם אם תוסיף עוד מוצר לסל הקניות. לבסוף היא רוכשת ומגדילה את המכירה.  

המערכת בעצם מזהה את צרכי הלקוח בצורה המיטבית ביותר ומנווטת אותו לרכישה מקסימלית לפי ההיצע שיש לאתר להציע.