אין זה סוד שחוברות הקומיקס מנסות לא אחת להקדים את העתיד ולחשוב על המצאות שונות ומשונות אשר יראו עד כמה הטכנולוגיה בעולמות הבדיוניים מתקדמת. בעבר אף סקרנו את הניסיונות להביא לחיים את חליפת האיירון-מן המפורסמת, אך מה אם נגיד לכם שכבר בשנות ה-90 הצליחה האנושות להביא לחיים את אחת מיכולות העל המבוקשות ביותר? והכל, כנראה, בזכות ספיידר-וומן.

כן כן, קראתם נכון. עם הצגתה בשנת 1977, ספיידרוומן (ג'סיקה דרו) הציגה לא מעט מן היכולות המתבקשות ממי שדמה עורבב עם נסיוב המכיל דם עכבישים – כוח על, זריזות, סיבולת וגמישות, יכולת להידבק לקירות וחסינות ממחלות. למעשה, היא הייתה הגרסה הנשית של ספיידרמן. רק שבניגוד לפיטר פארקר, ספיידר-וומן שירתה את ארגון הרשע "הידרה".

עוד יתרון שהחזיקה על פני ספיידרמן הוא שבניגוד אליו – ג'סיקה דרו יכלה לעוף. על מנת למקסם את יכולת התעופה שלה היא הוסיפה לחליפתה "כנפי עכביש", אשר יאפשרו לה לא רק לעוף אלא גם לנצל את האוויר שסביבה כדי למקסם את יכולת התעופה שלה. את העיצוב שהוצג בקומיקס כולנו מכירים היום בתור "חליפת כנפיים", אשר מאפשרת לבני אדם לצנוח צניחה חופשית.

עד לשנות ה-90, מתוך 75 נסיינים שניסו להביא לחיים את "חליפת הכנפיים", נהרגו 72 (נציין כי הניסיונות החלו עשורים לפני הופעתה של ספיידרוומן, אך בעיצובים שונים). אך התפנית חלה בשנות ה-90. ב-1998 חברו שני בני אדם – ג'רי קוסמה ורוברט פקניק והקימו את חברת "בירדמן", אשר מאפשרת לצנחנים לרכוש את החליפה, שעיצובה ומיקום הכנפיים בה מזכירות מאוד את דמותה של ספיידר-וומן.

לפני 40 שנה כשנוצרה הדמות הרעיון כי קורי העכביש יוכלו לאפשר לבני אדם לעוף נראה כרעיון דמיוני, אך העיצוב והרעיון כי בני אדם יוכלו לנצל את האוויר שסביבם ולשלוט בתעופתם היה חזונם של לא מעט אנשים. אז אמנם אי אפשר להשתמש בקורי עכביש, וגם החליפות הקיימות לא באמת מאפשרות את התנועות האקרובטיות שניתן לצייר בדפי הקומיקס, אבל הרעיון הבסיסי הוא זהה לחלוטין.