המותג nothing, ששני המוצרים הראשונים שלו - האוזניות והסמארטפון - עוררו סערה ברשתות החברתיות, הצליח לעורר תגובות רבות עם השקת האוזניות Nothing Ear Stick.

הדבר הראשון שבולט בעת הוצאת האוזניות מהקופסה הוא העיצוב שלהן, ושל מארז הטעינה. הן יושבות בתוך מארז בצורת גליל, כאשר כל אחת מהאוזניות מסומנת בצבע אחר לזיהוי מהיר שלהן. מדובר בהמשך מגמה עבור nothing, שממשיכה באותו הקו העיצובי המזוהה עמה - מוצרים בעלי אריזה שקופה.

בניגוד ל־Ear 1, האוזניות הללו מגיעות בעיצוב שדומה לאיירפודס, נטולות גומיות הסיליקון שנכנסות לאוזן. האוזניות קלילות מאוד, בקושי מורגשות, כך שגם כאשר העברתי פרקי זמן ממושכים עם האוזניות הן לא הפריעו או הכאיבו. הן יציבות למדי באוזן, אך לחדר הכושר הייתי ממליצה לבחור באוזניות אחרות. השליטה בהן קלילה למדי ומתאפשרת באמצעות לחיצה על צדי האוזניות, על "הגבעול" שלהן, אשר מצויד במשטחי מגע זעירים. כל לחיצה מלווה בסאונד, והיא דורשת כוונון כך שלא יקרה מצב שבו הם נלחצים בטעות.

הסאונד שלהן מוצלח למדי, יש כמות טובה של באסים והצלילים נעימים. Nothing שילבה באוזניות את טכנולוגיית Bass Lock, שאמורה להבטיח צליל באס מודגש ואיכותי באמצעות ניתוח של מבנה תעלת האוזן, והתאמה אוטומטית של האקולייזר בכל שימוש. ומה לגבי שיחות טלפון? בתחום הזה הן מספקות חוויית שיחה מעולה.

עם זאת, באופן אישי הייתי שמחה למצוא בהן מנגנון של ביטול רעשים אקטיבי, דבר שזמין כיום גם באוזניות זולות בהרבה. האוזניות עמדו בהבטחות היצרן בכל הנוגע לחיי סוללה וסיפקו עד כשבע שעות נגינה רצופות, והמארז שלהן סיפק עוד שלוש טעינות, עד שנזקק לטעינה בעצמו (באמצעות כבל USB-C).

מחיר מומלץ לצרכן: 449 שקל